Tijdelijk €25 aanbetaling

Stads Hotel Boerland

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Stads Hotel Boerland voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 26 reviews

7GoedScore uit 26 reviews
  • 7Waardering

• Airconditioning

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

26 Reviews over Stads Hotel Boerland

• 7Henk05-09-2020

Enigszins teleurstellend. Ook de prijs kwaliteitve

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers vrij basic. Ontbijtruimte en aanwezigheid van aantallen gasten is te klein. Corona regels moeten beter worden nageleefd

• 9Edwin26-03-2019

Stop met zoeken ! Aanrader.

Top locatie in gezellige centrum. Goeie prijs kwaliteit. Ideaal in combinatie met Wildlands. Netjes schoon,goede service van supervriendelijk personeel. Gratis parkeren en goed ontbijt. Kortom aanrader !

• 5Patricia22-10-2017

Nooit meer

Positief is dat het hotel midden in het centrum ligt. Op loopafstand van Wildlands (dierentuin). Maar verder een slecht hotel. Ramen die niet goed sluiten. In het weekend veel overlast van de omgeving met cafés en muziektenten. Badkamer licht en ventilator gaat automatisch aan als je naar het toilet moet. Das fijn maar niet s'nachts. Het duurt lang voordat het weer af slaat. Mega gehorig op de gang. Vooral het armoedige kamertje waar mijn schoonouders eerst waren geplaatst. Deze zat tegenover de keuken. Op de gang waren ijzeren kasten waar de kok veel spullen uit moest halen. Niet handig als die voor 07.30 begint. Er werd wel een andere kamer geregeld dus de service was prima. Helaas te veel minpunten.

• 10Frenky04-04-2017

Goed hotel.

Een weekendje naar Emmen geweest en geslapen in Stadshotel Boerland. Een hotel midden in het centrum. Lekker dicht bij alle dingen die er te doen zijn, zoals het gemeentehuis, winkelcentrum, restaurants en café's en Wildlands. Allemaal op slechts enkele minuten lopen. Ideaal als uitvals basis. De kamers zijn klein, maar netjes en verzorgd. Heerlijk bed, dat niet te zacht en zeker niet te hard is. Kamer met airco. Het kan buiten wel rumoerig zijn, aangezien je in het centrum zit, dus dit zal op stapavonden wel een klein probleem kunnen geven, maar als je de raam dicht doet is het vrij rustig. Verder is het ideaal met de parkeerplaats achter het hotel. Zo kun je gratis parkeren, midden in het centrum. Een klein minpuntje, is dat ze geen nachtkastjes in de kamer hadden en ook geen plankje om shampoo en doucheschuim op te zetten in de douche. De badkamer was zeer netjes, voorzien van een grote brede douche. Kortom een ideale uitvalsbasis om Emmen te verkennen.

• 8Cindy13-01-2017

Leuk stadshotel in hartje Emmen

Klein hotel aan het dorpsplein in Emmen. Prima overnachtingsplek voor 1 of 2 nachten. Kamers zijn klein maar leuk en functioneel ingericht. Ontbijt is niks mee, keuze genoeg en wordt begeleid door een prettige gastvrouw. Parkeerplaats achter hotel. In het bijbehorende restaurant lekker gegeten.

• 9dolfert5701-11-2016

Prim hotel voor een weekendje Emmen

Ik was hier met mijn kinderen en kleinkinderen om naar de dierentuin te gaan. Een prima gemoedelijk hotel, de kamers netjes modern en verzorgd. Ik hoor van sommige mensen dat het ontbijt niet veel was, ik vraag me af wat die mensen thuis iedere ochtend eten. Er was van alles en vooral erg lekker diverse soorten vers gebakken brood, heerlijk nog warm. Het personeel was erg vriendelijk. sAvonds in het restaurant beneden gegeten, een gezellig eetcafe , kortom een heel fijn weekend voor herhaling vatbaar

• 2James06-06-2016

1 keer en nooit weer

Verschrikkelijke overnachting. Zeer gehorige kamers. Bij het ontbijt liep er een kat rond en had overigens ook nog eens gepoep in d'r ontbijtzaal... Zeer teleurstellend verblijf. Overigens was het personeels ook niet erg vriendelijk

• 10Bob21-09-2015

Gezellig en sfeervol met een goede prijs/kwaliteit

Grote moderne kamers waar wij over een ruim bad beschikte. Grote tv en geen herrie in de kamer. Ontbijt eenvoudig maar niet duur. Restaurant voor het diner is erg klein en heeft vooral een café functie maar het eten was erg goed en uitgebreid.

• 8Diana valken20-08-2015

Kan beter

Klein hotel maar de kamer was goed verzorgd. Heeft zelfs airco. Restaurant was niet ons ding maar gelukkig ligt het hotel aan een plein met diverse eet gelegenheden dus voldoende keus. Helaas hadden wij geen bad. Douchen was glad. Ontbijt, was weinig en niet veel keus.

• 7Petra Hinke21-06-2015

Leuk hotelletje!

Na 2 jaar wordt het wel tijd voor een nieuwe beoordeling. Het is een klein, knus hotel. Maar 17 kamers. Heel apart ingedeeld. De kleine keuken is naast de rij kamers. Beneden is het caféetje gevestigd. Wij hebben daar redelijk gegeten. Eten was een beetje droog, maar er was 1 iemand in de keuken, dus dat kan ik me voorstellen. Het was druk aan de bar. Ik vind het heel gezellig, maar je kon elkaar daardoor nauwelijks verstaan. Zeer vriendelijk personeel. In de hotelkamer waren goede bedden. Prima geslapen! Wij gingen de volgende dag naar de dierentuin. Het was er tegenover! Ook Emmen is een bruisende stad, waar veel te doen is. Wij hebben genoten.

Hotel Stads Hotel Boerland info

• AirconditioningBeschikbaar