Weer vandaag26°
8,8

165 reviews over Hotel Ten Cate in het Nederlands

Prima kamer, goed ontbijt, goede prijs/kwaliteit.

Brulvis
15-8-2019

Wilden met vrienden een paar dagen weg. het werd Emmen en als je dan dicht bij WILDLANDS wilt zitten kom je al snel hier terecht. Het bleek een zeer goede keuze te zijn. Hartelijke ontvangst, gezellig personeel, mooie standaard kamers, goed ontbijt en een gezellige lounge met een ruim assortiment drankjes. Ook voor andere bezienswaardigheden vlakbij de uitvalswegen en het centrum van Emmen ook op loopafstand. Het hotel met zijn kleurrijke buitenkant is trouwens niet te missen. Enigste wat ik miste waren (huur) kluisjes. Ik heb er niet naar gevraagd maar volgens mij zijn ze er niet. Restaurant niet gegeten.

Gereisd Met vrienden in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

erica rooij
1-12-2018

Geweldig familie bedrijf . Alles is tot in de puntjes geregeld .wat een machtig gezellig warm hotel echt een thuiskomer.

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Belachelijke afzetterij babybed

Van meeuwen
27-10-2018

Belachelijk bedrag voor een babybed. Waren 45 euro kwijt voor 3 nachten babybed... Daar kun je een nieuwe voor kopen. Wat een afzetterij. Wij komen hierdoor niet meer terug bij dit hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit van gehoord.

Wim
22-10-2018

Als dit hotel niet voorkwam bij de keuzemogelijkheden van bon en wij niet in Emmen op bezoek waren geweest, hadden we hier nooit verbleven. Super hotel, geweldige gastvrijheid, super vriendelijk. In vergelijking met de uitbundig beschilderde voorkant, is de achterkant ondanks de rode loper bij de ingang enigszins kaal en saai. Zou dus wel een "likje" verf kunnen gebruiken. Als geheel zou het hotel wat meer aan de weg kunnen timmeren om ook buiten de regio beter bekend te raken. Alleszins de moeite waard.

Gereisd Met partner in september 2018

Echt een aanrader.

Mira
5-9-2018

Was een combi arrangement Wildlands met 1 hotelovernachting via de site v het hotel geboekt. Inchecken kon vanaf 15.00 ; 's morgens 10.30 gearriveerd en onze Wildlandskaarten ontvangen; bagage in afgesloten ruimte bij receptie mogen stallen en Wildlands bezocht. Zeer vriendelijk,gastvrij ook al kwamen wij maar voor 1 nacht incl ontbijt. Hotel heeft een heel verzorgde uitstraling,alle personeelsleden zijn vriendelijk en geven je echt het gevoel blij met iedere gast te zijn,zo ook 's avonds bij het diner. Er kon heel makkelijk gecombineerd worden met het maandmenu en de menukaart. Op loopafstand van Wildlands!

Gereisd Met partner in september 2018

Geweldig hotel

Van den berg
29-8-2018

Wat een heerlijk en gastvrij hotel , aardige en vooral realex personeel, niet te stijf gewoon met humor en zorg Heerlijk gegeten en geslapen op de familie kamer met mijn vrouw en 2 kinderen, die heerlijk konden genieten van de gratis wifi De volgende dag heerlijk naar Wildlands Geweest , dat is de buurman dus kon de auto blijven staan , top geregeld Bedankt hotel ten Cate

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Service met een glimlach

Christel
28-7-2018

Heel klantvriendelijk en fijn hotel. Prachtige binnentuin en fijn restaurant. Goede kaart. Prettige kamers. Service met een glimlach, zoals het hoort.

Gereisd Alleenreizend in juli 2018

Het was geweldig en voor herhaling vatbaar

jan paulussen
28-7-2018

Wij waren daar met onze zoon voor 2nachten / 3dagen, voor een bezoek aan Wildlands. De kamer was netjes en schoon maar het was erg heet die dag. Ons werd gevraagd of we een andere kamer wilden maar dat was een beetje zonde voor een nacht, daar mijn man al even een uurtje op bed gelegen had. Toen we terug kwamen uit de dierentuin was er al een kamer op de eerste etage voor ons in orde gemaakt en de airco stond al op volle toeren te draaien. En of het personeel de koffer naar boven moest brengen. Er was een lift, dus dat hebben wij zelf gedaan. Als we weer een keer naar Emmen gaan dan kiezen we zeker dit hotel!! Wij hebben genoten. Met vriendelijke groet Hr. en Mevr. Mulder en Jan Paulussen

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Goed voor herhaling vatbaar

Maes
13-7-2018

De kamer netjes het onbijt standaard wat meer variatie en vers geperst fruitsap vriendelijk personeel

Gereisd Met partner in juli 2018

Prima hotel met een persoonlijke benadering.

Jurriaan
8-5-2018

Een prima hotel, net opnieuw verbouwd. Wij hadden een kamer met 2 kinderen van 6 en 8 jaar oud. Een hoogslaper boven het tweepersoonsbed en nog een extra bed ernaast. Alles was net en modern en degelijk. Verlichting was prima en badkamer met bad ook. Het restaurant is ook echt een aanrader, zeker met kinderen, want ook aan hun diner wordt echt aandachtgeschonken. Dus niet de standaard dieprvies kipnuggets of iets dergelijks, maar dagverse produkten. De ligging is centraal en heel dicht bij het centrum en Wildlands. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en ze stralen een (h)echt team uit. We komen er zeker nog een keer terug!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2018

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ten Cate in Emmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ten Cate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.