Hotel Landhuishotel Rikus

4 reviews over Hotel Landhuishotel Rikus in het Nederlands

heerlijk diner

janvermeir
17-8-2018

Dit is een rustig gelegen hotel,echt voor wie graag stilte heeft.De kamer is netjes en er ontbreekt niets.De bediening is vriendelijk .Het ontbijt was wel 2 maal hetzelfde en de ene dag een eitje,de andere weer niet.Een beetje fruit ontbreekt.Ze hebben plaats genoeg voor een klein buffetje en dan kan ieder nemen waar hij zin in heeft.Het diner daartegen is echt voortreffelijk !!!Daarvoor zou ik zeker nog eens terug gaan.

Bijzonder hotel, rustige ligging, grote geriefelijke gemeenschappelijke ruimtes, mooi terras, eigen groenten(tuin), goed eten tegen een redelijke prijs, prima ontbijt, goede koffie, prettige bediening. Honden zijn welkom.

Heerlijke Drentse gastvrijheid

Siebe Bron
18-9-2016

Gastvrije ontvangst, perfecte kamer/badkamer (geen TV, wat een rust).

Deze eerste keer had ik helaas geen gelegenheid gehad om van de keuken te genieten maar dat komt zeker een volgende keer wel. Na ruim 50 jaar hotel Braams Gieten heb ik weer unieke plek in een origineel Drents brinkdorp gevonden.

De keuken ziet er veelbelovend uit. Ga ik zeker uitproberen.

Heerlijk hotel!

Paulien Stap
13-9-2016

Dit hotel ziet er mooi uit. Het front is van een voormalige grote streekboerderij. Daarachter is in stijl het hotel nieuw opgetrokken. Sfeervolle benedenruimten: restaurant, zitkamer en ontbijtkamer. Het hotel heeft iets met (mooie of bijzondere) lampen. Er is een groot terras en tuin. Er wordt met veel toewijding gekookt met veel zelfgekweekte groeten en kruiden.

De bediening is zeer gastvrij.

Het meubilair is stijlvol en doorgaans prettig in gebruik. De eetzaal kan andere stoelen gebruiken.

Er zijn weinig drempels en kamers voor minder valideren op de begane grond. De rest van de kamers is op de eerste verdieping, er is geen lift.

Kamers en bedden zijn comfortabel, rustig, strak. Goede bedden en badkamer met bad én aparte douche. Geen TV op de kamer. Wel een bureau, 2 typen stoelen en voldoende licht.

Paar kleine kritische opmerkingen:

Wij waren er met erg warm weer. Dan zijn de dunne donzen dekbedden ons veel te warm.

We hadden last van muggen (vijver in de tuin), horren zouden fijn zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhuishotel Rikus in Eext, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhuishotel Rikus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.