Wildlands Adventure Zoo Emmen

8.4Fantastisch

0.4km van centrum

• 10Brugge18-02-2020

Zeker nog een keer!1

Wat is Wildlands mooi geworden,het is nu echt een zeer kindvriendelijk dieren-avonturenpark geworden. Ondanks dat het februari is waren er veel dieren buiten en waar het niet anders kon binnen(nijlpaarden)Rimbula is gewoon fantastisch, met als hoogtepunt het boottochtje langs de olifanten en boven je prachtige tropische vogels. Ik heb als Opa mij kostelijk vermaakt met mijn dochter en kleinkinderen...wat een vreugde en plezier!

februari 2020

• 9lars15-01-2020

geweldig

al vanaf het begin een abonnement op Wildlands. toen vond ik het prima en het wordt alleen maar beter. veel meer dieren inmiddels die ook nog de ruimte hebben. attracties zijn ook allemaal leuk. onze kinderen van 12 en 9 vinden het ook geweldig. ik vind ook eigenlijk al het personeel aardig en ik vind ook niks mis met de horeca. wij blijven de komende jaren een abonnement nemen.

januari 2020

• 10Gurbe11-01-2020

Een aanrader!

Wildlands is een geweldige dierentuin. Het park bestaat uit 3 delen. In elk deel is er wat te beleven. In de winter staan de dieren in de dierentuinen op stal. In Wildlands kun je in de wintermaanden in de stallen kijken. De horeca is goed en de toiletten zijn schoon.

• 2Bert11-01-2020

Laat maar

Met hoge verwachtingen naar Emmen gereden. Helaas parkeerplaats slecht aangegeven, waardoor we achter een naast Wildlands gelegen bejaardencomplex terecht kwamen en weer weggejaagd werden. Parkeerplaats verderop gevonden, voor €10,- Na een klein kwartier lopen bij de ingang. Nog steeds veelbelovend, vriendelijk ontvangst. Daarna begon al snel de teleurstelling.. Weinig buiten te zien, Nortica voornamelijk veel roestige damwanden. Serenga 1 grote vlakte met niets, alleen het eerdergenoemde bejaardencomplex was goed zichtbaar. Jungola was het hoogtepunt, aangenaam warm en mooi ingericht, echter met een totaal inspiratieloos boottochtje. Telkens als je dacht... Nu gaat er iets komen, gebeurde er domweg helemaal niets. Daar ik zelf horecaondernemer ben, hier extra op gelet, maar jongens wat een aanfluiting. Vies, extreem duur en onvriendelijk, ongeïnteresseerd personeel... Toiletten ondanks weinig bezoekers te vies voor woorden.

Gereisd met vrienden in december 2019

• 10Gijs07-01-2020

Prachtig park in 2020!

De afgelopen jaren, met name in 2019, zijn enorme stappen gezet om het park completer en aantrekkelijker te maken.

Dieren zijn nu goed zichtbaar. In bepaalde verblijven lopen ze los en het zijn er gewoon meer. Het themagebied Nortica heeft behoorlijke veranderingen ondergaan en met tijdelijke evenementen als Wildnights en de Backstage Tour is het park nu ook op meerdere momenten in het jaar te bezoeken.

Waar ik in sommige dierentuinen af en toe toch twijfel aan de kwaliteit van de verblijven, is dat in Wildlands dik in orde. Hetzelfde geldt voor de thematisering. De attracties en shows zijn duidelijk gericht op kinderen, dus bekijk ze ook vanuit die mindset. De boottour door de jungle en de safari zijn ook voor volwassenen de moeite waard.

Tot slot vind ik het erg prettig dat het park dier en milieu hoog in het vaandel heeft staan. Dat zie je overal in het park terug.

• 10de Vries06-01-2020

Sfeervolle dierentuin

Schitterende dierentuin. Ook in de winter is er veel te beleven. Mooie shows, leuke attracties, veel dieren en schitterende bloemen en planten! In het laagseizoen mag je in de stallen kijken. Super leuk!

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 6Thijs06-01-2020

Sfeerloze dierentuin

op oudjaarsdag 2019 zijn wij met 7 personen (3 kinderen) naar Wildlands geweest. We vonden de dierentuin sfeerloos en veel dieren waren binnen. gelukkig was backstage open zodat we toch nog wat dieren konden zien. De opzet van het park is onlogisch, je blijft steeds terug lopen naar de ingang om dan weer het volgende deel in te gaan. de restaurants zijn fijn en netjes, eten is goed. De achtbaan "Tweestryd" was maar met één baan geopend (van 13-15uur) en daar door is van een tweestrijd geen sprake. de safaritruck reden niet maar er was ook geen dier op de savanne te vinden. De boottocht door de jungle was leuk maar geen dier gezien, apen zaten in de hokken en olifanten liepen buiten. al met al in de winter niet het geld waard, mogelijk in de zomer wel maar daar ben ik nog niet geweest.

Gereisd met vrienden in december 2019

• 10Jan de Jong03-01-2020

Fantastisch dierenpark!

Wildlands is een schitterend dierenpark. Ook in de Winter is er genoeg te beleven. Wij zijn naar Wildnights geweest. Het park was schitterend verlicht. Wij konden achter de schermen in de stallen de dieren bekijken. Het was geweldig. Wij komen zeker weer terug!!!!!!!!!!!!!!!

• 5Petra20-12-2019

In het laagseizoen is park half dicht

Wij hebben pas weer een abonnement gekocht en voelen ons bekocht. Want toen wij Wildlands op 8 december 2019 bezochten was er maar een half park beschikbaar. De nieuwe achtbaan Tweestryd was dicht; die was alleen open van 13-15u. De nijlpaarden waren er niet... De dieseltrucks die je door Serenga zouden kunnen voeren reden niet... En dan konden we niet naar de hoofdingang via de nieuw gecreëerde doorgang bij Nortica wegens werkzaamheden aan een mooier park; bordjes om daarvoor te waarschuwen ontbraken. Al met al vonden wij het aantal te bezoeken attracties onder de maat...! Wij gaan niet weer een abonnement kopen; want juist voor die mensen is het belangrijk dat het hele park het hele jaar open is. En bij Wildlands krijgen bezoekers maar een half aanbod als het laagseizoen is...

december 2019

• 10Niels25-11-2019

Fantastisch mooie dierentuin voor hele gezin

Prachtig nieuwe dierentuin is herrezen als opvolger van het Noorder Dierenpark. Het is totaal niet met elkaar te vergelijken, dat moet je vooral ook niet doen. In drie schitterende thematische deelgebieden kun je allerlei dieren spotten. Daar de kritieken waren dat je minder dieren kon zien, daar hebben ik en mijn zoontje van vier niks van gezien. Van zeeleeuwen tot ijsberen, zebras tot neushoorns. Ze lopen er allemaal. Gisteren kwamen de giraffen tijdens de truck tocht over de safari zelfs zo dichtbij dat je ze bijna kon aanraken. Schitterend! Ook de leeuwen stonden met zijn allen uit te kijken op een grote rots. De diverse kleinere attracties als boottocht door de jungle zorgen voor een leuke afwisseling. Daarnaast kun je nog even je adrenaline kick ophalen in de leuke achtbaan Tweestrijd. Tip: in de wintermaanden kun je een mooie backstage route maken langs de winter verblijven en ook zien hoe de dieren verzorgers werken. Heel leuk!

november 2019

10 van de 1836 reviews gezien