Kleine hotelsWeer vandaag26°12°
Hotel Zuiddrenthe & Golf resort

We hebben een aantal aanbieders voor Zuiddrenthe & Golf resort voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Zuiddrenthe & Golf resort in het Nederlands

Zakelijke en wat kille sfeer, goede faciliteiten

Eric Hamers
9-8-2012

Door ligging op golfpark is publiek wat eenzijdig. Restaurant culinair goed, jaarcwat kwistig met zout. Het ontbreekt er aan sfeer, warmte.

Gereisd Zakelijk in augustus 2012

voor herhaling vatbaar

onno
4-7-2012

zeer rustige mooie en rustige omgeving en mooie accomodatie wel kan golfbaan nog wat verbeterd worden

Gereisd Zakelijk in juli 2012

Een hotel om zeker terug te komen!

vandijck
2-7-2012

Zeer vriendelijke en persoonlijke ontvangst aan de receptie. Zeer rustige omgeving wat voor mij zeer belangrijk is. Ook de keuken verdient zeker een grote pluim.

Gereisd Zakelijk in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke plek

R. Klijs
31-8-2011

Green Meets is een heerlijke plek waar je vriendelijk bejegend wordt en prima kan verblijven. Het restaurant is top en de wellness faciliteiten perfect. De golfbaan prima voor ontspanning, wat wil je nog meer.

Gereisd Zakelijk in januari 2011

Goed hotel

b
19-8-2011

Keurig hotel. Het diner is zeer goed. Complimenten aan de Chef-kok. Goede producten tijdens het ontbijt. De kamers zijn netjes, en de bediening is zeer vriendelijk. Het personeel is erg behulpzaam.

Enige - puntje voor verbetering is dat je niet telkens hoeft te vragen voor een 2e kopje koffie tijdens het ontbijt. Niet iedereen is een thee drinker.

Gereisd Zakelijk in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk rustige en authentiek ogende plek

Han Verheijden
21-3-2011

Het hotel excellleert door zijn gastvrije mensen en een uitstekende keuken. Dit zou je niet zo snel verwachten, als je de lange weg het veld intrekt...

Gereisd Zakelijk in Wed Feb 16 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

uitstekend

g.verhaak
18-3-2011

prima accommodatie en verblijf in een prachtig gebied. vergaderaccommodatie is gevestigd in separaat gebouw (fraai gerestaureerde fabriek)

Gereisd Zakelijk in maart 2011

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zuiddrenthe & Golf resort in Erica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zuiddrenthe & Golf resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.