Vakantiehuis Luxe Huisjes Huren

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

55 reviews over Vakantiehuis Luxe Huisjes Huren

• 9Hilda29-07-2020

Serene stilte, rust en ruimte voor jezelf

Vanaf dag één word je omarmt door de serene stilte, rust en ruimte voor jezelf. De diversiteit aan vogels en geluiden zorgen voor een ultiem gevoel van ontspanning. Ik verbleef samen met mijn baby van 10 maanden in de safari cottage. De safari cottage was schoon, netjes afgewerkt en van alle gemakken voorzien. Net zoals het badhuis. Bij aankomst werden wij gastvrij, hartelijk en warm ontvangen door Colinda en Kars. Hierdoor voel je je gelijk thuis. Ze zijn gedurende het verblijf altijd even hartelijk en vriendelijk bereikbaar. En bij vragen ontzettend gastvrij om mee te denken en je verblijf nog aangenamer te maken. Ik ben nog steeds ontzettend enthousiast en kan een ieder een verblijf bij luxe huisjes huren van harte aanbevelen. Wanneer jij op zoek bent naar rust, ruimte en volledige ontspanning; ontdek dan zelf dit prachtige en betoverende verblijf in Drenthe.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 2019
    8TB03-08-2019

Fijne week met een paar tips.

Wij verbleven in Norway met 2 kinderen van 10 en 12. Ontvangst door Wim, aardige man. Wij hebben een fijne week gehad. Er was wcpapier, thee, vaatwastabletten, suiker en afwasmiddel. Ook Engelse drop en een bosje bloemen! Huis zag er leuk uit, maar we hebben nog wel een paar tips en dingen die handig zijn om te weten: Bij de trap naar de woonkamer/keuken was de laatste tree een hele hoge stap (en wij zijn 1.78 en 1.93 m lang). Boven deze trap een heel lage balk waarbij wij allen diep moesten bukken en een aantal keer ons hoofd hebben gestoten. Om naar de vide te komen moest een losse houten steile trap geplaatst worden. Wij hebben een emmer voor de kinderen neergezet zodat ze deze trap s nachts niet af moesten. De tv hing hoog (nekpijn). Er is geen eettafel, wel een bar (tip plaats een randje zodat er niks in het trapgat valt). In de keuken misten wij een citruspers,eierdoppen, een vriesvak. De omgeving is heel fijn, Wildlands is top!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Arnaud en Safiera van Herk27-05-2019

We hebben genoten!

Super leuke accommodatie, vriendelijke gastvrouw, ook het ontbijt was erg lekker en uitgebreid. Een paar tips: misschien enkele haakjes in de keuken om een theedoek en handdoek op te hangen, een bekertje in de badkamer om je mond te spoelen na het tanden poetsen, een handdoekje en zeeppompje in het toilet. Er is geen vriesvak in de koelkast, is niet heel erg, maar wel handig om te weten. Verder waren we van alle gemakken voorzien. Wij komen zeker een keertje terug. Bedankt Esther!

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Mariska13-05-2019

Ultiem rustgevend

Aardige gastvrouw en fijne bedden in een aandachtig en sfeervol ingericht huisje. Aanrader!

Gereisd met partner in april 2019

• 9Marith van der Borg30-01-2019

Luxe en rust tussen de bomen

Wij zochten een rustig en luxe plekje om een weekend te verblijven. Het treehouse waar we verbleven had allebei. Een luxe keuken, open haard, wijds uitzicht en fijne bedden. Voor alles was gezorgd. De haard, kaarsjes en muziek stonden al aan toen we aankwamen. Een echte aanrader!

Gereisd met partner in januari 2019

• 9Marco en Isabelle Vogel13-01-2019

Lekker kneuterig en van alle gemakken voorzien.

Wij hebben in de week van oud op nieuw 2018/2018 doorgebracht in het Tree House Norway. Echt geweldig, aan de ene kant het gevoel van bos en aan de andere kant mooi vrij uitzicht over de landerijen. Met waanzinnig uitzicht richting Klazienaveen en het vuurwerk. Heerlijk met de gashaard een heerlijk knus gevoel. Helemaal top dat de sfeervolle kerstverlichting er nog hing. Heerlijke bedden. Geweldig ook dat je 360 graden uitzicht hebt door ramen aan alle zijden. Top en nog eens top. Enne Esther een goede en gezellige gastvrouw. Wij zijn ontspannen het nieuwe jaar in gegaan.

Gereisd met partner in december 2018

• 2018
    10Gerke28-12-2018

Fantastisch!

Het was maar een weekend, maar het voelde als een week! Als je het hebt over de details die het verschil maken, dan moet je hier zijn. Bij aankomst al verrast door de sfeervolle kerstverlichting om het huis en een warm welkom binnen door brandende kaarsjes en kachel en een gezellig muziekje op de achtergrond. Het huis is met zorg ingericht en afgewerkt, aan alles is gedacht! Heerlijke vakantie gehad, we voelden ons meteen thuis! Dank voor de service!!

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

• 8Bé Schilder28-11-2018

Fantastische omgeving en gezellig knus warm huisje

Heerlijk knus, gezellig en praktisch ingericht Tiny house met een heerlijke warme kachel. Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen met veel mooie plekjes met name het Bargerveen een schitterend natuurgebied. Op het terrein is het heerlijk rustig en Hester en Wim zijn gastvrij en doen alles om het naar je zin te maken kortom heerlijke plek om je te vermaken

Gereisd met partner in november 2018

• 10Ceciel Van den Adel27-11-2018

Geweldig, voor herhaling vatbaar.

Een heerlijk knusse, gezellig ingericht en romantische " boomhut" Sweden. Alles erop en eraan. We hoefden het huisje bijna niet uit. Aardige mensen, super service, staan meteen voor je klaar. Mooi uitzicht, wel jammer dat de boer de fazanten weg heeft gejaagd. Leuk opgezet terrein met verschillende kneuterige huisjes. Helemaal top geweest.

Gereisd met partner in november 2018

• 8Severina15-11-2018

ontspannend

Bedankt Esther. Genoten van een zalig weekendje weg met ons gezin. Voor onze 3 kindjes was het zalig vertoeven in jullie Tree House. Dit in combinatie met Wildlands ideaal. Ook nog zalig gaan fietsen, die kan je zo huren in het dorp.

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

Vakantiehuis Luxe Huisjes Huren info