Hotel De Koekoekshof

• Onvoldoende: 1 - 5

Heerlijke uitvalsbasis

MS
20-7-2018

Heerlijk familiehotel, we zij hier een paar dagen verbleven, goede uitvalsbasis, goed verzorgd ontbijt en goede keuken. Goede service, netjes en schoon.

Nee, dank u...

Walter
29-6-2018

Een rommelige en oudbollige sfeer.

Restaurant was ronduit ongezellig.

Het eten was normaal goed, maar naar verhouding te duur.

Toiletruimte op het oog schoon, echter dringend aan modernisering toe.

Aardige bediening, maar de hond hoort niet in het restaurant rond te lopen.

Kortom, ieder zijn ding, voor ons een “ one timer.”

Fantastisch!

Jenny Vos-Struik.
17-5-2018

Wij waren hier vanaf 14 Mei t/m 16 Mei j.l. Wat een fijn hotel, begane grond k 4, uitstekende ruime kamer..........service een dikke 10, wij waren de opladers van onze fietsen vergeten maar geen nood, gelukkig konden ze aan de gazelle opladers van het Hotel, vriendelijke ontvangst en behulpzaam, lunch/diner/ontbijt...........geweldig, kamer schoon. Prachtige omgeving, we zijn hier tot rust gekomen na een heftige periode en hebben mede door het mooie weer fijne fietstochten gemaakt door de mooie bossen.........Komen hier zeker terug, bedankt voor alles.

Heerlijk familiehotel

Willems
21-4-2018

Heerlijk familiehotel om een paar dagen te verblijven. Ruime schone kamer, stevige bedden, goed verzorgd ontbijt en lekker gegeten. Bedankt!

Tegenvaller! Oubollig, koud en gedateerd!

Anoniem
14-2-2018

Het diner en ontbijtbuffet was prima, maar zeker niet "super" zoals geschreven wordt. De lounge ziet er netjes uit, maar straalt weinig tot geen gezelligheid uit. Tijdens het ontbijt wordt er al schoongemaakt en zelfs gestofzuigd. Iets wat ook op een later tijdstip gedaan kan worden als er geen gasten meer zijn. Overal waar je bij een raam zat was het steen koud! De kamer was bij binnenkomst ook heel onaangenaam koud! Zelfs met verwarming aan bleef de douchevloer steen en steenkoud! De totale inrichting was schoon, maar zeer gedateerd en moet nodig gerenoveerd én geïsoleerd worden. De eigenaar (ouders/zoon/dochter??) zijn stugge, norse, zeker géén gastvrije mensen en praten onderling héél hard tegen elkaar. Informatie over wandelingen konden ze niet geven omdat het, volgens de oudere man, niet "het seizoen" was. Het was overigens koud, maar heerlijk wandelweer! Al met al raden wij dit hotel af en heeft het een flinke opknapbeurt nodig!

Top!!

Fam. Advokaat
30-12-2017

Fijne Kerstdagen gehad in dit familiehotel! Heerlijk ontspannen kunnen eten door de superservice wat betreft een ernstige allergie. Hond mee, baby mee, alles kan en is aandacht voor! Het was fantastisch!! Nogmaals onze hartelijke dank!!

Uitstekend kleinschalig hotel

Wensink
19-11-2017

Goede keuken, heerlijke bedden, vriendelijk personeel, prima ontbijt.

Heerlijk

Fam. Verkoelen
1-10-2017

Goede service.

Enorm pluspunt is dat ons hondje welkom was.

De lunch, de borrelhapjes en het ontbijt waren lekker, we hebben niet gedineerd, vandaar een 8.

Speciaalbieren uit lokale brouwerij zijn een echte aanrader.

Mooi verzorgde ruimtes in het hotel. Was mooi aangekleed en met fijne stoelen en banken. De kamer was mooi, schoon en ruim maar wij hadden een invalide kamer, waarmee de badkamer iets onpractisch aandeed, vandaar een 9.

Aangezien we geen kinderen bij de groep hadden hebben we de kindvriendelijkheid niet beoordeeld, waar we daar niet op hebben gelet.

Gastvrij hotel met goede keuken. Schoon en rustig.

Fam. van Roon
16-9-2017

Ligging in prachtig Drents dorpje met boerderijen. Goede uitvalsbasis voor een diversiteit aan activiteiten.

Vriendelijke bediening en goede prijs / kwaliteit verhouding.

Uitgebreid ontbijt en zeer smakelijk diner. Prima kamer met een modern ingerichte badkamer (douche). Zowel kamer, bed als de badkamer waren zeer schoon en goed onderhouden.

Een regelrechte aanrader

Ton en Catharina uit Breda
15-9-2017

Als je van lekker eten houdt en van een rustige omgeving en de natuur moet je beslist een keer gaan. Deze mensen doen alles om het jou naar de zin te maken.

Als je wel iets mist geef het dan aan; wij hebben van ons verblijf optimaal genoten

We hebben een aantal aanbieders voor De Koekoekshof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Koekoekshof in Elp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Koekoekshof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Koekoekshof scoort een 9.14 uit 10 op basis van 152 reviews.