Kleine hotelsWeer vandaag19°14°
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Zuiddrenthe & Golf resort voor je op een rij gezet:

Voordeeluitjes.nl
Voordeeluitjes.nl
HotelSpecials.nl
HotelSpecials.nl

2 reviews over Hotel Zuiddrenthe & Golf resort in het Nederlands

Keurig maar niet volledig compleet

Marline
6-8-2013

Geen champagne, wel twee kleine flesjes prosecco. Massage daarentegen was super en het diner ook. Ik vond het jammer dat we niet op de hoogte waren gebracht van de verbouwing. Dan had ik een andere datum kunnen kiezen als ik dit had geweten. Echter verder mooi hotel en vriendelijke mensen. Wel erg rustig dus weinig tot geen mogelijkheid om in de avond nog gezellig wat te gaan drinken.

Gereisd Anders in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Viel erg tegen helaas, teleurstellend

Bezoeker
19-7-2013

Rustig gelegen, vriendelijk personeel. Fantastische massage. Omgeving is rustig om wandelen, maar wel kaal en langs wegen. In de zon erg heet en last gehad van steekvliegen. Wandelgebied verderop voor ons onbekend, want kon je alleen heen met auto/fiets. Geen leuke wandeling direct vanuit hotel.

Prima kamer, fijne bedden en prettige, schone badkamer. Wel vieze haren op kussen op bed en balkon is veel te klein. Deur was alleen te openen met aparte sleutel die wij niet hadden. Wellness is minimaal.

Ontbijt was zeer karig en helemaal niet volledige biologisch zoals ons werd voorgedaan, slecht! Het diner is wel oké, maar veel te weinig! We ging er met honger weg. Je moet ook van te voren reserveren; vreemd als je in de middle of nowhere zit. Daarnaast karige kaart (1 vegetarisch menu) en kans dat het niet mogelijk is. Zie bieden dan iets anders.

Stoelen op terras vol spinnenwebben, vies.

Fles champagne in arrangement, moesten we om vragen.

Absoluut geen 4*!! Nog veel te verbeteren!

Gereisd Anders in januari 2013
H van der Poel, Manager, 1-8-2013

Beste Groupon gasten,

Dank voor uw feedback, en zullen uiteraard aandacht geven aan een aantal zaken. Wat betreft het ontbijt is dit bijna 100% biologisch, te weten vlees, kaas, brood, boter, zuivel, fruit, müsli, eieren, koffie, thee enz.

Uiteraard graag tot een volgende keer!

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zuiddrenthe & Golf resort in Erica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zuiddrenthe & Golf resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.