Hotel Zuiddrenthe & Golf resort

7.7Goed

Hotel Info

• Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Zuiddrenthe & Golf resort voor je op een rij gezet:

286 reviews over Hotel Zuiddrenthe & Golf resort

• 8Klaas12-03-2015

"Einde van de wereld"

Ontzettend rustig gelegen kleinschalig hotel met mooi uitzicht over golfbaan en Drents landschap. Luxe kamers en culinair diner. Ontbijt ook prima. Om te wandelen wat minder geschikt maar met fiets via een trekpontje over Dommertsevaart alle kanten op. Natuurpark Bargerveen dichtbij. Voor rustzoekers een ideale plek. Ook als alleengaande voel je je thuis in dit hotel.

• 9wilma10-08-2013

Achteraf tot rust en genieten

Het hotel staat bij de golfbaan, dus het is er groen en zeer rustig. In de avond kwam ik aan en ben de volgende dag bij en in het hotel gebleven. Heb gesport in de fitnessruimte en toen genoten van de welness. Niet alleen de cake, maar ook het diner was verrukkelijk! Ik heb zitten genieten van mijn eten. De serveersters die ook met liefde voor hun vak het eten kwamen serveren maakte het echt prettig. Vaak wordt je, als je alleen bent snel geholpen, maar hier kreeg men echt de aandacht. Dat moet ik zeggen van al het personeel, allemaal even hulpvaardig en klantvriendelijk. Je bent niets te veel en ze nemen de tijd. De kamer was net. Niet alle zenders op de tv in mijn kamer het deden. De meest gebruikelijke zenders wel, maar o.a. net5 "miste" ik. Tevens is het bereik van de telefoon in de slaapkamer slecht tot niet aanwezig. Van tijd tot tijd had ik geen bereik. Ze hebben gratis wifi en dat was er steeds en goed. De prijs, ik had zelf een arrangement en de prijs was zeer scherp.

• 9jj tukker31-07-2013

mooie plek, lekker rustig!

prima hotel op een sublieme en unieke plek

• 8Arjan Kester11-07-2013

goede huisvesting en eten

Hotel Green Meets in Erica

• 8C.M. Roeten07-06-2013

Wat een oase van rust.

Prachtige ligging in een oase van rust. Weids uitzocht, maar ook uitzicht op bossen. De accommodatie ligt in een open landerijgebied. Heerlijk voor wie van golfen houdt, de baan ligt voor de deur. Nu nog 9-holes, vanaf september a.s. 18 holes. Het personeel is uiterst behulpzaam en lief en weet het de klant naar de zin te maken. De prijs/kwaliteitsverhouding is zeker in overeenstemming. Keurige kamers, ruim en badkamer is ook zeer ruim.

• 8Yvet15-08-2012

Hier moet je naartoe, als je van kwaliteit houdt!

Wie had gedacht dat je zo`n curry kan eten in het noorden van Drenthe..;-)! Heerlijk buiten zitten eten tot de zon verdween achter de green, rust, natuur, en een attente bediening. Het eten is subliem. Ze werken met biologische- en of streekproducten. Zelfs biologische wijnen glas op de wijnkaart. Over alles is goed nagedacht. Fijne grote kamer en geen toeslagen als je alleen komt, en je wordt ook niet weggepropt in een IKEA kast, nee echt top!

• 9Car08-11-2011

Heerlijk rustige plek met waanzinnig eten

Ruim op gezet hotel totaal milieuvriendelijk. Sfeervol ingericht en echt ruime kamer en badkamer. Fijn bed, kortom zo moet een 4 sterren kamer zijn. Nadeel vond ik de douche die heel zacht was ik vermoed door de milieu zuinige douchekop. Ik kon er niet mn haren onder wassen, zo zachtjes. Het personeel van dit hotel is zo trots en vriendelijk heeft mij posititief verbaasd.

• 9Alice04-09-2011

Heerlijk tot rust komen

Green Meet's in Erica is een heerlijk hotel om tot rust te komen. De massage is echt aan te bevelen (wel even van tevoren boeken) en het eten is fantastisch. Alles biologisch. Het restaurant is vrij klein, maar daardoor ook wel weer knus. Als alleengaande vond ik de ligging wat te ver van de bewoonde wereld. Je kon niet zo even een dorpje inlopen in de avond. Verder was alles perfect geregeld. De kamers goed schoon, ruim en gezellig. Het personeel uiterst vriendelijk. Zeker een aanrader voor mensen die van de natuur houden.

• 8O. Adolphus10-07-2011

Prettig, kleinschalig hotel in mooie omgeving!

Zeer goede keuze als je opteert voor een hotel in rustige en groenrijke omgeving. Goede prijs/kwaliteit verhouding als je kiest voor een arrangement. Anders iets prijzig. Vriendelijk personeel. Kamers zijn ruim, net en modern. Keuken is heerlijk. Ontbijt eenvoudig. De ondergrondse wellness is echt een dikke plus!

Een bezoek aan het smalspoormuseum aan de achterzijde van het hotel is zeer de moeite waard, de rit met de trein zeker ook voor kinderen.

64 tips over Hotel Zuiddrenthe & Golf resort

• Franceska Suijk, 16-04-2012

Wij zijn een dagje naar de stad Groningen geweest, wat misschien niet naast de deur ligt, maar ligt ook weer niet zo ver. De stad Emmen is ook erg leuk om naar toe te gaan en dan niet alleen het winkelcentrum maar ook de straatjes daarbuiten zijn erg leuk. En je hebt natuurlijk de dierentuin van Emmen dier erg leuk is. In het plaatsje Erica is een chinees restaurant waar je voor € 12,90 onbeperkt kunt genieten van een fantastisch buffet, dit is echt een aanrader.

• Lizette, 25-01-2014

Zo dicht bij de golfbaan, dus neem een les!

• Joanne Korrel-de Boon, 20-09-2013

Meld je gasten vooraf dat het ontbijt elders is, dan valt dit niet tegen. En compenseer dat ongemak dan door iets extra's te bieden of een subliem ontbijt.

0 vragen over Hotel Zuiddrenthe & Golf resort

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats