Vakantiehuis
9,4

54 reviews over Vakantiehuis Luxe Huisjes Huren in het Nederlands

Fijne week met een paar tips.

TB
3-8-2019

Wij verbleven in Norway met 2 kinderen van 10 en 12. Ontvangst door Wim, aardige man. Wij hebben een fijne week gehad. Er was wcpapier, thee, vaatwastabletten, suiker en afwasmiddel. Ook Engelse drop en een bosje bloemen! Huis zag er leuk uit, maar we hebben nog wel een paar tips en dingen die handig zijn om te weten: Bij de trap naar de woonkamer/keuken was de laatste tree een hele hoge stap (en wij zijn 1.78 en 1.93 m lang). Boven deze trap een heel lage balk waarbij wij allen diep moesten bukken en een aantal keer ons hoofd hebben gestoten. Om naar de vide te komen moest een losse houten steile trap geplaatst worden. Wij hebben een emmer voor de kinderen neergezet zodat ze deze trap s nachts niet af moesten. De tv hing hoog (nekpijn). Er is geen eettafel, wel een bar (tip plaats een randje zodat er niks in het trapgat valt). In de keuken misten wij een citruspers,eierdoppen, een vriesvak. De omgeving is heel fijn, Wildlands is top!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

We hebben genoten!

Arnaud en Safiera van Herk
27-5-2019

Super leuke accommodatie, vriendelijke gastvrouw, ook het ontbijt was erg lekker en uitgebreid. Een paar tips: misschien enkele haakjes in de keuken om een theedoek en handdoek op te hangen, een bekertje in de badkamer om je mond te spoelen na het tanden poetsen, een handdoekje en zeeppompje in het toilet. Er is geen vriesvak in de koelkast, is niet heel erg, maar wel handig om te weten. Verder waren we van alle gemakken voorzien. Wij komen zeker een keertje terug. Bedankt Esther!

Gereisd Met partner in mei 2019

Ultiem rustgevend

Mariska
13-5-2019

Aardige gastvrouw en fijne bedden in een aandachtig en sfeervol ingericht huisje. Aanrader!

Gereisd Met partner in april 2019

Luxe en rust tussen de bomen

Marith van der Borg
30-1-2019

Wij zochten een rustig en luxe plekje om een weekend te verblijven. Het treehouse waar we verbleven had allebei. Een luxe keuken, open haard, wijds uitzicht en fijne bedden. Voor alles was gezorgd. De haard, kaarsjes en muziek stonden al aan toen we aankwamen. Een echte aanrader!

Gereisd Met partner in januari 2019

Lekker kneuterig en van alle gemakken voorzien.

Marco en Isabelle Vogel
13-1-2019

Wij hebben in de week van oud op nieuw 2018/2018 doorgebracht in het Tree House Norway. Echt geweldig, aan de ene kant het gevoel van bos en aan de andere kant mooi vrij uitzicht over de landerijen. Met waanzinnig uitzicht richting Klazienaveen en het vuurwerk. Heerlijk met de gashaard een heerlijk knus gevoel. Helemaal top dat de sfeervolle kerstverlichting er nog hing. Heerlijke bedden. Geweldig ook dat je 360 graden uitzicht hebt door ramen aan alle zijden. Top en nog eens top. Enne Esther een goede en gezellige gastvrouw. Wij zijn ontspannen het nieuwe jaar in gegaan.

Gereisd Met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch!

Gerke
28-12-2018

Het was maar een weekend, maar het voelde als een week! Als je het hebt over de details die het verschil maken, dan moet je hier zijn. Bij aankomst al verrast door de sfeervolle kerstverlichting om het huis en een warm welkom binnen door brandende kaarsjes en kachel en een gezellig muziekje op de achtergrond. Het huis is met zorg ingericht en afgewerkt, aan alles is gedacht! Heerlijke vakantie gehad, we voelden ons meteen thuis! Dank voor de service!!

Gereisd Met jonge kinderen in december 2018

Fantastische omgeving en gezellig knus warm huisje

Bé Schilder
28-11-2018

Heerlijk knus, gezellig en praktisch ingericht Tiny house met een heerlijke warme kachel. Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen met veel mooie plekjes met name het Bargerveen een schitterend natuurgebied. Op het terrein is het heerlijk rustig en Hester en Wim zijn gastvrij en doen alles om het naar je zin te maken kortom heerlijke plek om je te vermaken

Gereisd Met partner in november 2018

Geweldig, voor herhaling vatbaar.

Ceciel Van den Adel
27-11-2018

Een heerlijk knusse, gezellig ingericht en romantische " boomhut" Sweden. Alles erop en eraan. We hoefden het huisje bijna niet uit. Aardige mensen, super service, staan meteen voor je klaar. Mooi uitzicht, wel jammer dat de boer de fazanten weg heeft gejaagd. Leuk opgezet terrein met verschillende kneuterige huisjes. Helemaal top geweest.

ontspannend

Severina
15-11-2018

Bedankt Esther. Genoten van een zalig weekendje weg met ons gezin. Voor onze 3 kindjes was het zalig vertoeven in jullie Tree House. Dit in combinatie met Wildlands ideaal. Ook nog zalig gaan fietsen, die kan je zo huren in het dorp.

Gereisd Met jonge kinderen in november 2018

Geweldig!

Sonja Termont
10-11-2018

Kleinschalig en met veel gevoel voor sfeer!! Wij verbleven in de romantische pipowagen, heerlijk bed, prima keuken en knus gashaardje. Veel privacy op het terrein en je beschikt over prive sanitair. Omgeving is prachtig!! Dus zin in onthaasten boek dan absoluut 1 van de leuke huisjes of pipowagen.

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Luxe Huisjes Huren in Erica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Luxe Huisjes Huren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.