Kleine hotelsWeer vandaag22°16°
Hotel Zuiddrenthe & Golf resort

We hebben een aantal aanbieders voor Zuiddrenthe & Golf resort voor je op een rij gezet:

224 reviews over Hotel Zuiddrenthe & Golf resort in het Nederlands

Prettig verblijf,maar ook wat haken en ogen..

Ellen
31-3-2019

An zich prettig hotel, relaxte omgeving(wijds uitzicht) , goed verzorgd eten, lekker en uitgebreid ontbijt MAAR er zijn vele aandachtspuntjes ,wij komen uit naaste omgeving en vinden het gewoon jammer dat wat je hoog in vaandel moet houden verslonterd. Golf,wellness ,resort, schept verwachtingen,trekt bepaald publiek. Na aantal jaren geleden bruiloft hier meegemaakt te hebben, hadden wij nu na heftige tijd erg behoefte aan heerlijk dineren,niks mis mee, maar ook wellness zen moment, daar is het stoomcabine gedeelte al lange tijd blijkbaar niet onderhouden, niet in werking, bank allemaal stukken steen af,plafond afgebladderd , als je voor wellness (arrangement)gaat, dan domper, wezenlijk onderdeel. Sauna fijn, fijne relax ruimte hoor. In bijgebouw nette kamer, maar schoonmaak hok stond gedurende verblijf open, handdoeken kar er buiten midden in hal, stofzuiger naast deur aan andere kant. Servies met schilfertjes er af. Jammer !

Gereisd Met partner in maart 2019

Hel ontspannen,echt super relaxed

Rene Schipper
29-3-2019

Een echt duurzaam hotel beetje afgelegen,dichtbij de Duitse grens

Gereisd Met partner in mei 2018

Het was gewoon goed

Lia kuster
26-3-2019

Ik weet niet wat die mensen zeuren er is niets mis met dit hotel alles was goed geregeld rustige lokatie mooie kamer en heerlijk gegeten👍🏻

Gereisd Met partner in maart 2019

Heerlijk ontspannen!

Peter
1-2-2018

Mooi en schoon hotel met grote kamers en een badkamer met aparte douche (niet dat je in een bad moet gaan staan om je te douchen) Zeer vriendelijke personeel. Wellness gedeelte is niet groot maar zalig om aan het eind van de dag lekker te relaxen. Ook over het diner en het ontbijt geen reden tot klagen. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie kamer, vriendelijk personeel,relaxed weekend

Tinie
12-1-2018

Niet alleen de ontvangst was zeer vriendelijk, maar al het personeel was vriendelijk. De kamer was zeer netjes en groot. De bedden waren goed. Wel jammer dat je de receptie moest bellen om de verwarming (airco) hoger te zetten. De warmte bereikt helaas niet de badkamer. En na 23 uur kan je niet bellen om deze lager te zetten. Het beleg bij het ontbijt zou uitgebreider mogen zijn, maar de broodjes/croissantjes en chocobroodjes waren erg lekker. De cappuccino was minder. 1 avond in het hotel gegeten. Ondanks dat wij 1 van de eerste waren, hebben we 2 uur gewacht op de hoofdmaaltijd. (Bekende van het personeel, welke later binnen waren, kregen de maaltijd eerder!!) Dag 2 dan ook buiten de deur gaan eten. Bief is een grote aanrader, de kipsaté is erg pittig en net gaar. Het wellness gedeelte was heerlijk, helaas konden we de 1e avond hier geen gebruik meer van maken, door de wachttijd in het restaurant.

Al met al wel een heerlijk relaxed weekend gehad. Jammer van het restaurant

Gereisd Met partner in januari 2018

Jammer van de verandering van managment

Stel Amsterdam
4-9-2017

We gingen nu voor de derde keer naar dit hotel. Keken er naar uit. Was altijd super lekker eten en uiterst leuke bedieningen. Helaas is er nu sinds 2 maanden een nieuwe eigenaar. De kaart is nu erg simpel vooral de eerste daq was het eten gewoon niet goed. Bediening zijn hele jongen tieners die totaal geen verstand hebben van de horeca of wat ze voor schotelen. Helaas is het geen aanrader meer. De golfbaan is nog steeds leuk en uitdagend. We hadden ook begrepen dat de nieuwe eigenaar wil gaan uitbreiden. Met de kwaliteit is dat niet nodig.

verbetering noodzakelijk

saskia
5-8-2017

Helemaal naar Drenthe gereden, beauty behandeling ging niet door. Geluid afzuiging id nacht hinderlijk aanwezig. Diner erg beperkt, saté of biefstukje, niet heel origineel.

Gereisd Met partner in juli 2017

mooi gelegen aan de golfbaan

jet hei
25-5-2017

mooie omgeving, golfbaan vanuit het hotel, prima accommodatie. Je kan prima wandelen en fietsen Stadje is niet echt dichtbij

Gereisd Met partner in mei 2017

Fijn hotel!

Pouw
10-5-2017

Zeer ruime kamer, heerlijk bed en zelfs goede koffie op de kamer. Heerlijk 5 gangen menu gehad, perfect gebakken biefstuk, perfecte crème brûlée en goede wijn keuzes. Ook het ontbijt was goed. Vriendelijk personeel. Mooi onontdekt plekje in Nederland voor ons, mooie omgeving. De sauna was heerlijk, jammer dat het stoombad buiten werking was toen we er waren maar dit was totaal geen ramp. Op onze kamer was een afzuiging duidelijk te horen, maar ondanks dat daar niets aan te doen was een heerlijk weekendje weg gehad! Erg genoten!

Gereisd Met partner in april 2017

Een grandioze plek

Andrea
8-4-2017

Resort Zuid Drenthe in Erica is een grandioze plek om echt te relaxen en tot rust te komen. Een gastvrij ontvangst in dit sfeervolle hotel, zeer vriendelijk personeel, prachtige kamer, heerlijk eten en een geweldige wellness met schoonheidsbehandelingen maakte ons verblijf grandioos. Een echte aanrader. Wij komen graag weer terug.

Gereisd Met partner in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zuiddrenthe & Golf resort in Erica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zuiddrenthe & Golf resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.