Camping Hendriks Wijkje

Camping Hendriks Wijkje
9,1

38 reviews over Camping Hendriks Wijkje in het Nederlands

Met jonge kinderen

Onvergetelijk voor ouders en kinderen

Johanneke stoeller
4-8-2018

Heerlijke gastvrije camping waar je direct ontspant.

aanrader voor gezinnen met kinderen.

van beek
4-8-2018

kleine gezellige camping met mooie speelplaats voor de kids, 's-avonds dieren verzorgen en rijden op paard/pony, zeer vriendelijke en gastvrije eigenaren die dagelijks nog langskomen voor een praatje, verse broodjes service en ijsjes. voldoende in de omgeving te doen.

Super vakantie gehad!

Ferenc
26-5-2018

Heerlijke camping waar de kinderen 's avonds mooi kunnen paardrijden. Sanitair met thermostaat douches was perfect. De eigenaren waren super vriendelijk. Mooie speelgelegenheid op het veldje en heerlijke broodjes. Vlakbij is een mooie plas waar je kunt zwemmen en spelen op het strand.

Super!

Familie Nijland
22-5-2018

Een hele leuke fijne kleine camping waar we met veel plezier gestaan hebben. Het elke avond met de kinderen paardrijden is top. Vriendelijke eigenaren.

Voor ons niet meer...

Fam. Alstadt
7-10-2017

Ofschoon het groen op de camping goed verzorgd was, hadden we niet het echte gastvrije gevoel dat we gewend zijn van andere boeren campings. Er is weinig persoonlijk contact met de eigenaren.

Aan het einde van onze vakantie wilde men ons bij laten betalen voor extra stroomverbruik, terwijl dat niet vermeld staat op de website. De toiletten zijn dusdanig krap dat je met de knieën tegen de deur aan zit. Bovendien laat de schoonmaak nog wel wat te wensen over, en het toiletpapier is regelmatig op.

Voor kinderen is er een goed onderhouden speeltuintje met grote trampoline waarop je vanaf alle plekken prima zicht hebt. Ook kunnen kinderen er pony rijden en is er een leuk dierenparkje.

Huub en Coby Joosten, Eigenaar, 10-10-2017
Hallo familie Alstadt, wij vinden het erg spijtig dat uw verblijf op onze camping niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.

fijne kindvriendelijke camping

fam Hamerpagt
8-9-2017

Fijne camping, onze zoon genoot erg van het mee mogen helpen met de verzorging van de paarden en het 's avonds rijden op de paarden.

Prima speeltuin met trampoline. Vriendelijke eigenaars! aanrader wat ons betreft.

Ook zeer betaalbaar.

Een topweek!

Niels
2-8-2017

Héérlijk met onze caravan een week lang op de camping gestaan. De vers gebakken broodjes die elke ochtend klaarstonden, de eigen kippeneitjes, de leuke speeltoestellen, het schone sanitair en het elke avond pony borstelen en rijden maakten de week tot een heerlijke vakantie. Onze kinderen (4 & 7 jaar) vonden het een topweek!

Geweldige camping!

Saskia
25-7-2017

We willen graag nog een keer terug komen op de camping! We hebben erg genoten! Dat is ook de reden geweest dat we nog een paar dagen onze vakantie hebben verlengd. Een super net en schoon sanitair gebouw.

Geweldig, wij zijn lekker verwend door Coby

Fam Nijland
26-6-2017

Ruime plaatsen, schoon sanitair, grote speeltuin voor de kinderen. de kinderen hebben elke avond lekker paard en pony gereden. Op de camping zijn skelters aanwezig. Coby bakt elke dag verse broodjes.

Geweldig!!

else
10-6-2017

Wij zaten in de safaritent. De tent was erg ruim en schoon. Alles was aanwezig. De bedden lagen goed. De camping is overzichtelijk. Het sanitair goed en schoon. De gastvrijheid van de eigenaren echt Super. De dieren op camping is echt Top! De ligging van de camping is ook perfect. Een aanrader voor iedereen!

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hendriks Wijkje in Elim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hendriks Wijkje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.