Vakantiehuis Rijk der Kabouters

Met jonge kinderen

Voor herhaling vatbaar!

R.
23-4-2018

Echt gericht op jonge kinderen. Super leuk geen massaal pretpark waar je voor alles de hoofdprijs betaald. Het is allemaal erg leuk opgezet en heel betaalbaar. De kinderen hebben genoten, echt een aanrader.

Geweldig

Kor
23-1-2018

Een midweek in het vakantiehuisje met onze kleinkinderen. 3 jongens ( tweeling van 7 en broertje van 4 ). Een geweldige week gehad. Baas en kaboutermevrouw waren super vriendelijk. Savonds na sluiting gingen de jongens de speeltuin opruimen en daarna met de hond van baas spelen, dolle pret. Het huisje was super met kijk op de speeltuin. Savonfs de vuurkorf aan en marsmelloos op een stokje. In het donker met baas en zaklantarens naar een vossehol gezocht, heel spannend voor de jongens. Een super ontspannen week gehad. Dit jaar willen de jongens weer naar baas en kaboutermevrouw. Dit zegt genoeg over het verblijf een jaar geleden.

Erg leuk voor de kleintjes

jaap krikke
4-7-2016

Met onze kleindochters van 4 en 2 het park bezocht. Ze hebben zich kostelijk vermaakt, ook binnen. Genoten van de poffertjes. De nieuwe eigenaren hebben het erg mooi opgeknapt. Een aanrader voor kleintjes. Rustig en velig

Geslaagd uitje met jonge kinderen

Nicolien
13-6-2016

De nieuwe eigenaren hebben veel tijd en energie in het park gestoken en dat is te zien! Het is er sfeervol en je kunt er goed vertoeven. De kindjes (3 en 2) vonden het kabouterbos erg leuk en ze hebben hun ogen uitgekeken. Naderhand is er gespeeld in de speeltuin en gesmuld van heerlijk verse poffertjes! Een leuke dagbesteding voor jonge kindjes!

Heerlijk verblijf

Ronald en Monique
24-8-2015

Wij zijn hier midweekje geweest. Het huisje is lekker kneuterig. Het is een klein maar de basis is er, werkt en is schoon. Voor het huisje een lekker grasveld waar je kunt zitten. De eigenaren (die helaas gaan stoppen) ontvangen je meer dan welkom, staan voor je klaar en zijn super met de kinderen.

Het kabouterbos is niet super groot maar ziet er leuk uit. De speurtocht is leuk om te doen en overal in het bos zijn voor de kinderen knopjes om op te drukken. De jongens vonden het prachtig net als de skelters en het kaboutermidgetgolf. Helemaal favoriet was de kaboutertrein.

De speeltuin is leuk, als je zelf lekker gaat zitten en je kinderen hun gang laat gaan heb je er de hele dag een omkijken naar. In de avond gaat het springkussen pas leeg als de kinderen naar bed zijn. De omgeving is veilig, wij konden onze jongens van bijna 3 en 5 in de speeltuin gerust hun gang laten gaan.

Voor een paar dagen zit je hier helemaal top en waar vind je dat nog voor dat geld? Wij hebben echt genoten!

best leuk voor kleintjes

daphne
18-8-2015

Ik was er met mijn dochter van 2. Het weer was prachtig, ze heeft zich goed vermaakt in de speeltuin,zandbak en er stond een luchtkussen. Het kabouterbos is mooi aangelegd en in het midden staan nog allemaal fietsje en skelters. De prijs ligt voor een volwassene wel wat hoog. Het winkeltje stelt niets voor.

zonde van je geld

maureen
15-7-2015

Wij vonden het belachelijk duur! Ook volwassenen betalen zes euro, staat niet in verhouding. Snap niet dat dit park nog bestaat. Ergens best geinig voor kleine kinderen, maar dan vind ik dat er maximaal 2,00 euro gevraagd mag worden en laat de koffie maar achterwege want die was ook niet te drinken. Voor 35 euro met vier volwassenen en twee kinderen kun je elders je tijd beter besteden. Geen aanrader dus.

erg leuk

ilona
18-6-2015

Met onze dreumes van 19 maanden geweest. Met de enthousiasme van papa en mama tijdens het kijken van de kabouters, vond zoonlief het helemaal geweldig. Zelf Door het bos heen stappen en kabouters kijken. Leuk ochtendje weg!!

Leuk voor kleine kinderen, wel prijzig

natascha
29-8-2014

Het kabouterbos met speurtocht is leuk voor kinderen tot 5 jaar. De opzet van het bos is ruim met veel verschillende kabouters. Elke kabouter heeft z'n eigen verhaal. Genoeg voor ongeveer een half uurtje vermaak. Bij het bos hoort ook een speeltuin met allerlei verschillend Little Tikes speeltoestellen. Leuk voor kleine kinderen, maar de grotere kinderen kunnen zich er niet lang mee vermaken. Daarnaast vind ik de entreeprijs van €6,- pp wel aan de hoge kant. Je krijgt dan wel een gratis kopje koffie en de kinderen een bekertje ranja. Maar wij waren nu €24.- kwijt voor een half uurtje kabouterbos, uurtje speeltuin en wat te drinken.

Leuk, kleinschalig uitstapje

Fam
4-9-2013

Verwacht geen efteling of groot pretpark. Maar in de setting van Drenthe past dit perfect, een kleinschalig 'kabouterdorp' in het bos. Bij de entree krijg je bonnen voor een gratis kop koffie en glaasje ranja. Tegenover het parkje is een leuke speeltuin met allemaal leuke little tikes speelhuisjes, glijbanen etc. Ook zijn er een airtrampoline, een zandbak, schommels, tractoren... Leuk uitstapje voor een ochtend / middag weg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Rijk der Kabouters in Eext, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Rijk der Kabouters zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.