Camping Buitenplaats Drenthe

9.6Fenomenaal

Nederland, Drenthe, Elim

9.6Fenomenaal

• 9.7Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Buitenplaats Drenthe voor je op een rij gezet:

Meer camping info

211 reviews over Camping Buitenplaats Drenthe

• 10Jacqueline15-08-2020

Geweldig!

Heerlijke camping. Speeltuin was geweldig. Mooie klimtorens met roer en glijbaan, 2 grote trampolines, schommels, speelhuisjes, skelters en bouwblokken.... onze jongens speelden van ontbijt tot het naar bed gaan. Zeer schoon sanitair. Vriendelijke en behulpzame campingeigenaren en beheerders. Kortom, echt een aanrader voor jonge gezinnen met mogelijkheid tot veel uitstapjes in nabije omgeving. Wij komen zeker terug.

• 9K. Klok14-08-2020

Geweldig!

Heerlijke, relaxte vakantie gehad. Rustige en nette camping, ideaal met (kleine) kinderen. 's Avonds is het mooi op tijd stil zodat de kinderen rustig kunnen slapen. Mooie speeltoestellen, keurig sanitair, behulpzame eigenaren/beheerders, geen zwemwater op de camping dus veilig voor de kleintjes(op zeer korte afstand van de camping is een mooie zwemplas), alle belangrijke faciliteiten aanwezig.

• 9Staat v/h sanitair

• 10Geraldien14-08-2020

Supercamping voor kinderen!

Een week vakantie gevierd in de gehuurde caravan. Die was tiptop in orde. Aanrader! We hebben een heerlijke week gehad. Kinderen kunnen heerlijk spelen op de camping. Sanitair hartstikke schoon.

• 10Geert en Anny Jagt13-08-2020

Erg goed

Erg geschikt voor families met jonge kinderen, veel (gratis) te gebruiken speelattributen zoals trampolines, skelter, zandbak klimtoestellen

Gereisd met partner in augustus 2020

• 10Leonie Zuidema09-08-2020

Super camping!

Super camping. Vooral aan te raden met jonge kinderen. Kinderen hebben de beschikking over allerlei speeltoestellen en zelfs over skelters. Heel gezellig. Goed georganiseerd. Ook zeer meewerkend ivm de coronaregelementen

• 10Berdien09-08-2020

Perfecte camping voor jonge gezinnen

Fantastisch kampeerveld met speeltuin waar kinderen zich geen seconde vervelen. ‘S Avonds Is het op tijd rustig op het veld, ideaal met kleine kinderen. Goed sanitair, erg schoon. Leuke eigenaren en beheerders. Veel tips voor uitjes in de wijde omtrek.

• 10Fam. Boersma08-08-2020

Heel fijne week gehad!

We zijn hier nu voor de 2e keer geweest. Nu in de huurcaravan. We hebben het erg fijn gehad. Onze kinderen van 5, 3 en 1 jaar hebben ook de tijd van hun leven gehad. Grote, nette speeltuin en veel skelters. Vanuit caravan veel overzicht op gehele camping. Heel fijn als je een ondernemend kind hebt. Sanitair is schoon, erg handig dat er ook een wasmachine is die je tegen kleine vergoeding kan gebruiken. Eigenaars en medebeheerders zijn vriendelijk en behulpzaam. Huurcaravan is ruim, schoon en voorzien van veel opbergruimte. In de buurt zijn veel leuke dingen te doen die je kunt doen met kleinere en/of grotere kinderen Kortom, we komen zeker een keer terug!

• 10Pieter07-08-2020

We konden lekker ontspannen

We hebben een week gebruikt gemaakt van de huurcaravan. Het bleek een erg luxe caravan die wel was toegerust. Ook de voortent was zeer prettig. Het aller fijnste vonden we echter de speeltuin die 5 meten voor onze locatie begon. Onze 3 meiden hebben enorm genoten. De betrokkenheid van de beheerders en eigenaren vonden we ook zeer prettig. Echt een aanrader.

• 10Marcel Smid06-08-2020

Fantastische vakantie gehad hier. Eigenaren zeer betrokken, komen bijvoorbeeld op dag van aankomst even langs om een praatje te maken. Ook de beheerders zijn geweldig. Kortom je voelt je meteen welkom. Lekker overzichtelijk veld met leuke speeltoestellen in het midden met grotendeels schaduw de hele dag. Mijn kinderen hebben hier fantastische 12 dagen gehad en ikzelf ook.

• 10Ron en Liesbeth04-08-2020

Geweldig!

Hele fijne camping, gemoedelijk, gezellig, knus, sanitair super schoon. Speelplaats helemaal top. Eigenaren en beheerders zijn super fijne mensen.

Camping Buitenplaats Drenthe info

• SchaduwplaatsenAanwezig