Kleine hotelsWeer vandaag22°16°
Hotel Zuiddrenthe & Golf resort

We hebben een aantal aanbieders voor Zuiddrenthe & Golf resort voor je op een rij gezet:

285 reviews over Hotel Zuiddrenthe & Golf resort in het Nederlands

Een grandioze plek

Andrea
8-4-2017

Resort Zuid Drenthe in Erica is een grandioze plek om echt te relaxen en tot rust te komen. Een gastvrij ontvangst in dit sfeervolle hotel, zeer vriendelijk personeel, prachtige kamer, heerlijk eten en een geweldige wellness met schoonheidsbehandelingen maakte ons verblijf grandioos. Een echte aanrader. Wij komen graag weer terug.

Gereisd Met partner in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijn hotel voor een lang weekend

A&D
8-4-2017

Het hotel is gelegen bij een golfbaan. In deze omgeving kom je helemaal tot rust. Ontbijt is prima (de croissants kunnen we aanbevelen). Je kunt er ook borrelen en dineren. De dinerkaart is niet uitgebreid, maar verder wel o.k. Wij hebben in kamer 106 overnacht. Mooie grote kamer met prima sanitair. In de kamer staat een Senseo-apparaat (geen waterkoker). De airconditioning maakt wat lawaai, maar als je het pasje van het licht eruit haalt dan valt de airco stil. Ook voor niet-golfers is het een fijne omgeving. Niet ver is het Veenpark (erg leuk voor volwassenen én kinderen). Er staan oude boerderijtjes en woningen die binnen te bezichtigen zijn. Je kunt te voet door het park of in een oud treintje.

Gereisd Met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk voor 1 keertje

Noa Bakker
26-3-2017

Prachtige ligging, de service van het barpersoneel en restaurantpersoneel was goed. De manager zelf was eigenlijk te lui om iets te doen. Toen we op de laatste dag aan het douchen waren, kwam er bij ons en de kamer naast ons ineens geen water meer uit de douche... Ook werden shampoo en douchehel niet aangevuld.

Gereisd Met partner in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

HotelSpecials.nl

Leuk hotel, schitterend gelegen, maar .....

NannoSijtse
7-11-2016

Mooie ruime kamer (208) met terras in bijgebouw. Koffiezetmogelijkheid (geen thee!). Badkamer met douchecabine. Verwarming niet zelf te regelen. Dit doet de receptie. Bellen: mag de verwarming hoger. Bellen: mag de verwarming lager. etc. Onpraktisch. Vooral omdat de receptie niet doorlopend bemand is. Ontbijtzaal/restaurant in Hoofgebouw. Altijd buitenom. Ook als het regent. Ontbijt prima. Er was geen menukaart, slechts 1 door de kok vastgesteld 4-gangenmenu (met voorgerecht iets van vis met kokkels). Beide dagen voortreffelijk gegeten bij Chinees restaurant "De Lange Muur" in Schoonebeek. Mooie omgeving: b.v. Stadt Meppen; sauna AnHolts.

Gereisd Met partner in oktober 2016

Rustig weekendje weg in drenthe samen met mijn man

JL
5-9-2016

Mooi hotel , rustig gelegen , hebben er heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Hebben niets negatiefs kunnen vinden . Mooie lokatie om de omgeving te verkennen. Geen last van voorbij rijdend verkeer.

Mooi rustig gelegen hotel.

KvdV
26-7-2016

Mooi gelegen hotel in een niet bekend deel van Nederland. Culinaire keuken, goed ontbijt, gastvrije medewerkers, Modern hotel in 3 gebouwen, keurige kamers.Geen negatieve punten.Wandelaars hebben hier niet zo veel te zoeken, fietsers wel.Mooie golf baan tegen hotel gelegen. Voor rustzoekers ideaal met idee: einde van de wereld, heerlijk!

Gereisd Met partner in juli 2016

Fijn hotel - prachtige golfbaan

de Pijper
16-7-2016

Goed verzorgd, heel rustig gelegen hotel met vriendelijke service. De ernaast gelegen 9-holes golfbaan is schitterend mooi en uitdagend. Geweldig mooie vegetatie en uitzichten. De kamers zijn prima, echter de spiegel hangt op een onhandige plaats, de kluis staat los in de kast en er zijn te weinig kleerhangers. De ruimte voor toiletspullen bij de wastafel is te klein. De algemene ruimten en het terras zijn prima in orde. Het (biologische) ontbijt is heerlijk en het wordt steeds aangevuld. Het 3-gangen menu van het arrangement is erg smakelijk, maar de porties zijn echt te klein. Het duurt ca. 30-45 min voordat het voorgerechtje op tafel komt en dan nog ca. 1 uur voor het hoofdgerecht. Alles wordt prima vers klaargemaakt, maar dit kan echt niet. Tevoren opgeven als je bv geen vis eet. Niet geschikt voor kinderen. Mooie Spa. Er kunnen vliegen en (op de golfbaan) horzels zijn. Zeer geschikt voor herhaling.

Gereisd Met vrienden in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk hotel, fantastische sauna, schoon!

m.g.van Dijk
25-6-2016

Vanuit het hotel mooie fietsroutes te maken door de veengebieden. Het ontbijt is niet echt uitgebreid, precies wat er nodig is. Het diner, moet je niet teveel van voorstellen, erg weinig, dacht dat het hoofdgerecht een tussen gerechtje was(mensen gingen frietjes bij bestellen.

nooit meer

Elly
18-5-2016

Wij hadden een kamer in de dependance op de eerste verdieping. Deze kamer had geen raam of deur in de slaapkamer wat open kon. Dus er is geen vluchtroute!!!!!!! Stel dat in de hal brand is, dan zit je in de val. Evt. alleen met klimmen vanuit badkamer via dak. Gevaarlijke situatie. Ook bij warm weer niet goed te luchten, dan moet je het dakraam van de badkamer open zetten en deur van badkamer. Ook geen minibar aanwezig, wel Senseo app. Er was geen menukaart, alleen een 3,4of 5 gangen diner met streekproducten, dus je kon niets kiezen. Er is Geen lift aanwezig. In de omgeving is genoeg te doen, smalspoormuseum is een aanrader , maar dat is ook het enige positieve. Dus bezint eer ge begint. het heeft ons een bitter nasmaak gegeven. Het had zo veel beter kunnen zijn.

keurig hotel

reinout
17-5-2016

prima hotel, mooie ruime kamer en een goed ontbijt. enige nadeel vonden we het avondeten, dit waren wel hele kleine porties, en aangezien er verder in de buurt helemaal niks is, zaten we 's avonds met honger op de kamer.

Gereisd Met partner in mei 2016

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zuiddrenthe & Golf resort in Erica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zuiddrenthe & Golf resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.