Hotel Hampshire – Emmen ****

Hotel Hampshire – Emmen
Hotel Hampshire – Emmen
8,2

Weer vandaag6°-4°

We hebben een aantal aanbieders voor Hampshire – Emmen voor je op een rij gezet:

207 reviews over Hotel Hampshire – Emmen in het Nederlands

Meschien nog een keer?

S.vlietstra, 5-2-2018

Kan wel een op knap beurt gebruiken.jammer barkruk in. Bar versleten. Even een nieuw stukje leer er op zijn de kosten ook niet.
Alex Kaminski, General Manager, General Manager, 8-2-2018

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Fijn dat u tevreden bent over uw verblijf bij ons. Wij zullen uw tips over de barkruk bespreken! Wij zien u heel graag nog eens terug in ons hotel.

was best leuk

piet hulsen, 4-2-2018

goed hotel het eten vond ik tegen vallen
Alex Kaminski, General Manager, General Manager, 8-2-2018

Bedankt voor het achterlaten van uw review. Fijn dat u tevreden bent over ons hotel, maar vervelend dat het eten niet bij u in de smaak viel. Wij proberen altijd goed te luisteren naar de wensen van onze gasten op dit gebied, jammer dat dit bij u niet is gelukt. Wij zouden het fijn vinden u nog eens bij ons verwelkomen, en laten u dan graag genieten van een diner dat ook in uw ogen geslaagd is.

Ontzettend gezellig

Erik, 13-1-2018

Pluspunten; goede ligging hotel. Was in notime in het centrum, veel parkeergelegenheid. Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Minpunt badkamer van de standaard kamer. Had mijn vorige verblijf de superior kamer, die badkamer was beter en ruimer! Laatste pluspunt; de nieuwe bedden slapen top!
Alex Kaminski, General Manager, General Manager, 30-1-2018

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Wat fijn dat u zo tevreden bent over ons hotel, de nieuwe bedden en onze medewerkers! Wij zullen uw complimenten aan ze doorgeven. Wij zien u heel graag nog eens bij ons terug!

Keurige kamers, goed restaurant

Qq, 13-1-2018

Nieuwe ontbijt gedeelte positief

Te kleine en verouderde douche ruimte negatief

Alex Kaminski, General Manager, General Manager, 30-1-2018

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Fijn dat u zo tevreden bent over ons ontbijt, maar jammer dat uw badkamer niet helemaal naar wens was. Wij zien u heel graag nog eens bij ons terug, wellicht kunt u dan overnachten in een kamer met ruimere badkamer!

Ontspannen, heerlijk goed vezorgd

Jacobs, 7-1-2018

Alles was goed, er was niets mis
Alex Kaminski, General Manager, General Manager, 30-1-2018

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Fijn dat u zo tevreden bent over uw verblijf bij ons! Wij verwelkomen u heel graag nog een keer bij een toekomstig bezoek aan Emmen.

Fijn weekend weg

Tak, 6-1-2018

Wel goed: Ontbijt + gratis bitterballen + restaurant

Niet goed: Kraan stroef + douche wisselt van temperatuur

Alex Kaminski, General Manager, General Manager, 8-1-2018

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Fijn dat u zo tevreden bent over ons hotel en ons restaurant. We zullen uw opmerkingen over de badkamer intern bespreken. We zien u graag nog een keer bij ons terug!

Sven Kastermans, 31-12-2017

Afgelopen december samen met mijn vriendin een top verblijf in Hampshire emmen gehad. De bedden waren van goede kwaliteit en er staat zelfs een nespresso apparaat op de kamer, geweldig. Het eten in het restaurant is goed. Een goede prijs kwaliteit verhouding. Het personeel is harstikke vriendelijk, een goede binnenkomst bij de receptie, behulpzame schoonmakers en vriendelijk bediening
Alex Kaminski, General Manager, General Manager, 8-1-2018

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Fijn dat u zo tevreden bent over uw verblijf! Wij zullen uw complimenten zeker doorgeven aan onze medewerkers. We zien u graag nog eens bij ons terug bij een toekomstig bezoek aan Emmen.

S, 30-12-2017

Service is uitstekend geregeld!

Ik zou zeker vaker gaan!

Sonja, 30-12-2017

De sfeer vind ik erg prettig. De bediening is netjes en klantvriendelijk.

Super fantastishe zeker aan te raden

Emmy, 30-12-2017

Een ervaring om nooit te vergeten personeel is zo collegiaal naar elkaar en proberen je een fantastische periode te bezorgen
Alex Kaminski, General Manager, General Manager, 2-1-2018

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. We zullen uw complimenten zeker doorgeven aan onze medewerkers! Wij hopen u in de toekomst nog een keer bij ons terug te zien.

General Manager

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampshire – Emmen in Emmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampshire – Emmen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hampshire – Emmen scoort een 8.18 uit 10 op basis van 208 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: