Tijdelijk €25 aanbetaling

Zuiddrenthe & Golf resort

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Zuiddrenthe & Golf resort voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 279 reviews
+16

8.6FantastischScore uit 279 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

279 Reviews over Zuiddrenthe & Golf resort

• 8Willem13-12-2021

Mooi hotel

Paar weken terug heerlijk verbleven in Resort Zuiddrenthe! Mooi hotel, met een kleine wellness en een mooie golfbaan. Eten en het ontbijt was ook heel erg goed. Zeker een aanrader om hier een weekendje te boeken.

• 8L.V.08-12-2021

Fijn verblijf

Afgelopen week in het hotel mogen verblijven. Wat een rust en wat een mooie golfbaan! Personeel is erg vriendelijk en het diner als wel het ontbijt was erg lekker.

Zouden graag hier nog eens naar toe willen komen.

• 10WVW01-12-2021

Geweldig verblijf

Alles dik in orde bij dit prachtige resort. Kamers schoon, personeel vriendelijk, wellness heerlijk en de golfbaan zeer netjes en leuk. Kortom een dikke aanrader!

• 5Lia31-08-2019

Voor ons nooit meer.

Hotel is zeker geen 4 sterren waard. Kamer redelijk maar geen hor of airco dus als je raam open zet, wat ook moeilijk was ivm bed, werd je meteen lek gestoken door de muggen. Bedden zijn ook erg smal. Badkamer prima. Ontbijt aardig maar om nu 4 ochtend hetzelfde te krijgen, vleeswaren, kaas en een hard gekookt ei niet echt iets voor 4 sterren. Fietsenstalling kan niet op slot en staat vol met oude zooi, grote kapotte golfkar, pizzaoven, tafeltjes en om je fiets er al in te krijgen, laat staan je oplader aan te sluiten. Staat nl ook vol met huurfietsen. Het groen van de golfbaan is perfect onderhouden maar het groen voor, naast en bij ingang hotel en bij de terrassen bij de kamers dus totaal niet. Het draait duidelijk alleen om de golf want fiets of wandelroutes waren niet te vinden bij de receptie. Ook de omschrijving van het hotel en de faciliteiten kloppen bij veel aanbieders niet. Dus voor ons niet meer.

• 8Ellen31-03-2019

Prettig verblijf,maar ook wat haken en ogen..

An zich prettig hotel, relaxte omgeving(wijds uitzicht) , goed verzorgd eten, lekker en uitgebreid ontbijt MAAR er zijn vele aandachtspuntjes ,wij komen uit naaste omgeving en vinden het gewoon jammer dat wat je hoog in vaandel moet houden verslonterd. Golf,wellness ,resort, schept verwachtingen,trekt bepaald publiek. Na aantal jaren geleden bruiloft hier meegemaakt te hebben, hadden wij nu na heftige tijd erg behoefte aan heerlijk dineren,niks mis mee, maar ook wellness zen moment, daar is het stoomcabine gedeelte al lange tijd blijkbaar niet onderhouden, niet in werking, bank allemaal stukken steen af,plafond afgebladderd , als je voor wellness (arrangement)gaat, dan domper, wezenlijk onderdeel. Sauna fijn, fijne relax ruimte hoor. In bijgebouw nette kamer, maar schoonmaak hok stond gedurende verblijf open, handdoeken kar er buiten midden in hal, stofzuiger naast deur aan andere kant. Servies met schilfertjes er af. Jammer !

• 8Rene Schipper29-03-2019

Hel ontspannen,echt super relaxed

Een echt duurzaam hotel beetje afgelegen,dichtbij de Duitse grens

• 9Lia kuster26-03-2019

Het was gewoon goed

Ik weet niet wat die mensen zeuren er is niets mis met dit hotel alles was goed geregeld rustige lokatie mooie kamer en heerlijk gegeten👍🏻

• 9Peter01-02-2018

Heerlijk ontspannen!

Mooi en schoon hotel met grote kamers en een badkamer met aparte douche (niet dat je in een bad moet gaan staan om je te douchen) Zeer vriendelijke personeel. Wellness gedeelte is niet groot maar zalig om aan het eind van de dag lekker te relaxen. Ook over het diner en het ontbijt geen reden tot klagen. Voor herhaling vatbaar.

• 8Tinie12-01-2018

Mooie kamer, vriendelijk personeel,relaxed weekend

Niet alleen de ontvangst was zeer vriendelijk, maar al het personeel was vriendelijk. De kamer was zeer netjes en groot. De bedden waren goed. Wel jammer dat je de receptie moest bellen om de verwarming (airco) hoger te zetten. De warmte bereikt helaas niet de badkamer. En na 23 uur kan je niet bellen om deze lager te zetten. Het beleg bij het ontbijt zou uitgebreider mogen zijn, maar de broodjes/croissantjes en chocobroodjes waren erg lekker. De cappuccino was minder. 1 avond in het hotel gegeten. Ondanks dat wij 1 van de eerste waren, hebben we 2 uur gewacht op de hoofdmaaltijd. (Bekende van het personeel, welke later binnen waren, kregen de maaltijd eerder!!) Dag 2 dan ook buiten de deur gaan eten. Bief is een grote aanrader, de kipsaté is erg pittig en net gaar. Het wellness gedeelte was heerlijk, helaas konden we de 1e avond hier geen gebruik meer van maken, door de wachttijd in het restaurant.

Al met al wel een heerlijk relaxed weekend gehad. Jammer van het restaurant

• 5Stel Amsterdam04-09-2017

Jammer van de verandering van managment

We gingen nu voor de derde keer naar dit hotel. Keken er naar uit. Was altijd super lekker eten en uiterst leuke bedieningen. Helaas is er nu sinds 2 maanden een nieuwe eigenaar. De kaart is nu erg simpel vooral de eerste daq was het eten gewoon niet goed. Bediening zijn hele jongen tieners die totaal geen verstand hebben van de horeca of wat ze voor schotelen. Helaas is het geen aanrader meer. De golfbaan is nog steeds leuk en uitdagend. We hadden ook begrepen dat de nieuwe eigenaar wil gaan uitbreiden. Met de kwaliteit is dat niet nodig.

Hotel Zuiddrenthe & Golf resort info

• AirconditioningBeschikbaar