Hotel De Koekoekshof ***

Hotel De Koekoekshof
9,2

Weer vandaag3°-4°

145 reviews over Hotel De Koekoekshof in het Nederlands

Tegenvaller! Oubollig, koud en gedateerd!

Anoniem, 14-2-2018

Het diner en ontbijtbuffet was prima, maar zeker niet "super" zoals geschreven wordt. De lounge ziet er netjes uit, maar straalt weinig tot geen gezelligheid uit. Tijdens het ontbijt wordt er al schoongemaakt en zelfs gestofzuigd. Iets wat ook op een later tijdstip gedaan kan worden als er geen gasten meer zijn. Overal waar je bij een raam zat was het steen koud! De kamer was bij binnenkomst ook heel onaangenaam koud! Zelfs met verwarming aan bleef de douchevloer steen en steenkoud! De totale inrichting was schoon, maar zeer gedateerd en moet nodig gerenoveerd én geïsoleerd worden. De eigenaar (ouders/zoon/dochter??) zijn stugge, norse, zeker géén gastvrije mensen en praten onderling héél hard tegen elkaar. Informatie over wandelingen konden ze niet geven omdat het, volgens de oudere man, niet "het seizoen" was. Het was overigens koud, maar heerlijk wandelweer! Al met al raden wij dit hotel af en heeft het een flinke opknapbeurt nodig!

Top!!

Fam. Advokaat, 30-12-2017

Fijne Kerstdagen gehad in dit familiehotel! Heerlijk ontspannen kunnen eten door de superservice wat betreft een ernstige allergie. Hond mee, baby mee, alles kan en is aandacht voor! Het was fantastisch!! Nogmaals onze hartelijke dank!!

Uitstekend kleinschalig hotel

Wensink, 19-11-2017

Goede keuken, heerlijke bedden, vriendelijk personeel, prima ontbijt.

Heerlijk

Fam. Verkoelen, 1-10-2017

Goede service.

Enorm pluspunt is dat ons hondje welkom was.

De lunch, de borrelhapjes en het ontbijt waren lekker, we hebben niet gedineerd, vandaar een 8.

Speciaalbieren uit lokale brouwerij zijn een echte aanrader.

Mooi verzorgde ruimtes in het hotel. Was mooi aangekleed en met fijne stoelen en banken. De kamer was mooi, schoon en ruim maar wij hadden een invalide kamer, waarmee de badkamer iets onpractisch aandeed, vandaar een 9.

Aangezien we geen kinderen bij de groep hadden hebben we de kindvriendelijkheid niet beoordeeld, waar we daar niet op hebben gelet.

Gastvrij hotel met goede keuken. Schoon en rustig.

Fam. van Roon, 16-9-2017

Ligging in prachtig Drents dorpje met boerderijen. Goede uitvalsbasis voor een diversiteit aan activiteiten.

Vriendelijke bediening en goede prijs / kwaliteit verhouding.

Uitgebreid ontbijt en zeer smakelijk diner. Prima kamer met een modern ingerichte badkamer (douche). Zowel kamer, bed als de badkamer waren zeer schoon en goed onderhouden.

Een regelrechte aanrader

Ton en Catharina uit Breda, 15-9-2017

Als je van lekker eten houdt en van een rustige omgeving en de natuur moet je beslist een keer gaan. Deze mensen doen alles om het jou naar de zin te maken.

Als je wel iets mist geef het dan aan; wij hebben van ons verblijf optimaal genoten

Goed hotel, maar zeker 9,3!

Henrico, 15-8-2017

Goed hotel, maar onze verwachtingen waar door de hoge beoordeling wat te hoog. Gewoon een goed hotel, maar geen 9,3!

Heerlijk

Tim Kerkdijk, 8-8-2017

We zijn een week in Elp geweest, zonder precies te weten wat we konden verwachten. We wisten alleen dat het eten in het restaurant fantastisch was. Maar het is echt een heerlijk hotel. De eigenaren weten echt alles van de omgeving ennzijn zeer behulpzaam om je van tips te voorzien. Ze doen sowieso echt alles om je verblijf zo optimaal mogelijk te maken.

Wat ons misschien het meeste verraste zijn de vele leuke (kinder)activiteiten in de directe omgeving. We verbleven met 3 kleine kinderen en komen zeker nog een keer terug.

Kim, Hotelmanager, 9-8-2017
Beste Tim, bedankt voor deze mooie reactie! Er is in Drenthe inderdaad ontzettend veel te doen voor kinderen, jong en oud kunnen zich hier uitstekend vermaken. We verwelkomen jullie graag nog een keer terug, want ook wij hebben een leuke tijd gehad met jullie 3 kids!

Koekoek

Stel, 7-8-2017

Schoon en netjes.

Wij hadden kamer 2 en dat viel erg tegen. Een gangetje met 2 stoelen een tafeltje, bureau en kast was ons zitgedeelte. Raam kon er niet open en de zon stond volop op de ramen te schijnen. Dus de gordijnen maar dicht gedaan. Het bed stond achter op een verhoging van 2 treden in een hok waar geen ventilatie mogelijk was. Daar hing aan de muur een tv zo groot als een beeldscherm. Opzich niks mis mee maar als je in de stoel tv wil kijken is het niet te volgen. De badkamer zag er netjes en schoon uit net als de rest van de kamer. De keuken zat er naast en was erg gehorig. Als er iets aan ging in de keuken dan knipperende lampen bij ons. Wij vonden de hotelkamer net een bunker. Wat wij erg jammer vonden want de foto's van andere kamers zien er perfect uit. Het ontbijt was goed en voldoende. Alleen de vriendelijkheid mag wel wat beter. Mreeg koffie van iemand die druk aan het telefoneren was.Ligging is erg mooi ook om uitstapjes te maken.

Kim, Hotelmanager, 9-8-2017

Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat u de hygiëne en het ontbijt goed waardeert! Het spijt ons te horen dat uw kamer niet naar wens is geweest. Wij vinden het jammer dat u dit niet tijdens uw verblijf heeft aangegeven, dan hadden wij u wellicht een andere kamer kunnen geven en was uw verblijf nog aangenamer geweest. Vanwege veiligheidsredenen kunnen de ramen van de kamers op de begane grond inderdaad niet in zijn geheel open, maar het bovenste gedeelte kan dat wel degelijk.

Wij hebben een notitie gemaakt dat wij u bij een volgend verblijf niet deze kamer met tweepersoonsbed zullen toewijzen.

Was eigenlijk helemaal niets op aan te merken

Hermanenria, 5-8-2017

Eten goed, kamer goed alles ok,

Alleen een beetje opdringerig als je je drankje bijna of helemaal leeg had

We hebben een aantal aanbieders voor De Koekoekshof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Koekoekshof in Elp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Koekoekshof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Koekoekshof scoort een 9.2 uit 10 op basis van 146 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: