64 tips over Hotel Zuiddrenthe & Golf resort

• Franceska Suijk, 16-04-2012

Wij zijn een dagje naar de stad Groningen geweest, wat misschien niet naast de deur ligt, maar ligt ook weer niet zo ver. De stad Emmen is ook erg leuk om naar toe te gaan en dan niet alleen het winkelcentrum maar ook de straatjes daarbuiten zijn erg leuk. En je hebt natuurlijk de dierentuin van Emmen dier erg leuk is. In het plaatsje Erica is een chinees restaurant waar je voor € 12,90 onbeperkt kunt genieten van een fantastisch buffet, dit is echt een aanrader.

• Lizette, 25-01-2014

Zo dicht bij de golfbaan, dus neem een les!

• Joanne Korrel-de Boon, 20-09-2013

Meld je gasten vooraf dat het ontbijt elders is, dan valt dit niet tegen. En compenseer dat ongemak dan door iets extra's te bieden of een subliem ontbijt.

• Maarten, 01-09-2013

Het eten is erg goed, zeker als je kijkt wat je ervoor betaalt. De bediening is erg vriendelijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Zuiddrenthe & Golf resort voor je op een rij gezet:

• Werner, 15-09-2013

Indien je gaat golfen: Neem voldoende ballen mee. Er zijn erg veel water hindernissen ;-) Maakt de baan wel spannend.

• Peter, 04-08-2013

Voor de golfers of mensen die een heel klein beetje interesse hebben in Golf is een bezoek aan de golfshop en een gesprek met Martin Kavanagh zeer aan te raden. Een betere promotor van de golfsport en de Green Meets Golfbaan is er niet. Hij observeert de mensen die op de baan lopen en komt belangeloos langs als je op de driving range staat te oefenen en helpt je bij je grootste pijnpunt. Top, in Nederland bestaat dit soort relaxte vriendelijkheid nog op een golfbaan. De baan is uitdagend

• Sylvia de Bont, 15-07-2013

We hebben ons ook laten verwennen door de schoonheidsspecialistes en gegolfd zoveel we maar wilden - was heerlijk weekendje met z'n 2.

• Car, 08-11-2011

Als je van bijzonder eten houdt, ga dan eten in het hotel. Wat een smaken op 1 bord. Ik heb een 3 gangen menu gegeten en echt met af en toe mn ogen dicht gedaan om goed te proeven. Super was het en de bedining was top!

• H. van Soest, 08-11-2011

-Wandelen in het Bargerveen, waterdichte wandelschoenen zijn dan wel handig. Wil je een korte wandeling maken, kies dan de route door het veelzijdige Meerstalblok. -Dagje dierenpark Emmen

• Nieboer, Liesbeth, 16-06-2013

Eten bij De Kamer in Emmen. En boek in het weekend als je geen last van groepen wil hebben (bedrijfsboekingen).

• jackeline de jong, 11-10-2011

Wandeling in Bargerveen, grensoverschrijdend natuurgebied, aansluitend gebruik maken van een wellnesspakket en een heerlijke saunagang .., in één woord fantastisch! Routes verkrijgbaar bij de receptie.

• Barbara van den berg, 08-08-2013

Bezoek aan het Industrieel Smalspoormuseum en de Fijnfabriek.

• edyta, 26-07-2013

Lekker shoppen in de Winkelcentrum De Weiert te Emmen. Heerlijk wame maaltijd gegeten in de restaurant De Witte Olifant te Klazienaveen. Een pure bier in de Restaurant van het hotel aanrader!

• anouk68, 10-04-2013

Buiten het seizoen zijn omliggende restaurants gesloten, reserveer dus (ivm klein aantal plaatsen > dit wordt uitgebreid) in het hotel restaurant. Laat je vooral verrassen zowel in menu als bijpassende wijnen!

• JA Antonisse, 03-02-2013

Tom Tom vragen of ze dit hotel ook kunnen vinden. Staat overigens wel goed aangegeven langs de weg.

• Shirls, 23-12-2012

ga er echt dineren wordt een avond om nooit te vergeten. wandel de natuur in rondom het hotel. verder ontdek de wellnes zelf.

• Iwan van den Burg, 24-12-2012

De biologische cognac is erg lekker.

• Radjesh, 19-12-2012

wandelroutes fietsroutes autoroutes boeken via een kortingsactie (bjiv.Groupon)

• Achthoven, 28-11-2012

Het winkel centrum in Emmen is leuk om te winkelen. Een ieder kan aan zijn trekken komen. Ook het dierenpark in Emmen ligt dichtbij het winkelcentruml

• Fam. P Driessen, 04-11-2012

Op advies van dame van het restaurant hebben wij gegeten in Gasterij Zuidbarge.in Emmen. Prima.

• Bakker, 13-11-2012

Wandelen in de veengebieden kan hier volop. Emmen met het dierenpark ligt op een half uur rijden. Emmen heeft een groot winkelgebied. Fietsen behoort ook tot de mogelijkheden. Leuk grand cafe 'Markant' met goede kaart en terras en regelmatig livemuziek ligt op het marktplein van Emmen.

• B te A, 12-08-2012

Met de auto is het goed te bereiken en die heb je ook wel nodig (of een fiets) als je wat van de omgeving wil zien. Resort zit redellijk ver van de openbare weg af.

• Lex, 28-10-2012

Ga eten in het resataurant en geniet! Wij hebben gewandeld in Boswachterij Odoorn (tussen Emmen en Borger) mooi afwisselend gebied met heide, loof en naaldbos.

• lgroot, 28-10-2012

Neem een ontspannignsmassage, wel vantevoren reserveren zodat je genoeg keus hebt voor gewenst tijdstip

• Fam. Jenneskens, 17-10-2012

Dichtbij het prachtige dierenpark Emmen, het boomkroonpad, en tal van aardige nog te ontdekken activiteiten maken Green meet*s tot een prima uitvalsbasis voor plezier en vertier. Voor jong en oud is het een prima plek, gezond eten en drinken en volop ontspanning.

• Sarah, 08-09-2012

Fietstocht langs het platteland is erg verfrissend.

• Hellen Schrijver, 03-09-2012

Vlakbij Emmen, hunebedden, en een half uur van Westerbork af, prima te doen!

• Cees de Jonge, 02-09-2012

De locatie is erg rustig gelegen. Als je iets wilt gaan zien dan is het Emmer dierenpark, en natuur gebied de Dretsche AA een goed uitstapje

• sjalosh, 01-09-2012

Koop bamboe dekbedden, deze zijn licht, comfortabel, helemaal eko, en anti bacterieel! Minibar op de kamer plus gelegenheid om s'avonds heet water te tappen voor thee, aangezien er geen roomservice is. Doe Filmnet op de tv!

• Amanda , 31-08-2012

Iets drinken in Emmen op het terras is erg gezellig en dus een aanrader. Bereid je van te voren voor wat je wilt gaan zien of doen, want hiervoor moet je behoorlijke stukken rijden.

• martine fiechter, 23-08-2012

als je in dit hotel verblijft maar iets in de omgeving wil gaan doen is emmen zeer de moeite waard, ook schoonebeek heeft een mooi centrum. in erica zelf is niets te beleven.

• Margo van Leeuwen, 12-10-2012

Op loopafstand (nog geen 800 meter) van het hotel ligt het Industrieel Smalspoor Museum waar je een rondje in een treintje kunt maken en meteen veel kennis opdoet van de turfstekerij

• Stel , 16-08-2012

Ga lekker eten bij de Chinees in het dorp. Heel lekker ! gewoon vriendelijk en geen geteut over het management en over of iets wel of niet kan ...

• Francoise van Hout, 11-08-2012

De extra behandelingen in de welness voor aankomst boeken anders zit het vol !

• jurgens, 01-08-2012

leuke fiets tochten zijn er te maken en het dierenpark in Emmen ligt op 15 auto minuten.

• Raimondo Hooft, 11-03-2012

Probeer een Club Sandwich voor de lunch!

• Janssen, 18-07-2012

Ontspanningsmassage is een aanrader!

• jacqueline schoppema, 23-07-2012

we hebben gewinkeld in emmen leuke stad veel winkels en genoeg plekjes om even te rusten genieten.we hebben ook uit gegeten by de zorba de griek daar was het eten goed ,vlees was vers en smakelyk.wat wandelen betreft ook genoeg omgeving om te doen.

• Herman, 09-07-2012

Het Green Meet*s hotel heeft een wellness met uitgebreide faciliteiten in het souterrain en een 9-holes-golfbaan voor de deur.

• A. de weijer, 02-04-2012

dierenpark Emmen ligt in het centrum van Emmen. Dus winkelen en beestjes kijken ineen

• Susan van Keulen, 29-05-2012

Noorder Dierenpark in Emmen. Fietstocht door het Barger Moor.

• M van den Nouweland, 11-06-2012

Vooral dineren in het hotel! Is heerlijk en gezien de kwaliteit niet duur.

• M. van 't Veer, 11-06-2012

Het nabijgelegen smalspoormuseum, gerund door vele vriendelijke vrijwilligers, geeft een aardige indruk van het verleden van de streek. Er zijn vele wandelingen mogelijk in het nabijgelegen natuurgebied Bargerveen en enkele bossen, o.a. het Valtherbos bij Emmen. Emmen heeft een prettig winkelcentrum.

• Leony Daemen, 11-06-2012

Het personeel is zeer vriendelijk de stad Emmen is erg gezellig, en je kunt heerlijk eten in de Bistro 253 in Emmen

• Melina de Cock, 28-05-2012

Gewoon boeken en genieten!

We hebben fietsen gehuurd en zijn naar het natuurreservaat Bargerveen gefietst. Een aanrader voor een mooie wandeling of fietstocht.

• Nanda, 01-06-2012

Wij hebben heerlijk vertoeft in Emmen en Klazienaveen

• Claudia Spierings, 21-05-2012

Dierenpark Emmen en restaurant 'In De Goede Luim'

• rogier, 30-04-2012

Kijk eens verder dan alleen het Noorder Dierenpark of Plopsa Indoor. Wandelen kan in Bargerveen, treintje rijden op smalspoorbaan in Erica, ..

• de Breij, 01-08-2013

fietsen en golfen en wandelen op het eigen terrein

• Stienen, 23-04-2012

Genoeg te zien in de mooie landelijke omgeving. Boomkroonpad in Drouwen en Hunebed-centrum in Borger en openluchtmuseum Ellert en Brammert in Schoonoord. Genoeg leuke restaurants in Klazienaveen en Emmen.

• Bianca, 09-04-2012

Gasterij Zuidbarge, 10 kilometer verderop. Heerlijk gegeten! Kasteel Coevorden, lekker terras.

• s, 03-04-2012

Vooral als je van golfen houdt een goeie plek. Verder is de omgeving niet bijzonder mooi.

• G Doornbos, 07-01-2012

Een aanrader is het Vincent van Gogh museum.

• marcel schoones, 30-11-2011

Voor een sfeervol dinertje: De Kamer in Emmen

• Luud de Brouwer, 27-11-2011

Hunebedcentrum in Borger op ca. 30 km afstand.

• Yo en See, 05-08-2012

Smaak-fietsroute werkt niet zo met proeven/bezoeken, maar de route is prima om de diversiteit omgeving te verkennen (41 km). Met name Bargerveen en beschermd dorpsgezicht Westerse Bos zijn prachtig. Uit eten kan het beste in Emmen: In de goede Luim is een moderne zaak met heerlijke gerechten tegen een prima prijs en vriendelijk personeel.

• Tania Gielis, 02-11-2011

Ideaal om golf te spelen, gezellige en rustige wandelingen,....

• reactie, 08-10-2011

je kunt achterlangs naar het smalspoor museum lopen. (paar honderd meter) en je hebt een leuke ochtend.

• Ed en Nel, 11-10-2011

Zondagavond zijn we heerlijk uit eten geweest bij eetcafe de witte olifant in Klazinaveen. Heerlijk ! Naast een prima en heerlijk voor en hoofdgerecht ook een heerlijk dessert met echte slagroom (geen spuitbus !) Wandeling door het Veenbegied mooi. We liepen daar een echte schaapskudde tegen het lijf. Leuk om te zien hoe 1 hond een paar honderd schapen in de greep houd. Via weekendjeweg geboekt. Zo'n 2 a 3 weken voor datum zakt de prijs voor overnachtingen tot een leuk niveau

• Sara Debruyne, 02-09-2012

in de frambozentuin dichtbij was niet veel te zien, we konden ook niet in de tuin. Blijkbaar is het enkel op bepaalde dagen open voor publiek.

• marijke mostert, 01-09-2012

Maak als het even kan de wandeling door het bargerveen!

• Mark, 05-07-2015

Leuke wandelroute rond het Bargerveen bij Zwartemeer: http://www.superfamilie.nl/routesNL/10bveen14.html

• willem, 28-07-2014

Leuk zijn de nabij gelegen Zooistrandboerderij, museum Coevorden, winkelen in Coevorden of Klazienaveen

• Rob, 05-08-2014

Wellness was kostenloos en er ligt een mooi stuk bos naast het hotel, daar kun je doorheen wandelen naar het smalspoor museum. Door het hele bos heen vind je oude verroeste locomotiefjes en wagons en dat geeft een leuke surrealistische sfeer