Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.2Ruimte
  • 9.9Inrichting

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

81 Reviews over Luxe Huisjes Huren

• 9Trea09-01-2023

Het was weer super!

Voor de tweede keer hebben wij oud en nieuw in het wellnesshuisje doorgebracht. Het was weer super! Gezellig en knus ingericht voor twee personen. Alles lekker schoon en fris. Rondom het huisje is genoeg privacy, zodat je heerlijk beschut van de jaccuzzi kunt genieten. Het contact met de eigenaar is ook prima. In het huisje was geen filterkoffiezetapparaat aanwezig. Geen probleem! Dit werd uiterst vlot gebracht, mét filterzakjes er ook nog erbij:-) Wat ons betreft blijft Luxe Huisjes Erica een aanrader!

• 9Ruimte
  • 9Mèlanie20-12-2022

Onthaasten op een mooie plek

Wij verbleven in de wellness cabin. Keurig schoon en van alle gemakken voorzien. Genoten van de privé sauna en jacuzzi. Mooi natuurpark op 5 km afstand. Gastvrij ontvangst.

• 9Ruimte
  • 9Ramona23-11-2022

Ontspannend

De perfecte locatie om te ontspannen in een sfeervol ingerichte woning en een prachtige rustgevende omgeving !

• 10Ruimte
  • 9Bianca08-11-2022

Fantastisch!!

Wij hadden een weekend geboekt in the swedisch treehouse met onze hond. Leuk ontvangst door gastvrouw. Mooi, schoon en sfeervol huis. Kleine attentie voor onze hond. Huis met mooi uitzicht. In de buurt mooi wandelgebied. Kortom het was genieten en zeker voor herhaling vatbaar.

• 10Ruimte
  • 9Carolien16-09-2022

Zeker weer voor herhaling vatbaar!!!

Het was voor ons hier alweer de 2e keer in het Wellness huisje , de handdoeken liggen voor je klaar, vers bloemetje op de tafel, met de jacuzzi onder de veranda, wij hadden prachtig weer hier, tussen door nog even zonnen op de ligbedden de tuin is groot genoeg eekhoorntjes gezien.....Verder kun je gezellig winkelen in Meppen Duitsland, een half uurtje hier vandaan...bij winkelcentrum "Die Mep" en 5 minuutjes verder over het bruggetje dan loop je zo het centrum in....(auto parkeren onder winkel centrum "Die Mep" Verder ligt Emmen ook vlakbij .

• 9Kim de Vries30-08-2022

Genieten in de natuur, kleinschalig en gastvrij

Wij hebben een heerlijke week gehad in Treehouse Sweden. Tussen de bomen met ruim opgezette velden, genoten we van het goedonderhouden park en de bijzondere huisjes. De eigenaren hebben ons zeer gastvrij ontvangen. Een fijne plek om te verblijven, ook voor de kinderen, er was genoeg te ontdekken op het park.

• 9Frank Frissen01-08-2022

In 1 woord GEWELDIG.

Wat hebben wij heerlijk genoten van ons Wellness huisje met jacuzzi. Alles is gewoon zoals de foto's laten zien. Heel proper en netjes. Met een persoonlijke noot , van een vers bloemetje. De jacuzzi was al heerlijk op temperatuur bij aankomst. En wat een ruimte hadden we. Door de heggen en stukje schutting, lagen wij helemaal privé. Wij kunnen het alleen maar aanraden.

• 9Fam. Visser21-06-2022

Geweldige plek om te onthaasten en te ontmoeten

Prachtige locatie, prachtige natuur. Het Welness-House is van alle gemakken voorzien, aan werkelijk alles is gedacht. Beschut plekje, dus heerlijk om je terug te trekken. Het huisje super schoon en verzorgd tot in detail. Dit heeft (voor ons) voor complete ontspanning gezorgd.

We komen graag nog eens terug!!

• 10Natuur
  • 9Astrid17-05-2022

In 1 woord en zin. Geweldig!

Mooie, knusse pipowagen met hottub buiten. Heerlijk rustig en in een natuurlijke omgeving. Echt de moeite waard.

• 9Arnoud van Dijk01-02-2022

Schitterend

Van 28 t/m 30 januari 2022 verbleven wij in de Wellness-cabin, een schitterend mooi huisje wat van alle benodigde gemakken is voorzien. Naast het huisje staat de prive wellness, een houtgestookte sauna met een heerlijke jacuzzi. Voor iedereen die even uit de hectiek van alle dag wil is dit echt een aanrader, in 1 woord schitterend.

• 10Natuur

Vakantiehuis Luxe Huisjes Huren info