Kleine hotelsWeer vandaag31°17°
Hotel Zuiddrenthe & Golf resort

We hebben een aantal aanbieders voor Zuiddrenthe & Golf resort voor je op een rij gezet:

26 reviews over Hotel Zuiddrenthe & Golf resort in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Marlene van der Brugge
27-7-2017

Een heerlijk hotel met aandacht voor de gasten. Er naast een fantastisch links golfbaan

Gereisd Met vrienden in juli 2017

Fijn hotel - prachtige golfbaan

de Pijper
16-7-2016

Goed verzorgd, heel rustig gelegen hotel met vriendelijke service. De ernaast gelegen 9-holes golfbaan is schitterend mooi en uitdagend. Geweldig mooie vegetatie en uitzichten. De kamers zijn prima, echter de spiegel hangt op een onhandige plaats, de kluis staat los in de kast en er zijn te weinig kleerhangers. De ruimte voor toiletspullen bij de wastafel is te klein. De algemene ruimten en het terras zijn prima in orde. Het (biologische) ontbijt is heerlijk en het wordt steeds aangevuld. Het 3-gangen menu van het arrangement is erg smakelijk, maar de porties zijn echt te klein. Het duurt ca. 30-45 min voordat het voorgerechtje op tafel komt en dan nog ca. 1 uur voor het hoofdgerecht. Alles wordt prima vers klaargemaakt, maar dit kan echt niet. Tevoren opgeven als je bv geen vis eet. Niet geschikt voor kinderen. Mooie Spa. Er kunnen vliegen en (op de golfbaan) horzels zijn. Zeer geschikt voor herhaling.

Gereisd Met vrienden in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische plek om te golfen

Mieke Berends
22-9-2014

Wij verbleven voor twee nachten in het meetgreens (Hampshire hotel Zuid-Drenthe) samen met vrienden. De kamers zijn ruim en hebben grotendeels uitzicht op de golfbaan. In de kelder van het hotel is een goed verzorgde wellness te vinden en ziet er als nieuw uit. Na de wellness hebben we genoten van een biologisch 4 gangen diner met bijpassende wijnen. Het eten was uitstekend en verrassend goed!! De volgende ochtend hebben we een goed verzorgd (biologisch) ontbijt gehad en zijn vervolgens de baan op gegaan. De golfbaan ziet er netjes verzorgd uit en er heerst een oase van rust. Samen met onze vrienden hebben wij dit als een zeer ontspannend weekend ervaren en zeker voor herhaling vatbaar!!!! Wij komen zeker een keer terug.

Gereisd Met vrienden in augustus 2014

Niet voor herhaling vatbaar

Joke Spierenburg
24-12-2013

De kamers zijn gezellig en ruim. De bedden zeer goed en een prima badkamer. Het diner is redelijk, hoewel veel gerechten niet verkrijgbaar waren. Het ontbijt is zeer, zeer matig.

Gereisd Met vrienden in december 2013

heerlijk hotel

Johanna
16-12-2013

Heerlijk hotel met een fijne sfeer. Prima kamer, vriendelijk personeel, heerlijk eten. Echt een hotel om terug te komen.

Gereisd Met vrienden in Fri Dec 13 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zee aangenaam.

Cornelissen
28-9-2013

Leuk personeel. Goede kamers en lekker eten.

Gereisd Met vrienden in Sun Sep 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische golf/hotel ervaring

van Heerikhuize
22-9-2013

Met vrienden een weekendje weg! Leuk ontvangst super vriendelijk personeel, mooie hotelkamers. Rust. We kregen een warm ontvangst van de golfvereniging en mochten zelfs meedoen met een wedstrijd. We hebben genoten.

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie golflocatie

Marcel
15-9-2013

Hotel ligt aan de rand van de golfbaan. Deze ligt er ook fantastische bij. Geweldige service zeer klantvriendelijke. De wellness is top!

Gereisd Met vrienden in september 2013

Parel in Drenthe

Maarten
1-9-2013

Uitstekende locatie om een weekend met de mannen van de familie naar toe te gaan. Het is prachtig wandelen in de omgeving en de golfbaan kan voor een middag vullend programma zorgen.

Heerlijk genieten en tot rust komen!

Carolijn Zomer
12-8-2013

Ik ben vooral tot rust gekomen. Het is een zeer rustige omgeving en heeft een prachtig uitzicht. Ondanks de verbouwing van het restaurant hebben ze een goed alternatief. Het diner wordt met liefde bereid en geserveerd! Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk en de welness behandelingen zijn ook zeker aan te raden.

Kortom ik kom zeker nog 1x terug!

Gereisd Met vrienden in augustus 2013

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zuiddrenthe & Golf resort in Erica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zuiddrenthe & Golf resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.