We hebben een aantal aanbieders voor Eext voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Eext voor je op een rij gezet:

Reviews over Eext

Fantastische locatie voor een gezellig weekend

Ilse,
    26-3-2019

Super locatie voor een gezellig weekend met grotere groepen. Het huis heeft een fijne woonkamer en keuken waar genoeg plaats/servies etc. aanwezig is om met zijn allen te zitten. Ook is er een mooie grote tuin met geiten, een kampvuur, pingpongtafel en skelters (voor kinderen). Onze accommodatie was opgedeeld in 5 appartementen, met elk eigen voorzieningen. De bedden liggen super!!! Heerlijk geslapen. Ook de locatie is perfect; op 5 minuten afstand bevinden zich supermarkten, drogisterijen etc. (in Gieten). Daarnaast is het maar een kwartiertje rijden naar Assen, en ook de Hunebedden zijn in 15 minuten te lopen. Ook is er een erg vriendelijke huiseigenaar, die bereikbaar is voor als je hem nodig hebt. Ik zou hier zeker nog eens terugkomen!

Gereisd met vrienden in maart 2019

Top, voor herhaling vatbaar!

Ingrid de Vries,
    26-3-2019

Prima locatie. We waren met de hele familie. Fijne gezamenlijke ruimte, goede kamers met uitstekende bedden. Gastvrije ontvangst. En ook een zeer schone accommodatie!

Gereisd met vrienden in maart 2019

voor herhaling vatbaar

D. Koens,
    16-3-2019

Heel goed te doen voor reunies met familie, vrienden etc.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

Voor herhaling vatbaar.

Andre de groot,
    11-11-2018

Het ons er gigantisch goed bevallen. We waren er met de hotel jaarkaart. Eten was goed. Kamer is wat gedateerd, maar van alle gemakken voorzien. Douche is wat aan de krappe kant. Personeel is enorm vriendelijk en behulpzaam. Heel ontspannen sfeer. Zeker een aanrader. Verder zit je heel dicht bij Het Drents-Friese Wold.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een fantastische accomodatie !

Hanny,
    7-11-2018

Prima plek. Schoon. Heerlijke bedden. Complete keuken. Allen enthousiast. Echt een aanrader !!

Gereisd met vrienden in november 2018