Pension Matruschka

Met vrienden

Fantastisch.

J.Poortier
11-6-2018

Met 6 vrouwen (familie) overnacht bij Katja.

Heel erg naar onze zin gehad. Heel goed ontbijt. We voelde ons erg thuis .

En heel centraal gelegen vlakbij station centrum en wildlands.

Simpel, prijzig voor faciliteiten

Roy
22-10-2016

Het is wat killig en basic. Geen tv en toilet/ douche op de kamer. Tevens was verlichting in gezamenlijke douche defect. Wel aangegeven, maar werd niet gerepareerd. Ook geen welkomstdrankje gekregen. Geen verlichting buiten, niet handig in tijd van het jaar. Bedden waren wat hard, maar oké. Alles was schoon. Ontbijt lekker en voldoende keus.

heel simpel tegen redelijke rpijs

a. de l.
9-10-2016

helaas geen warm onthaal met welkomstdrankje zoals beschreven. kort onthaal door eigenaar? in 2 minuten uitleg over waar alles was en daarna niemand meer gezien, zelfs niet toen we weer vertrokken. mooi schoolgebouw waar kamers in gemaakt zijn. helaas is de stijl van de school en de paar dingen die nog over zijn van vroeger , niet doorgetrokken in de aankleding van de kamers en de eetruimte. deze zijn zeer simpel en wat kil aangekleed met o.a. Ikea-meubels. geeft een beetje de sfeer van een goedkoop hostel. kan veel meer meegedaan. wie weet doen ze dat ooit nog.

min punt, je kunt je in de doucheruimte niet aankleden. wc's en douche zijn in een centraal gedeelte (de toiletruimte van vroeger). tip"neem slippers en een badjas mee!

Monumentaal schoolgebouw, slapen in klaslokalen

Jacco Oudshoorn
2-7-2016

Geweldig, er zijn kamers gemaakt in de oude klaslokalen, er zijn twee, drie en zes- persoons mogelijkheden.

Ontzettend mooi gebouw en een heel vriendelijke eigenaresse.

Ontbijt is eenvoudig maar zeer netjes verzorgd. Als je iets tekort komt ligt het aan jezelf...

Op loopafstand van het centrum (+/- 10 minuutjes naar Wildlands).

toppension

R.H. Middeljans
16-2-2012

ideaal pension en zeer goede gastvrijheid, voor een ieder een aanrader voor een verblijf in emmen, het is tevens goedkoop en ligt dicht bij het ns station en het centrum.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Matruschka in Emmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Matruschka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.