Kleine hotelsWeer vandaag28°14°
Hotel Zuiddrenthe & Golf resort

We hebben een aantal aanbieders voor Zuiddrenthe & Golf resort voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Zuiddrenthe & Golf resort in het Nederlands

mooie lokatie en knappe , ruime kamers

Balliu Kristof
31-12-2012

Zeer mooie kamers, rustige ligging, straalt rust uit. Ontbijt beperkt maar zeer goede kwaliteit. Prijs kwaliteit zeer goede keuze van hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Dec 29 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

relaxed weekendje weg

coenen
25-11-2012

We hebben heerlijk genoten van de rust en vriendelijk personeel. We vonden de ligging wel wat afgelegen en miste de terreinverlichting.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Nov 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustig, mooi en verzorgd, lekker eten

Sara Debruyne
2-9-2012

Het personeel is bijzonder vriendelijk, het ecologisch concept en biologische ingrediënten in het restaurant kunnen we heel erg appreciëren, mooie ligging, kortom: een leuke plek om tot rust te komen.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012

HotelSpecials.nl

Prachtig hotel met luxe, ruime kamers.

Judith
11-8-2012

We hebben een arrangement geboekt via optimel (Luxury Hotel Company) en voor 185 euro hadden we een prachtige, ruime kamer waar voor ons dochtertje van 2 haar campingbedje nog een zee van ruimte was. De bedden waren erg goed, faciliteiten boven verwachting en de keuken goed en flexibel. Ontbijt, één maal diner voor 2 personen én twee kaartjes voor Emmen. Geweldig, echt meer dan waar voor ons geld! Dus echt een aanrader! Enige minpuntje is dat ik een bad miste in de zeer ruime badkamer.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Heel mooi en netjes!

S. Meuz
21-7-2012

Een erg mooi hotel, alles ziet er nieuw uit (al was er wel een lampje kapot). Het personeel is erg aardig en behulpzaam (al was de communicatie onderling niet altijd optimaal). Het eten was erg lekker, ontbijt niet heel veel keus, zeker aangezien wij geen varkensvlees eten. Wij zijn lekker tot rust gekomen en zouden graag nog eens gaan!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Geweldig verblijf

Ruud Kasten
21-6-2012

We hebben met 4 volwassenen en 2 kleine kinderen (9 maanden en 2,5 jaar) 3 dagen op Green Meets verbleven. Niets was te veel om ons verblijf zo veel mogelijk naar de zin te maken. Alles werd gedaan m.n. ook voor de kinderen. De oudste mocht op de grasmaaiers en de tractoren van de greenkeepers meerijden. Het eten was voortreffelijk. Een topkok in een topkeuken. Het personeel was zeer vriendelijk en hulpvaardig. Niets was hen te veel. De golfbaan lag er prachtig bij en we hebben ons uitstekend vermaakt als niet al te ervaren golfers. Zelfs de kleine mocht een balletije meeslaan. Het wellnes gedeelte was eveneens van hoge klasse en erg goed opgeleid personeel..
We kregen de indruk, dat het peroneel trots was op het resort en dat ze dat ook uitstraalde.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2012

Genieten in mooie natuuromgeving!

Claudia Spierings
21-5-2012

Prima accomodatie. Moderne inrichting en klantvriendelijk personeel. Goed biologisch ontbijt. Driving range en golfbaan direct naast het hotel. Heerlijk gegeten in het hotelrestaurant. 10 minuten rijden naar Emmen, alwaar we het mooie Dierenpark Emmen hebben bezocht en waar we eveneens heerlijk hebben gegeten bij restaurant 'In De Goede Luim'. Wat ons betreft kindvriendelijk: babybedje op de kamer, kinderstoeltje aanwezig in restaurant en geen probleem om flesje/avondhapje op te laten warmen (wij hadden onze baby van 7 maanden bij ons). Jammer dat faciliteiten (zoals minibar, koffie/thee, etc) op de kamer niet aanwezig waren.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2012

Fantastische rustoord

Wielzen
2-1-2012

In dit hotel kom je volkomen tot rust, en herlaad je gemakkelijk nieuw ernergie voor lichaam en geest

Gereisd Met jonge kinderen in december 2011

Heerlijk vertoeven, culinaire hoogstandjes

Fam Geelen
23-8-2011

Het hotel straalt rust uit, is oeral hardstikke schoon, lekkere bedden, gratis gebruik gemaakt van de welness, dus neem je eigen badjas en slippers mee dan hoef je die niet te huren. Wij hebben 2x gedineerd, dat was echt een ware traktatie! De laatste avond gegeten bij Del Baffo, een goede italiaan in Emmen. Bargerveen is een mooi natuurpark, maar niet echt begaanbaar met een kinderwagen.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2011

Voor herhaling vatbaar!

Saskia
12-4-2011

Zeer ruime kamers voor een schappelijke prijs en vriendelijk personeel in een rustige omgeving. Wij zijn met 2 kleine kinderen geweest alleen jammer dat de kamer boven was en er geen lift is. Het ging echter prima en de mensen zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. Het ontbijt sochtends was ook goed verzorgd. Op de kamer stond een koffie-apparaat met heerlijke koffie waar we gewoon vrij gebruik van konden maken. Bovendien ligt het hotel afgelegen in een zeer rustige omgeving vanwaaruit je prima naar verschillende plaatsen kunt met kleine kinderen (dagje dierenpark Emmen, dagje drouwenerzand, natuur). Wij komen zeker nog een keer!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2011

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zuiddrenthe & Golf resort in Erica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zuiddrenthe & Golf resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.