Sorteren

Reviews over Eext

Een fantastische accomodatie !

Hanny
    7-11-2018

Prima plek. Schoon. Heerlijke bedden. Complete keuken. Allen enthousiast.

Echt een aanrader !!

heerlijk diner

janvermeir
    17-8-2018

Dit is een rustig gelegen hotel,echt voor wie graag stilte heeft.De kamer is netjes en er ontbreekt niets.De bediening is vriendelijk .Het ontbijt was wel 2 maal hetzelfde en de ene dag een eitje,de andere weer niet.Een beetje fruit ontbreekt.Ze hebben plaats genoeg voor een klein buffetje en dan kan ieder nemen waar hij zin in heeft.Het diner daartegen is echt voortreffelijk !!!Daarvoor zou ik zeker nog eens terug gaan.

Super ontspannen familie weekend met jong en oud!

Renske Postema
    9-7-2018

Alles was goed! Schoon, ruimte alles!

Wij komen zeker weer👍

Lisette
    3-7-2018

Huis is perfect. Mooie ruim woongedeelte, keuken van alle gemakken voorzien. Dat het slaapgedeelte los is van het woongedeelte hebben wij als zeer prettig ervaren. Wat voor ons de kers op de taart was, is dat iedere kamer voorzien is van een eigen badkamer en wc. Om de accommodatie met twee woorden te benoemen 'Mooi plekken 👌

Was helemaal Super, Gezellig en Top!

Lenny van de Wouw
    20-4-2018

De accommodatie was Top!

Alles prima in orde. Schoon, ruim en alles aanwezig.