Kleine hotelsWeer vandaag29°16°
Hotel Zuiddrenthe & Golf resort

We hebben een aantal aanbieders voor Zuiddrenthe & Golf resort voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Zuiddrenthe & Golf resort in het Nederlands

Heerlijk rustig verblijf

Els
6-3-2016

Het ziet er vrij nieuw uit allemaal. We sliepen in het hoofdgebouw in een ideale kamer voor ons 3-en met een bureau en apart zitje. Het derde bed stond in de hoek. Heerlijke douche trouwens. Ontbijt was prima, keuze uit genoeg broodjes en ook glutenvrij verkrijgbaar. Diner op de eerste avond, driegangen-menu was ook echt smakelijk. Zelfs onze kieskeurige elfjarige dochter at met smaak. We hebben ook nog even een balletje kunnen slaan op de baan en 's avonds in de sauna. We hebben een heerlijk tweedaagsverblijf gehad. Nadeel kan zijn dat het vrij afgelegen ligt, en dat het binnen vrij rustig is (geloof een stuk of 10 a 15 kamers in het 'hoofdgebouw') maar dat vonden wij eerlijk gezegd heel lekker.

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2016

Niet voor herhaling vatbaar

Joanne Korrel-de Boon
20-9-2013

Mijn man had een feest in de buurt, vandaar de reservering. De bedden waren uitstekend. Het doucheputje liep echter over waardoor de hele badkamervloer nat werd. Er was niet gemeld dat het hoofdgebouw gesloten was en ze moesten 500 meter door de regen lopen naar het ontbijt elders. Dit was erg magertjes t.w. weinig assortiment en niet wat je verwacht voor die prijs.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Sep 07 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk!

J.A. den Toom
6-8-2013

Als randstedelingen zijn wij -ongewild- stilte en rust ontwend. Een weekend in uw hotel doet jeugdherinneringen opkomen. :) We zouden zomaar aan de stilte en heldere sterrenhemel kunnen wennen. Het lagere cijfer voor eten betreft het ontbijt. Schijnbaar waren alle hotelgasten op een piek binnengekomen, hierdoor was het voor de bedienende dames onmogelijk om alles op voorraad te houden. Dit is geen klacht over de dames, die liepen het vuur uit hun sloffen. Misschien wel voor de logistiek...

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 03 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische gelegenheid.

A.M. Twilt
6-11-2011

Het is een fantastisch mooi hotel, heerlijk rustig. Je hebt wel een auto nodig. Ben je een golfer, dan ben je hier vij het goede adres. Wij hebben, mijn dochter en ik genoten in de wellness ruimte, was voor ons alleen. Nog en heerlijke massage erbij. Dus genieten. Leuke omgeving. Dierentuin in de buurt. Wij hadden prachtig weer. Het was werkelijk een cadeautje.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Nov 03 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aandacht

gerja
19-10-2011

aandacht voor onze wensen. aandacht voor het eten aandacht voor wellness

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2011

Leuk en mooi adres voor een paar dagen uit.

Moeder en dochter
28-9-2011

Een mooi hotel met een prachtige inrichting. Heerlijk biologisch eten. Zeer vriendelijk personeel.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Sep 12 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zuiddrenthe & Golf resort in Erica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zuiddrenthe & Golf resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.