NederlandDrentheElpBed & Breakfasts ElpBed & Breakfast De Vijf Suites

Bed & Breakfast De Vijf Suites

NederlandDrentheElp

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast De Vijf Suites voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 57 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.9FenomenaalScore uit 57 reviews

Bed & Breakfast info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

56 Reviews over De Vijf Suites

• 9Familie De Jong07-06-2019

Boven verwachting

Dit, 2 nachten suite 4, was een verjaardagscadeau voor mijn man, van mij. (Hij is de echte saunaliefhebber van ons twee). De locatie was toppie! Het ontbijt werd persoonlijk aangeboden; bijzonder. De kamer werd na de 1e nacht ook gereinigd en verzorgd. Vonden we nog meer bijzonder, want niet eerder meegemaakt. Vanaf ontvangst tot aan vertrek ontbrak het ons aan niets en was de gastvrijheid buitengewoon! (Het hoefde ons aan niets te ontbreken, want dan lag het aan jezelf). Kortom wij zullen dit aanraden.

• 9CL17-03-2019

Fantastisch verblijf !

3 nachten in vijf suites Het verblijf voldeed aan de verwachtingen in de prachtig verbouwde boerderij Suite 1 heel mooi en luxe en ruim en alles aanwezig . Ondanks zeer slecht weer een heerlijk verblijf. Wel jammer dat je de deur uit moet om te gaan dineren . De eet ruimte is geschikt voor tables d’hotes maar dat is personeel technisch nu niet mogelijk

• 9Marloes Toonen27-02-2019

fantastisch

heerlijk genoten! Kamer was ontzettend luxe en verzorgd

• 10Johan Tensen08-10-2018

Voor herhaling vatbaar, warme deken :)

Wat een fijne, luxe, warme B&B met een zeer aangename vibe vonden we dit. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Ook zeer goede hospitality.

• 7Frouke Beekman21-05-2018

Mooie locatie maar miste de puntjes op de i.

Mooie locatie en vertrekpunt voor mooie fiets en wandeltochten. Wij hadden suite 5 en die was netjes maar kleine badkamer. Helaas geen hangkast aanwezig. Van de theeschenkerij merk je eigenlijk niets van. Ik had allemaal lekkers verwacht maar volgens mij staat dat op een laag pitje. Ontbijt was goed maar niet megabijzonder. Had wat meer streekproducten verwacht op deze locatie.

• 9R. van Galen30-03-2018

Heerlijk relaxen!

Echt een heerlijk verblijf gehad. Ontvangst was super. De vader van Willemijn ontving ons erg enthousiast en nam ons mee in de geschiedenis van de boerderij en de suites.

Wij hadden suite 2 welke was voorzien van alle beloofde luxe. Het ontbijt werd echt super goed verzorgd door Willemijn en haar moeder.

Kortom: een absolute aanrader!

• 9Annelies Koolsbergen22-03-2018

Zeer verzorgd, ontspannend en comfortabel. Top!

Een heerlijk weekend gehad in suite 4. Na een fijne ontvangst in de prachtige boerderij genoten wij in suite 4. De ruimte is van alle gemakken voorzien. Een ruime kamer met 4 slaapplekken , een heerlijke jacuzzi voor 2 personen, fijne douche en een ruim bed. In de suite de mogelijkheid om even een kopje koffie te zetten en eventueel een drankje te nemen uit de 'minibar'. In de ochtend heerlijk wakker worden met de geur van warme croissants en fluitende vogels. Aangeschoven aan de speciaal voor ons opgemaakte ontbijttafel genoten we van heerlijke warme en koude (lokale) lekkernijen. De omgeving is heerlijk rustig voor een ontspannen boswandeling, er op uit met een fiets of winkelen in het gezellige Assen of Emmen. Wij komen zeker nog eens terug om deze prachtige omgeving in een ander seizoen te beleven.

• 10Gina13-03-2018

Een weekend om nooit te vergeten..,

Chapeau! Wat een vriendelijk en warm ontvangst. Alles op en top geregeld. Voor onze zieke collega en zijn gezin hadden wij (collega's) een verwenweekend georganiseerd bij De vijf Suites in Elp. Een schot in de roos! De familie werd in de watten gelegd. Het ontbrak ze werkelijk aan niets. Er werd van alles uit de kast getrokken om dit weekend tot een succes te maken. En, dat is gelukt. Even een weekend zonder zorgen!! Dank jullie wel lieve Annechien en Willemijn. Duizend maal dank namens ons allemaal

• 9Lieuwe04-03-2018

Heerlijk rustige, luxe locatie. Geweldig ontbijt!

Erg fijn verblijf! Wij hadden suite 1 en die is prima bevallen. Heerlijk groot bed, prachtige badkamer met bubbelbad, stijlvol ingericht. Ontbijt is ge-wel-dig! Zeer vriendelijke eigenaresses. Drenthe is prachtig, wat een rust en ruimte. o.a. heerlijk gewandeld en gefotografeerd in de bossen, lekker geshopt in Emmen, boomkronenpad borger gedaan, etc. Wil je even in alle luxe tot rust komen: hier boeken!

• 9Fokko de noord17-01-2018

Geweldig!

Eigenlijk niets, laat je verwennen in het mooie Drentse landschap

Bed & Breakfast De Vijf Suites info

Building information