Hotel Van der Valk Emmen

Hotel Van der Valk Emmen

7.3Goed

Nederland, Drenthe, Emmen

7.3Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Emmen voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

283 reviews over Hotel Van der Valk Emmen

• 6Pieter Jan08-03-2020

Gedateerde vestiging Van der Valk

Ik ben gewend als ik overnacht of lunch bij een Van der Valk vestiging dat er veelal zakelijke bezoekers zijn, maar hier kwamen dagjes mensen met honden, chauffeurs wat de sfeer anders maakten. De inrichting was somber, camera's op elke hoek van de gang wat mij het gevoel gaf dat ik een low budget hotel zat. De kamer vond ik ook gedateerd en niet Van der Valk waardig. Wat wel een pluspunt is dat het horeca personeel met regelmaat langskwam om te informeren of ik nog wat wilden bestellen. Dit gebeurd zelden bij alle vestigingen!

Zakelijk gereisd in maart 2020

• 2019
    6Yvonne Durant01-06-2019

Nooit meer

Onvriendelijk personeel achter de balie. Mochten om 14.00.uur de kamer in maar werd 15.00 uur het ene smoesje naar de andere . Ik kwam thuis de oplader vergeten...ik opgebeld kon niet opgestuurd worden.. is ook veel werk ! In een envelop naam erop ..ik betaal de kosten wel...niet dus....daar beginnen ze niet aan. Moest het zelf regelen via internet wat ik niet voor elkaar kreeg na 1.5 uur achter de pc en telefoon gezeten te hebben Maar dat interesseerde ze niet...Dus geen oplader...wat een service niet normaal.

Was normaal wel terug gekomen maar met zo'n personeel zien ze ons niet meer. Zeer slecht

Verschillende van der valks geweest maar dit nog nooit meegemaakt

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Michel26-05-2019

Heerlijk verblijf.

Kan alleen maar zeggen dat wij optimaal genoten hebben. Fijne ruime luxe kamer. Dit was de eerste keer, maar zeker niet de laatste keer in Emmen. Het enig wat ons stoorde dat sommige gasten via de terrassen naar het zwembad liepen, dus benen intrekken! Daar kan van de Valk niets aan doen ,dat ligt aan het fatsoen van de gasten. De route via de hotelgang is niets langer.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Petra Bors25-04-2019

Goed en verzorgt hotel , erg vriendelijk personeel,goed ontbijt en lunch wij hebben gekozen voor buffet vorm met de lunch daar ligt voor ieder wat wils en prijs ook erg goed . Kamers zijn groot en goed onderhouden en de badkamer met ligbad en aparte douche met een grote regendouche helemaal top . De vrijdaagavond hebben we ala cart gegeten en de zaterdag de live cooking wat erg goed was

Gereisd met vrienden in april 2019

• 8Hennie Loriaux04-04-2019

Geweldig

We waren daar omdat wij kennisen hebben in Emmen. We zijn ook naar wildland geweest

Gereisd met partner in januari 2019

• 8Judith21-02-2019

Aangenaam

Mijn man was gezellig mee naar dit hotel omdat ik in de buurt 2 dagen cursus had. Dit bleek een fijne combinatie. Het hotel heeft een heerlijk zwembad en leuke fitnessruimte. En de ontbijten van Van der Valk zijn gewoon de beste die er zijn. Echt een feestje. We hebben 1 avond in de brasserie ook lekker gegeten. Vriendelijke jongen in de bediening.

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    7Ineke01-12-2018

Een goed hotel voor een paar overnachtingen.

Het hotel ligt naast een drukke weg. De kamer was wat gedateerd, maar alles wat je nodig hebt, is er. Het ontbijt is goed. Het eten in het restaurant is redelijk tot goed.

Gereisd met partner in november 2018

• 7Jenny24-10-2018

Heerlijke 3 dagen gehad.

Mooi hotel, kamers aan vernieuwing toe maar netjes. Wij zaten op de bovenste verdieping en het was in oktober nog erg warm, was wel airco maar die stond al op wintertijd hoorden we later. Fijn als dat even was gezegd want dat het die dagen warm zou worden was bekend. Met raam open slapen is niet aan te raden, veel lawaai van de snelweg. Mooi restaurant en centraal gelegen vlakbij het centrum van Emmen. Ook fijn als je naar Wildlands wilt gaan.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8AnneliesV01-10-2018

Mooi en groot hotel buiten Emmen

Groot opgezet laagbouw hotel ten zuiden van Emmen vlakbij de snelweg. Onze kamer lag op de 3e en hoogste etage aan de zijkant. Geen balkon. Ruime kamer met zitje en twee eenpersoonsbedden tegen elkaar. Veel kastruimte en een grote badkamer met alles erop en eraan. Het verzoek handdoeken evt. voor een 2e keer te gebruiken werd door ons gehonoreerd, maar de dames van de schoonmaak hebben alle handdoeken voor de 2e nacht voor nieuwe verwisseld. Vreemd! Door o.a. de warmte op de kamer heb ik slecht geslapen. De volgende nacht de airco aangezet en dat was stukken beter al vonden we het dekbed erg massief en warm. In de afgelopen zomer zal het erg warm zijn geweest zo onder het dak! Het ontbijtbuffet was voortreffelijk. Heel divers voor ieder wat wils. Jammer dat bij de nodige zuivelproducten niet staat aangegeven of iets gezoet is. Heerlijk om aardbeien en blauwe bessen en ander fruit aan te treffen. Vriendelijke dames in de receptie.

Gereisd met partner in september 2018

• 5Helga01-10-2018

Goed geslapen en daarmee is alles gezegd.

Bed lag heerlijk,wel warm op de kamer. Diner was smakeloos. Ontbijt goed op 1 toch wel opmerkelijk iets wat je in een hotel niet mag verwachten, je moest je ei ZELF bakken! 'De kok is met andere dingen bezig' werd er gezegd. Echt slecht.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Hotel Van der Valk Emmen info