Camping Hendriks Wijkje

Camping Info

39 reviews over Camping Hendriks Wijkje in het Nederlands

• 9G.H. OTTENS20-05-2019

Super mini camping..gezellig..relaxing

Als je van dieren houdt vermaakt je kind zich super hier..iedere avond mogen ze paardrijden.borstelen en zelfs poep scheppen😃 of een rondje met de huifkar..coby is een vriendelijke vrouw met veel geduld..houdt van haar hobbys..kleine knusse camping..wij waren een weekendje hier hebben een uitgerust gevoel ..super..

8Staat v/h sanitair
    8Hygiëne

• 2018
    9Johanneke stoeller04-08-2018

Onvergetelijk voor ouders en kinderen

Heerlijke gastvrije camping waar je direct ontspant.

8Hygiëne
    8Staat v/h sanitair

• 9van beek04-08-2018

aanrader voor gezinnen met kinderen.

kleine gezellige camping met mooie speelplaats voor de kids, 's-avonds dieren verzorgen en rijden op paard/pony, zeer vriendelijke en gastvrije eigenaren die dagelijks nog langskomen voor een praatje, verse broodjes service en ijsjes. voldoende in de omgeving te doen.

8Ligging

• 9Ferenc26-05-2018

Super vakantie gehad!

Heerlijke camping waar de kinderen 's avonds mooi kunnen paardrijden. Sanitair met thermostaat douches was perfect. De eigenaren waren super vriendelijk. Mooie speelgelegenheid op het veldje en heerlijke broodjes. Vlakbij is een mooie plas waar je kunt zwemmen en spelen op het strand.

9Kindvriendelijk
    9Prijs/kwaliteit
    8Ligging

• 9Familie Nijland22-05-2018

Super!

Een hele leuke fijne kleine camping waar we met veel plezier gestaan hebben. Het elke avond met de kinderen paardrijden is top. Vriendelijke eigenaren.

9Prijs/kwaliteit

• 2017
    6Fam. Alstadt07-10-2017

Voor ons niet meer...

Ofschoon het groen op de camping goed verzorgd was, hadden we niet het echte gastvrije gevoel dat we gewend zijn van andere boeren campings. Er is weinig persoonlijk contact met de eigenaren. Aan het einde van onze vakantie wilde men ons bij laten betalen voor extra stroomverbruik, terwijl dat niet vermeld staat op de website. De toiletten zijn dusdanig krap dat je met de knieën tegen de deur aan zit. Bovendien laat de schoonmaak nog wel wat te wensen over, en het toiletpapier is regelmatig op. Voor kinderen is er een goed onderhouden speeltuintje met grote trampoline waarop je vanaf alle plekken prima zicht hebt. Ook kunnen kinderen er pony rijden en is er een leuk dierenparkje.

8Kindvriendelijk
    5Hygiëne
    5Prijs/kwaliteit
    6Staat v/h sanitair
    7Ligging

Huub en Coby Joosten, Eigenaar, 10-10-2017

Hallo familie Alstadt, wij vinden het erg spijtig dat uw verblijf op onze camping niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.

Met oudere kinderen

• 10fam Hamerpagt08-09-2017

fijne kindvriendelijke camping

Fijne camping, onze zoon genoot erg van het mee mogen helpen met de verzorging van de paarden en het 's avonds rijden op de paarden. Prima speeltuin met trampoline. Vriendelijke eigenaars! aanrader wat ons betreft. Ook zeer betaalbaar.

• 10Niels02-08-2017

Een topweek!

Héérlijk met onze caravan een week lang op de camping gestaan. De vers gebakken broodjes die elke ochtend klaarstonden, de eigen kippeneitjes, de leuke speeltoestellen, het schone sanitair en het elke avond pony borstelen en rijden maakten de week tot een heerlijke vakantie. Onze kinderen (4 & 7 jaar) vonden het een topweek!

• 10Saskia25-07-2017

Geweldige camping!

We willen graag nog een keer terug komen op de camping! We hebben erg genoten! Dat is ook de reden geweest dat we nog een paar dagen onze vakantie hebben verlengd. Een super net en schoon sanitair gebouw.

Met oudere kinderen

• 10Fam Nijland26-06-2017

Geweldig, wij zijn lekker verwend door Coby

Ruime plaatsen, schoon sanitair, grote speeltuin voor de kinderen. de kinderen hebben elke avond lekker paard en pony gereden. Op de camping zijn skelters aanwezig. Coby bakt elke dag verse broodjes.

1 tip over Camping Hendriks Wijkje

• marianne en danny, 01-09-2012

Tip: Retro Scooterverhuur Hoogeveen voor een van de mooie fietsroutes, maar dan lekker op een scooter.

0 vragen over Camping Hendriks Wijkje

• SchaduwplaatsenAanwezig