Camping SVR Boslust

Camping SVR Boslust
9,3

21 reviews over Camping SVR Boslust in het Nederlands

Mensen met "hart" voor hun gasten!

Kevin Brands,
28-10-2018

Wil je echt genieten van een boerencamping? Dan is dit een topcamping. Boer op zijn gele "Nikes" en zijn lieve vrouw Janny staan voor je klaar wanneer dat nodig is voor een praatje of een luisterend oor. Zoon Aalderd als hardwerkende bakker en back-up en bevlogen opvolger staat klaar om deze prachtige camping nog mooiere te maken dat hij al is. En te popellen staat hij!☺ Elke steen zelf opgebouwd met als waardige opvolger zoon Aalderd. Hoe trots kun je als ouder zijn. Wij genieten al 4 jaar van jullie gastvrijheid in de laatste periode van het campingseizoen en hopen dit nog vele jaren zo te houden!

Top Camping

Juliette,
13-8-2018

Hele vriendelijke mensen, met goede faciliteiten. Komen zeker weer eens terug

fantastisch, een camping om aan te bevelen.

Fam Pleijte,
9-8-2018

.Ruime plaatsen/ veel privacy Wij genoten in onze tent.

.Schoon sanitair

.Zelfs brood en (heerlijk) gebak te bestellen

.recreatieruimte met veel boeken, allerlei actuele info uit de omgeving en spelletjes

.gebruik koelkast

.trampoline, skelters ea speelattributen ook voor kleintjes

.midgetgolf

.meer op 3 km met prima water.

super hartelijke en hulpvaardige mensen.

Geweldig!

Gerda,
19-7-2018

Geweldige camping om met een groep naar toe te gaan. Aardige en behulpzame eigenaren. Schone toiletten . Op loopafstand of fietsafstand van een mooie natuurzwemplas. Ruime velden. We hebben hier nu 3 x gekampeerd met een groep jongeren en elke keer was een succes.

Prachtig! Sfeer van jaren 80 schoolkamp.

Steven van der Heide,
9-7-2018

Prachtig!

Dat ze nog bestaan heeft alles te maken met de zeer vriendelijke, gastvrije en energieke eigenaren. De camping heeft de fijne sfeer van een zomers schoolkamp in de jaren 80. Niet meer echt van deze tijd, maar wel heel relaxed.

Ondanks dat alles netjes en schoon is, de tarieven exceptioneel laag en de eigenaren super gastvrij heeft de camping het moeilijk. In het eerste weekend van de zomervakantie stonden er welgeteld 6 caravans.

Tip! Pak deze camping een keer voor een weekend, week of liefst een zomervakantie.

prettige schone en vriendelijke camping

reitsma,
22-5-2018

een prachtig gelegen camping met vriendelijke en behulpzame eigenaren

ook aan kinderen is gedachte, veel speeltoestellen en skelters, fietsen en ook paardrijden en binnen spelen .

ook een prachtige kantine met uitgebreide bibliotheek

geweldig hier

waasdorp,
16-5-2018

het hier super wij staan er voor het zesde jaar en het is super schoon ,wat onderstaande fam. zei dat het niet schoon is niet waar en er is geen achterstalig onderhoud ,we komen zo weer terug het komende jaar

Vervallen

Van der Zalm,
2-4-2018

De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Het nieuwe gebouwtje met 2 wc's en een douche is schoon en netjes.

Al met al is er veel achterstallig onderhoud en schoonmaakwerk op deze camping. Het ziet er zeker niet uit zoals op de website!

Fantastische plek

Willie Hebels,
4-2-2018

Camping Boslust in Elim is een plek waar je steeds terug komt en we dus ook elk jaar doen zonder dat we een vaste staanplaats hebben maar het is gewoon heerlijk genieten van de rust en activiteiten. De omgeving is bijzonder mooi en heerlijk rustig gelegen. De eigenaars zijn super vriendelijk en helpen je waar ze kunnen. De prijs hoef je het niet voor te laten. Ze verhuren ook huisjes. Je kunt eventueel eten bestellen en in de kantine op eten. Is prima geregeld! Het is een bijzonder kindvriendelijke camping.

Geweldige Camping echt een aanrader!

Willie Hebels en Lammert Kemfers,
27-9-2017

Voor mensen die van rust en gezelligheid houden echt een aanrader, spelavond met de gasten als ze zin hebben, niets is verplicht, soms een bbq avond waar je alleen je drankjes moet betalen of mee nemen, super gezellige mensen, we gaan er zeker nog weer heen! Ook krijgen we vaak bezoek van mensen die even tot rust willen komen en er is genoeg vertier in de omgeving en voor de kinderen is het ook prachtig, mooie speeltoestellen, kleine dieren, enz. Het sanitair is superschoon wat erg belangrijk is. Er komen soms ook groepen voor kennismakingsweekend wat ook gezellig is.Verleden jaar zijn we ruim anderhalve maand geweest in verband met een verhuizing en het was super allemaal en we zijn nu al een paar keer weer geweest dus een goed teken he. Er is een meer in de buurt waar je gemakkelijk heen kunt en we zijn nu met de bloemencorso weer een week geweest. Kortom een echte aanrader!!!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping SVR Boslust in Elim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping SVR Boslust zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.