Erica

We hebben een aantal aanbieders voor Erica voor je op een rij gezet:

Reviews over Erica

Marlene van der Brugge,
    8-10-2018

Dit hotel met de golfbaan bij de deur is een fantastisch hotel. Prima verzorging met heerlijk eerlijk eten. Ruime kamers en vriendelijk personeel. Hier komen we ieder jaar weer terug. Absoluut een aanrader voor mensen die willen golfen en fietsen.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk dorp

Koen,
    19-4-2016

Erica is een leuk en gezellig dorp, met gezellige kroegen. Ook is de omgeving zeer geschikt om te fietsen, waarbij het natuurgebied Bargerveen vooral een aanrader is. Ook zijn er genoeg andere activiteiten in de omgeving, zoals Wildlands (dierenpark Emmen).

Gereisd met vrienden in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi rustig gebied !

Lia,
    4-7-2014

Omdat het Hampshire Hotel zover gelegen was van de dorpskern van Erica zijn wij hier niet meer (wandelend) naar toe geweest. De omgeving van het Hamsphire Hotel is echt prachtig, wij zijn nog in het bos gaan wandelen waar een smalspoor museum is. Heel erg leuk om al die vergane glorie in het bos te zien. We hebben ook nog 2 herten op ons pad tegengekomen. Mijn man heeft ook nog het "pontje" genomen....... Voor de natuurliefhebber is het Hampshire Hotel in Erica een echte aanrader !!!

Gereisd met partner in juni 2014

Mooie natuur, uitgaansleven verderop.

Helwegen,
    29-12-2013

Hotel ligt zeer afgelegen. Wij vonden dat heerlijk, leuk om de "fijnfabriek" te zien. Als je van disco en drukte houdt is dit niets voor jou, voor golfers (maar dat zijn wij niet) waarschijnlijk een Walhalla.

Gereisd met partner in december 2013

Drenthe heeft mooiere plekjes!

Frits en Mini Postma,
    18-3-2013

De omgeving van Erica is niet de ideale uitvalsbasis voor mooie fietstochten. Je moet eerst een aantal, nogal kale kilometers overbruggen, wil het pas echt mooi worden. Wel prettig dat er een supermarkt is en er een aantal eetgelegenheden zijn.

Gereisd met partner in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Erica scoort een 7,9 uit 10, op basis van 83 reviews