Camping Hendriks Wijkje

Tonen op kaart

42 reviews over Camping Hendriks Wijkje

• 9Ger en Babs14-01-2020

Vooral relaxt

Wij waren hier als overbrugging tussen 2 huizen. Een mooie zomer mee gemaakt. Vanaf het begin was er een goeie klik met Coby. Zoveel plezier gehad en hulp overal bij. En toen de kleinkinderen kwamen zijn zij ook met de paardjes bezig geweest. Kortom, wilt u ontspannen en gewoon heerlijk dr uit zijn, kom dan naar deze camping.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2019
    9Carola en Martin18-09-2019

Een aanrader voor gezinnen met kinderen

Het is een prima camping. Lekker kleinschalig, maar evengoed ook met huurmogelijkheden, zoals een compleet ingerichte safaritent of een pipowagen. De plekken voor tent of caravan zijn ruim. Bij elke 2 staanplaatsen is een waterpunt. De auto's mogen niet bij de caravan (Alleen laden en lossen), dat maakt het een fijne plek. Vanaf elke plek is er zicht op de speeltuin. Het sanitair is netjes en schoon. Niet overdreven groot, maar voorzien van alles. Ook een familiedouche/invalidetoilet/-douche. De paarden, pony's, kippen en geiten zijn leuk om er bij op de camping te hebben. Het is heel leuk om mee te mogen helpen met de verzorging en ook zelf te mogen rijden met de pony's. In de nabije omgeving is er, ook op fietsafstand, genoeg te doen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9G.H. OTTENS20-05-2019

Super mini camping..gezellig..relaxing

Als je van dieren houdt vermaakt je kind zich super hier..iedere avond mogen ze paardrijden.borstelen en zelfs poep scheppen😃 of een rondje met de huifkar..coby is een vriendelijke vrouw met veel geduld..houdt van haar hobbys..kleine knusse camping..wij waren een weekendje hier hebben een uitgerust gevoel ..super..

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 2018
    9Johanneke stoeller04-08-2018

Onvergetelijk voor ouders en kinderen

Heerlijke gastvrije camping waar je direct ontspant.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9van beek04-08-2018

aanrader voor gezinnen met kinderen.

kleine gezellige camping met mooie speelplaats voor de kids, 's-avonds dieren verzorgen en rijden op paard/pony, zeer vriendelijke en gastvrije eigenaren die dagelijks nog langskomen voor een praatje, verse broodjes service en ijsjes. voldoende in de omgeving te doen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Ferenc26-05-2018

Super vakantie gehad!

Heerlijke camping waar de kinderen 's avonds mooi kunnen paardrijden. Sanitair met thermostaat douches was perfect. De eigenaren waren super vriendelijk. Mooie speelgelegenheid op het veldje en heerlijke broodjes. Vlakbij is een mooie plas waar je kunt zwemmen en spelen op het strand.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 9Familie Nijland22-05-2018

Super!

Een hele leuke fijne kleine camping waar we met veel plezier gestaan hebben. Het elke avond met de kinderen paardrijden is top. Vriendelijke eigenaren.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• Oude reviews

6Fam. Alstadt07-10-2017

Voor ons niet meer...

Ofschoon het groen op de camping goed verzorgd was, hadden we niet het echte gastvrije gevoel dat we gewend zijn van andere boeren campings. Er is weinig persoonlijk contact met de eigenaren. Aan het einde van onze vakantie wilde men ons bij laten betalen voor extra stroomverbruik, terwijl dat niet vermeld staat op de website. De toiletten zijn dusdanig krap dat je met de knieën tegen de deur aan zit. Bovendien laat de schoonmaak nog wel wat te wensen over, en het toiletpapier is regelmatig op. Voor kinderen is er een goed onderhouden speeltuintje met grote trampoline waarop je vanaf alle plekken prima zicht hebt. Ook kunnen kinderen er pony rijden en is er een leuk dierenparkje.

• 6Staat v/h sanitair

Huub en Coby Joosten, Eigenaar, 10-10-2017

Hallo familie Alstadt, wij vinden het erg spijtig dat uw verblijf op onze camping niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10fam Hamerpagt08-09-2017

fijne kindvriendelijke camping

Fijne camping, onze zoon genoot erg van het mee mogen helpen met de verzorging van de paarden en het 's avonds rijden op de paarden. Prima speeltuin met trampoline. Vriendelijke eigenaars! aanrader wat ons betreft. Ook zeer betaalbaar.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10Niels02-08-2017

Een topweek!

Héérlijk met onze caravan een week lang op de camping gestaan. De vers gebakken broodjes die elke ochtend klaarstonden, de eigen kippeneitjes, de leuke speeltoestellen, het schone sanitair en het elke avond pony borstelen en rijden maakten de week tot een heerlijke vakantie. Onze kinderen (4 & 7 jaar) vonden het een topweek!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

1 tip over Camping Hendriks Wijkje

• marianne en danny, 01-09-2012

Tip: Retro Scooterverhuur Hoogeveen voor een van de mooie fietsroutes, maar dan lekker op een scooter.

0 vragen over Camping Hendriks Wijkje

Camping Hendriks Wijkje info