Camping Buitenplaats Drenthe

9.6Fenomenaal

Nederland, Drenthe, Elim

9.6Fenomenaal

• 9.7Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Buitenplaats Drenthe voor je op een rij gezet:

Meer camping info

211 reviews over Camping Buitenplaats Drenthe

• 10Ruud en corry hakemulder17-07-2020

Hele fijne camping waar wij zeker terug komen

Dit is een hele leuke kleinschalige camping zeker ook voor kinderen. Veel speelgelegenheden en deze zijn centraal gelegen dus vooral kleine kinderen kunnen hier prima met elkaar spelen en toch in de gaten gehouden worden door de ouders of andere begeleiders. De eigenaren van deze camping zijn heel vriendelijk en altijd bereid om je te helpen met van alles. Al met al een hele fijne camping om lekker vakantie te vieren

• 8Familie W17-07-2020

Familie camping

Vriendelijke eigenaren, met dito beheerders! Komen gezellig een praatje maken. Super schoon en nieuw sanitair. Douchen zonder drukknop en zonder muntjes; waar vind je dat nog?! Hier op buitenplaats Drenthe! In het wc gebouwtje veel folders en een mini bibliotheek waar je boekjes kunt lenen. Hele leuke speeltuin met twee trampolines, twee speeltoestellen, een zandbak en schommels. Supermarkt op 5 min fietsen. Corona maatregelen zijn genomen; overal staan schoonmaakmiddel en handgell etc.. Soms ook wat activiteiten zoals, pannenkoekenbakken en marshmellows.

• 9Fam. v. Dekken15-07-2020

Wij komen hier vaker terug!

De camping was nog beter dan de indruk die je van de website krijgt. Een kleine 20 campeerplekken in een rechthoekige opstelling met in het midden een zeer ruim bemeten speelplaats. De speelplaats is uitgebreider als op de website aangegeven. 2 grote trampolines, een zandbak, diverse schattige houten huisjes voor de kleintjes en ook met 2 glijbaantjes. Een zandbak, tafeltennistafel, voetbalveldje met doelen en de vele (nieuwe) skelters maken het af. Het sanitair is zeer schoon dankzij de lieve en ijverige beheerders die een vaste plek hebben. Ook de eigenaar en eigenaresse zijn zeer aardig en behulpzaam. De caravan die wij van ze huurden was zeer netjes, luxe en up to date. Een ideale camping voor het gezin met jonge kinderen. Je kan makkelijk toezicht houden en wij hoefden weinig weg want onze kleine David (nog geen 3jr) stond de hele dag te springen op de trampolines. De omgeving is verder zeer rustig en groen. Een topvakantie!

• 9Staat v/h sanitair

• 9Jan&Diny10-07-2020

Verrassend mooi!

We hebben een paar dagen op De Buitenplaats gekampeerd waar de ruime staanplaatsen overzichtelijk t.o.v. de speeltoestellen zijn. Hadden het weer jammer genoeg niet mee. Ontvangst heel vriendelijk. Eigenaren en beheerders zeer behulpzaam (een storing in onze caravan werd vakkundig verholpen). Heel kindvriendelijk met mooie speeltoestellen, tafeltennis en jeu de boules baan. Sanitair netjes en schoon. Een grote aanrader voor mensen die graag onbekommerd willen kamperen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2020

• 9Fam J the Sligte02-07-2020

Heerlijk genoten in de huurcaravan

Samen met onze twee kids (van 2,5 jaar) in de huurcaravan gekampeerd. Heerlijk dat alles al klaar staat als je aankomt en ook echt alles zat erin/erbij. Fijne stoelen, genoeg keukengerei en de caravan is erg ruim met de grote voortent erbij! De speeltoestellen waren zo geliefd dat de kinderen het liefst de hele dag op de camping bleven. Vanaf je tent heb je goed zicht op de speeltoestellen waardoor je met een bakje koffie voor je tent zelf ook heerlijk van je vakantie kan genieten terwijl de kinderen spelen. Sanitair ruimte is super schoon en modern. Vriendelijke eigenaren en beheerders en genoeg dingen om te doen in de omgeving, hier zijn veel folders over te verkrijgen op de camping zelf of via de eigenaren. Een aanrader om hier met (maar ook zonder) kinderen te gaan kamperen en genieten!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 9Fred & Marianne29-06-2020

Heerlijk 3 nachtjes genieten.

Goed onderhouden schone camping, nette toiletgebouwen. Heerlijk voor rust, maar ook kindvriendelijk met speeltuin en diverse skelters te gebruiken. Daarnaast een jeu-de- Boule baan, en uitvalsbasis voor fietsen/wandelen. Daarnaast boft eigenaar Marco dat Mieke&Johan, vaste gasten dit jaar sinds mei, veel werkzaamheden in het groen deden, extra poetswerk op zich namen en niet te vergeten de zaterdagmaaltijd verzorgden. Coronavoorwaarden werden duidelijk op papier uitgedeeld. Kortom ons verblijf was perfect verzorgd.

• 10Bianca van Gurp27-06-2020

Een mooie kleinschalige camping. Enthousiaste eigenaren en een schoon sanitair gebouw. Wij hebben een prima verblijf gehad in de huur caravan die van alle gemakken is voorzien. We komen zeker nog een keer terug als ons zoontje (3 maanden) groter is zodat hij lekker kan spelen in de ruim opgezette speeltuin. In de buurt zijn leuke meertjes waar je een frisse duik kan nemen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 10Hans de Groot18-06-2020

Geweldig

Een prachtige kleine Camping Op een super mooie locatie in Drenthe waar ook Campers op mogen staan Hier zijn alle voorzieningen Speel tuintje —- Lounge hoek —- prachtige Douche -Wc — afwas gelegenheid - wasmachine en Droger Stroom en water in hand bereik kortom Place to Be En super leuke Gastheer / vrouw

• 10Gert en Lianne uit Dordrecht.17-06-2020

Super

Mooie camping.Gastvrij en super schoon. Geweldig sanitair met alles er op en er aan.Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen.Lekker rustig.

• 10Peggy Huijbregts15-06-2020

Super en van alle gemakken voorzien!

Wij hebben met Pinksteren de compleet ingerichte caravan gehuurd op de camping. Hier was alles aanwezig dat nodig was voor een perfect verblijf. De caravan is nieuw en van alles gemakken voorzien. We hebben hier met 2 volwassen en 2 jongens van 12 jaar zeer comfortabel kunnen leven en slapen. De camping zelf is schoon en voorzien van diverse speeltoestellen. Voor de oudere kinderen is er voldoende te beleven in de omgeving. Wanneer je van wandelen en fietsen houdt, is deze camping de perfect uitvalsbasis.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2020

Camping Buitenplaats Drenthe info