Bed and Breakfast Herberg De Eexter Os

BedAndBreakfastWeer vandaag26°12°

We hebben een aantal aanbieders voor Herberg De Eexter Os voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Herberg De Eexter Os in het Nederlands

“Absolute aanrader!”

johan, 21-10-2017

Wij waren behoorlijk verrast! Maar het blijkt nog te kunnen! Veel voor weinig! Fantastische prijs/kwaliteitsverhouding dus! Heerlijke lommerrijke omgeving, schone kamers, lekkere bedden, ruime parkeergelegenheid op terrein herberg, zeer vriendelijke gastheer/vrouw en een goed ontbijt! Wij zijn fietsliefhebbers! We hebben genoten van de omgeving!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Herberg De Eexter Os in Eext, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Herberg De Eexter Os zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Herberg De Eexter Os scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.