Kleine hotelsWeer vandaag22°
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Zuiddrenthe & Golf resort voor je op een rij gezet:

285 reviews over Hotel Zuiddrenthe & Golf resort in het Nederlands

Een hotel om heel lang te blijven

petronella
1-5-2016

Het is een geweldig hotel zowel qua ligging als comfort.De sfeervolle kamers hebben een prachtig uitzicht.Het diner was verrassend en heerlijk.Het ontbijt en koffie erg lekker. Alles klopte.We boekten nog een nacht bij en konden nogmaals genieten van de mooie hammam en sauna en de warme ligstoelen.We zouden dit hotel zeker aanraden en de omgeving is prachtig om te fietsen en te wandelen.

Gereisd Met partner in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk rustig verblijf

Els
6-3-2016

Het ziet er vrij nieuw uit allemaal. We sliepen in het hoofdgebouw in een ideale kamer voor ons 3-en met een bureau en apart zitje. Het derde bed stond in de hoek. Heerlijke douche trouwens. Ontbijt was prima, keuze uit genoeg broodjes en ook glutenvrij verkrijgbaar. Diner op de eerste avond, driegangen-menu was ook echt smakelijk. Zelfs onze kieskeurige elfjarige dochter at met smaak. We hebben ook nog even een balletje kunnen slaan op de baan en 's avonds in de sauna. We hebben een heerlijk tweedaagsverblijf gehad. Nadeel kan zijn dat het vrij afgelegen ligt, en dat het binnen vrij rustig is (geloof een stuk of 10 a 15 kamers in het 'hoofdgebouw') maar dat vonden wij eerlijk gezegd heel lekker.

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2016

Zeer Positief

O+M van HUnnik
29-1-2016

Prachtige welness, super vriendelijk personeel

Gereisd Met partner in januari 2016

HotelSpecials.nl

Geweldige plek maar slechte service

fietsers
10-7-2015

We kwamen binnen in het hotel toen het al direct misging.We hadden aan de balie onze naam gezegd toen de telefoon ging. De telefoon werd opgenomen. Een nieuwe klant waarschijnlijk. De agenda werd bekeken of er plek was, alle gegevens werden genoteerd en toen werd er neergelegd en werden wij zonder excuus verder geholpen. Nauwelijks groet bij het ontbijt of groet bij het passeren van het personeel. Geen vraag tussentijds of alles naar wens was. We hadden een 3 gangen diner bij ons arrangement. Mijn man kreeg het vlees niet weg zo rauw was het. Omdat wij er wat van zeiden werd ons excuses aangeboden door de serveerster, een kopje koffie ter vergoeding aangeboden en het toetje zou extra groot zijn! Nou dat was niet groot dus dat was een zoethoudertje vermoedde ik. De ligging van het hotel was prachtig en de kamer heerlijk. We hebben gefietst en hebben heerlijke dagen gehad . Maar terug naar het hotel... Nee dat nooit meer.

Gereisd Met partner in Wed Jul 08 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Luxe, rustig gelegen en mooi hotel

Mark
5-7-2015

Zowel het hotel als de hotelkamer is mooi en luxe ingericht. De hotelkamer (nr 102) is zeer ruim inclusief twee stoeltjes en een tafeltje, ook was er een tv. De badkamer was vrij nieuw/zeer goed onderhouden, geen beschadigingen. Elke dag schone handdoeken. De omgeving van het hotel is groen en rustig. Er is een golfbaan aanwezig bij het hotel. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Ze zijn goed op de hoogte van o.a. een glutenallergie en hadden dan ook smakelijk glutenvrij brood(jes) en beschuit bij het ontbijt. We hebben ook in het restaurant van het hotel gegeten, de kwaliteit was zeer goed. Het is mogelijk om fietsen te huren, wij zijn naar Emmen gefietst. Er zijn fietsroutes verkrijgbaar bij het hotel. Kortom een hotel waar niets op aan te merken is, zeer goed dus.

Gereisd Met partner in juni 2015

"Einde van de wereld"

Klaas
12-3-2015

Ontzettend rustig gelegen kleinschalig hotel met mooi uitzicht over golfbaan en Drents landschap. Luxe kamers en culinair diner. Ontbijt ook prima. Om te wandelen wat minder geschikt maar met fiets via een trekpontje over Dommertsevaart alle kanten op. Natuurpark Bargerveen dichtbij. Voor rustzoekers een ideale plek. Ook als alleengaande voel je je thuis in dit hotel.

Gereisd Alleenreizend in Sun Mar 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Golfhotel

simone
30-11-2014

heerlijk weekendje gehad in dit hotel. Vriendelijk ontvangen door de receptioniste. De kamers zijn groot en keurig, badkamer ziet er fantastisch uit, geen ligbad aanwezig maar dit hebben wij niet gemist. In dit hotel is alles biologisch, wij hebben genoten van een 4 gangen diner, het eten was heerlijk en de borden mooi opgemaakt. Het wellness gedeelte vonden wij niet veel voorstellen, als ervaren saunagangers miste wij erg de juiste afkoel mogelijkheden, je kan daar niet naar buiten en dompelbad is er niet. Wel is het groot en schoon, jammer dat er niet beter over nagedacht is. Ontbijt is prima , ook hier biologisch brood keuze voldoende aan verse vleeswaren e.d. Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen.

Gereisd Met partner in Wed Oct 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische plek om te golfen

Mieke Berends
22-9-2014

Wij verbleven voor twee nachten in het meetgreens (Hampshire hotel Zuid-Drenthe) samen met vrienden. De kamers zijn ruim en hebben grotendeels uitzicht op de golfbaan. In de kelder van het hotel is een goed verzorgde wellness te vinden en ziet er als nieuw uit. Na de wellness hebben we genoten van een biologisch 4 gangen diner met bijpassende wijnen. Het eten was uitstekend en verrassend goed!! De volgende ochtend hebben we een goed verzorgd (biologisch) ontbijt gehad en zijn vervolgens de baan op gegaan. De golfbaan ziet er netjes verzorgd uit en er heerst een oase van rust. Samen met onze vrienden hebben wij dit als een zeer ontspannend weekend ervaren en zeker voor herhaling vatbaar!!!! Wij komen zeker een keer terug.

Gereisd Met vrienden in augustus 2014

Weids uitzicht over de velden en bos naast de deur

Rob
5-8-2014

Het hotel is een eindje buiten Erica gelegen naast een (eigen?) golfbaan en een stuk bos. Het uitzicht is weids en mooi en het is er er heerlijk rustig.

Het jonge personeel is vriendelijk, attent en behulpzaam. Vraagt of je het naar je zin hebt en laat merken te luisteren naar opmerkingen over zaken die niet helemaal kloppen en doet daar vervolgens ook iets mee.

Onze kamer was bijzonder ruim en schoon. Er staat een senseo apparaat op de kamer met koffiepads. De badkamer was ook zeer ruim en hygienisch,

Wij hadden een arrangement van 2 overnachtingen met één keer een viergangen-menu. Het diner was van goede kwaliteit en smakelijk. De kok gebruikt verse kruiden uit de eigen kruidentuin achter het hotel.

Ik heb slechts 2 kritiekpunten:

1. De sterkte van het WiFi signaal is door het hele hotel heen veel te zwak
  2. Het ontbijt is erg simpel. Verwacht geen roerei en spek of zo, dat zit er niet in
Gereisd Met partner in augustus 2014

Echt iets voor golfers

willem
28-7-2014

Dit hotel is perfect voor golfers. Het ligt afgelegen en in de nabijheid is weinig of geen vertier te vinden.

Gereisd Met partner in Fri Jul 25 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zuiddrenthe & Golf resort in Erica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zuiddrenthe & Golf resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.