7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Emmen voor je op een rij gezet:

304 reviews over Hotel Van der Valk Emmen in het Nederlands

Geweldig

Hennie Loriaux,
4-4-2019

We waren daar omdat wij kennisen hebben in Emmen. We zijn ook naar wildland geweest

Gereisd met partner in januari 2019

Aangenaam

Judith,
21-2-2019

Mijn man was gezellig mee naar dit hotel omdat ik in de buurt 2 dagen cursus had. Dit bleek een fijne combinatie. Het hotel heeft een heerlijk zwembad en leuke fitnessruimte. En de ontbijten van Van der Valk zijn gewoon de beste die er zijn. Echt een feestje. We hebben 1 avond in de brasserie ook lekker gegeten. Vriendelijke jongen in de bediening.

Gereisd met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Het hotel ligt naast een drukke weg. De kamer was wat gedateerd, maar alles wat je nodig hebt, is er. Het ontbijt is goed. Het eten in het restaurant is redelijk tot goed.

Gereisd met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke 3 dagen gehad.

Jenny,
24-10-2018

Mooi hotel, kamers aan vernieuwing toe maar netjes. Wij zaten op de bovenste verdieping en het was in oktober nog erg warm, was wel airco maar die stond al op wintertijd hoorden we later. Fijn als dat even was gezegd want dat het die dagen warm zou worden was bekend. Met raam open slapen is niet aan te raden, veel lawaai van de snelweg. Mooi restaurant en centraal gelegen vlakbij het centrum van Emmen. Ook fijn als je naar Wildlands wilt gaan.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi en groot hotel buiten Emmen

AnneliesV,
1-10-2018

Groot opgezet laagbouw hotel ten zuiden van Emmen vlakbij de snelweg. Onze kamer lag op de 3e en hoogste etage aan de zijkant. Geen balkon. Ruime kamer met zitje en twee eenpersoonsbedden tegen elkaar. Veel kastruimte en een grote badkamer met alles erop en eraan. Het verzoek handdoeken evt. voor een 2e keer te gebruiken werd door ons gehonoreerd, maar de dames van de schoonmaak hebben alle handdoeken voor de 2e nacht voor nieuwe verwisseld. Vreemd! Door o.a. de warmte op de kamer heb ik slecht geslapen. De volgende nacht de airco aangezet en dat was stukken beter al vonden we het dekbed erg massief en warm. In de afgelopen zomer zal het erg warm zijn geweest zo onder het dak! Het ontbijtbuffet was voortreffelijk. Heel divers voor ieder wat wils. Jammer dat bij de nodige zuivelproducten niet staat aangegeven of iets gezoet is. Heerlijk om aardbeien en blauwe bessen en ander fruit aan te treffen. Vriendelijke dames in de receptie.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed geslapen en daarmee is alles gezegd.

Helga,
1-10-2018

Bed lag heerlijk,wel warm op de kamer. Diner was smakeloos. Ontbijt goed op 1 toch wel opmerkelijk iets wat je in een hotel niet mag verwachten, je moest je ei ZELF bakken! 'De kok is met andere dingen bezig' werd er gezegd. Echt slecht.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Geluidsoverlast

Ada,
28-7-2018

Vreselijk we hadden een kamer aan de snelweg. De hele nacht geen oog dichtgedaan het verkeer raast daar snachts ook gewoon door.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Voor herhaling vatbaar !

Gerrit,
31-5-2018

De vriendelijkheid van het personeel. Het ontbijt en het diner zijn zeer goed. Zeer ruime en schone kamers. We waren hier tijdens de 2 warmste dagen van dit jaar ( 30 graden ) en dan wordt de airco gemist. Op de kamer was wel een ventilator aanwezig.

Gereisd met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wat een heerlijk hotel!

RM van Leeuwen,
5-5-2018

Wij waren hier 2 nachten met een zoontje van 5 jaar. Wat een fijn hotel. Rustige ligging al ligt het vlakbij de snelweg. Hier heb je totaal geen overlast van. Rondom en in het hotel was alles keurig onderhouden. We werden zeer gastvrij ontvangen en onze kamer lag pal naast het zwembad. Dit tot grote tevredenheid van zoonlief :) Ontbijt was super. Echt zeer veel keus in eten maar ook drinken en het werd continu aangevuld. We hebben 1 avond gebruik gemaakt van het diner (live cooking). Ook hier heel veel keus en voor ieder wat wils. Ook voor de kinderen is er zeer veel keus en leuk dat ze van alles kunnen proeven. We hadden een luxe kamer. Zeer ruim en erg schoon! Heerlijke luxe grote badkamer. Nee voor ons geen minpunt kunnen ontdekken. We zouden hier graag nog eens terugkeren! Heerlijk verblijf!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Geweldig hotel.

A.Rouwhorst,
3-4-2018

Kamer is toe aan n renovatie, was wel super schoon. Live Cooking was helemaal geweldig, net als t zeer uit gebreidt ontbijtbuffet!! Vriendelijk personeel.Ligt aan autobaan maar geen hinder van gehad. Gaan zeer zeker snel n keer terug!!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2018

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Emmen in Emmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Emmen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.