Camping Hendrikswijkje

9,2

34 reviews over Camping Hendrikswijkje in het Nederlands

Voor ons niet meer...

Fam. Alstadt, 7-10-2017

Ofschoon het groen op de camping goed verzorgd was, hadden we niet het echte gastvrije gevoel dat we gewend zijn van andere boeren campings. Er is weinig persoonlijk contact met de eigenaren.

Aan het einde van onze vakantie wilde men ons bij laten betalen voor extra stroomverbruik, terwijl dat niet vermeld staat op de website. De toiletten zijn dusdanig krap dat je met de knieën tegen de deur aan zit. Bovendien laat de schoonmaak nog wel wat te wensen over, en het toiletpapier is regelmatig op.

Voor kinderen is er een goed onderhouden speeltuintje met grote trampoline waarop je vanaf alle plekken prima zicht hebt. Ook kunnen kinderen er pony rijden en is er een leuk dierenparkje.

Huub en Coby Joosten, Eigenaar, 10-10-2017
Hallo familie Alstadt, wij vinden het erg spijtig dat uw verblijf op onze camping niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.

fijne kindvriendelijke camping

fam Hamerpagt, 8-9-2017

Fijne camping, onze zoon genoot erg van het mee mogen helpen met de verzorging van de paarden en het 's avonds rijden op de paarden.

Prima speeltuin met trampoline. Vriendelijke eigenaars! aanrader wat ons betreft.

Ook zeer betaalbaar.

Een topweek!

Niels, 2-8-2017

Héérlijk met onze caravan een week lang op de camping gestaan. De vers gebakken broodjes die elke ochtend klaarstonden, de eigen kippeneitjes, de leuke speeltoestellen, het schone sanitair en het elke avond pony borstelen en rijden maakten de week tot een heerlijke vakantie. Onze kinderen (4 & 7 jaar) vonden het een topweek!

Geweldige camping!

Saskia, 25-7-2017

We willen graag nog een keer terug komen op de camping! We hebben erg genoten! Dat is ook de reden geweest dat we nog een paar dagen onze vakantie hebben verlengd. Een super net en schoon sanitair gebouw.

Geweldig, wij zijn lekker verwend door Coby

Fam Nijland, 26-6-2017

Ruime plaatsen, schoon sanitair, grote speeltuin voor de kinderen. de kinderen hebben elke avond lekker paard en pony gereden. Op de camping zijn skelters aanwezig. Coby bakt elke dag verse broodjes.

Geweldig!!

else, 10-6-2017

Wij zaten in de safaritent. De tent was erg ruim en schoon. Alles was aanwezig. De bedden lagen goed. De camping is overzichtelijk. Het sanitair goed en schoon. De gastvrijheid van de eigenaren echt Super. De dieren op camping is echt Top! De ligging van de camping is ook perfect. Een aanrader voor iedereen!

Heerlijk verblijf

Rachel, 28-5-2017

Wat een heerlijke camping. Klein maar fijn.

Leuk dat ze iedere avond met de kinderen gaan ponyrijden en poetsen.

Omgeving is prachtig.

De bbq is ook een aanrader.

Echt persoonlijke sfeer hang hier en voor de kleintjes is het hier ook heerlijk. Wij hadden wel het geluk dat er veel kinderen waren, dus onze dochter wilde liever niet meer naar huis.

Super camping fijne eigenaren

Fam abrahams, 28-5-2017

Kleinschalig maar alles perfect geregeld

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Vincent, 5-5-2017

De Pipo wagen is een leuke aanrader. Netjes ingericht en comfortabel genoeg om met kinderen van 5 en 7 in te verblijven. Het speeltuintje en 's avond pony rijden en de dieren voeren vielen goed in de smaak bij de kinderen. Wij namen het 3-daagse arrangement (2 nachten) met tickets voor 1-dag Attractiepark Slagharen (10 minuten rijden) erbij en betaalden slechts 115 euro. Zes warme pistoletjes en vier kakelverse eieren bij het ontbijt kostte 3 euro, geen geld voor de geboden service en kwaliteit!

Genieten van de rust!

M.a.b., 18-4-2017

Gezellige mini camping waar de kinderen overal bij worden betrokken.. pony rijden, pony's verzorgen. 'S ochtends de dieren voeren zoals de geitjes, kippen pony's en paarden.

Verse broodjes of eieren verkrijgbaar. Bij slecht weer kun je gebruik maken van de recreatieruimte.

Klein speeltuintje maar voor jonge kinderen prima.

Pipowagen zat alles bij in. Het slaapcomfort op de slaapbank is wel matig. Maar dat neem je al snel voor lief!

We hebben een aantal aanbieders voor Hendrikswijkje voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hendrikswijkje in Elim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hendrikswijkje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Hendrikswijkje scoort een 9.16 uit 10 op basis van 35 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: