Reviews over Eext

Voor herhaling vatbaar.

Andre de groot
    11-11-2018

Het ons er gigantisch goed bevallen. We waren er met de hotel jaarkaart. Eten was goed. Kamer is wat gedateerd, maar van alle gemakken voorzien. Douche is wat aan de krappe kant.

Personeel is enorm vriendelijk en behulpzaam.

Heel ontspannen sfeer. Zeker een aanrader.

Verder zit je heel dicht bij Het Drents-Friese Wold.

Een fantastische accomodatie !

Hanny
    7-11-2018

Prima plek. Schoon. Heerlijke bedden. Complete keuken. Allen enthousiast.

Echt een aanrader !!

Rustige vakantie

Zwiers
    28-9-2018

Open camping met zeer ruime plaatsen, goede schone sanitaire voorzieningen. Binnen en buitenzwembad. Zeer vriendelijk personeel. Verschillende speelmogelijkheden voor kinderen. s Morgens vroeg enigszins last van verkeersweg N34 gehad, maar niet overheersend. Mooi gebied om te fietsen.

fantastisch

siegfried van de manacker
    23-9-2018

grote camping,proper sanitair,leuke speeltuigen voor de kinderen,binnen en buiten zwembad,mooie staanplaatsen voor caravan of tent met water binnen handbereik.

Prachtige streek vol met historische bezienswaardigheden en prachtige natuur.Wij komen zeker terug want 1 week is zeker niet voldoende om deze prachtige streek verder te ontdekken en wij gaan terug naar dezelfde camping maar dan waarschijnlijk in de zomer.

geweldig

jan krale
    7-9-2018

een prima restaurant niet groot 12 of 13 kamers goeie service bosrijke omgeving geweldig goed eten en niet duur naar verhouding