Camping Buitenplaats Drenthe

9.6Fenomenaal

Nederland, Drenthe, Elim

9.6Fenomenaal

• 9.7Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Buitenplaats Drenthe voor je op een rij gezet:

Meer camping info

211 reviews over Camping Buitenplaats Drenthe

• 9harry04-08-2020

Camping om zeker terug te komen!

Vriendelijke hulpvaardige eigenaren, Marco en Emiek en beheerdersechtpaar Johan en Mieke. We hebben op de camping twee fijne weken gehad. Super schone toiletten, fijne douches. Mooie ruime kampeer plaatsen. Goede Wifi, een camping voor jong en oud. Mooie omgeving en leuke fiets routes. Marco en Emiek, jullie doen het geweldig!! Succes met de verdere ontwikkelingen. Harry & Thea en Jip

Gereisd met partner in juli 2020

• 10Oosterbaan03-08-2020

Echt een aanrader!

Wat een heerlijk overzichtelijke en gezellige plek was dit zeg! Er is werkelijk aan alles gedacht! Zeer kindvriendelijk. Schoon sanitair en goede douches. Een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 9Schouten01-08-2020

Ontspannen vakantie

Heerlijk onthaasten en genieten van het prachtige Drenthe op deze camping. De kinderen hebben heerlijk gespeeld op alle mooie speeltoestellen, met de skelters of een potje voetbal op het veldje tegen de papa's. Fijne overzichtelijke camping, erg netjes, schoon en betrokken zonder opdringerig te zijn. Ideale camping met jonge kinderen of voor je rust. Fijn warm douchen zonder muntjes, schoon sanitair en nette afvalverwerking.

• 9Staat v/h sanitair

• 10Sam (32), Nicky (28), Storm (9)25-07-2020

Hele vriendelijke, nette en goed verzorgde camping! Heel erg geschikt voor gezinnen met jonge kinderen tot ongeveer 12 jaar! Een leuke recreatieplas op 10 a 15 minuten fietsen. Het sanitair is uitermate netjes. Vanaf iedere plek heb je zicht op de leuke speeltoestellen en kun je je kinderen onbezorgd laten spelen. De Eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam!

Kortom wie op zoek is naar een leuke, nette, kindvriendelijke en kleinschalige camping hoeft niet verder te zoeken! Maar boeken!

• 10Kosterman24-07-2020

Top camping!

Wat een heerlijke camping. Een mini camping met service hoog in het vaandel. Wij hadden de huurcaravan. Echt een prachtige caravan, met alle gemakken die je kunt bedenken. Je hoeft alleen maar je koffers te pakken en gaan. De eigenaren komen steeds vragen of alles nog naar wens is, maar niet opdringerig. De kinderen kunnen voor de tent in een heerlijke speeltuin spelen met vriendjes en vriendinnetjes. Sanitair wordt dagelijks schoongemaakt en douche is zonder muntjes of tijdslimiet

• 10M.A.24-07-2020

Genoten

Mooie overzichtelijke camping. Een grote speeltuin met o.a. twee grote trampolines waar de kinderen zich heerlijk konden vermaken. Zeer schone wc's en douches. Gastvrije eigenaren.

• 10CvH24-07-2020

Ontspannen

Fijne kleinschalige camping. Schoon sanitair. Je kunt je kinderen makkelijk in het oog houden. Kinderen kunnen zich heerlijk vermaken in de uitgebreide speeltuin inclusief twee grote ingegraven trampolines. Zeer vriendelijke eigenaren.

• 10Laura23-07-2020

Heerlijk ontspannen

Als een warm bad, zo voelt deze kleinschalige camping. Heel overzichtelijk. Vooral met kleine kinderen een echte aanrader. Bij het pootjes uitdraaien van de caravan is dochterlief (5) al gevlogen. Schoon en aan alles is gedacht.... het voelt ongedwongen. Het is een camping waar mensen met een warm hart jou een fijne tijd willen geven. Wij komen zeker nog een keer terug. Dichtbij vele leuke uitstapjes maakt de ligging top.

• 10Jeroen en Krista21-07-2020

Camping om niet te vergeten!

Wij hebben een fantastische vakantie gehad op deze camping met onze kinderen van 1 en 2 jaar. De camping is zeer kindvriendelijk met veel speelmogelijkheden van goede kwaliteit. Vanuit je eigen plek heb je een mooi overzicht om ze in de gaten te houden. Het sanitair is erg schoon en wordt goed bijgehouden. 's Avonds is het op tijd rustig op de camping waardoor de jonge kinderen geen geluidsoverlast ervaren om te gaan slapen. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Mijn jongste zoontje was dol op de beheerders! Veel skelters om samen over de hele camping te rijden. Wij hebben ons uitstekend vermaakt en willen zeker nog een keer terugkomen.

• 10Willeke en Luuk18-07-2020

Geweldig!!!!!

Heerlijke camping!!!! Fantastisch met kleine kinderen tot ongeveer 10 jaar. Heerlijke speeltuin waar we als kampeerders allemaal omheen staan, waardoor ook de kleinsten veilig kunnen spelen. Het sanitair is prima en goed schoon!!!! De eigenaren zijn erg gastvrij en lopen dagelijks een rondje om te kijken Of bij iedereen alles naar wens verloopt. De beheerders kamperen gezellig tussen de andere gasten en zijn heel toegankelijk.
    We hebben onze kleinkinderen van 3 en 1 jaar 4 nachten te logeren gehad, ze hebben zich erg goed vermaakt!!! Voor ontspannen en niet duur kamperen is deze camping een echte aanrader!!!!

Gereisd met partner in juli 2020

Camping Buitenplaats Drenthe info