Vakantiehuis Eexterkoele

aanbevolen!

H Stukje
22-8-2011

volgend jaar weer!

heerlijke rustige omgeving met veel privecie met fijne fiets route's over de hondsrug. kortom uitsekend bevallen!!

Vieze boel

Heleen
4-11-2010

Het huisje was erg smerig: schimmelige douche, besmeurde toiletbril, gammele rolgordijnen vol geplette insecten. Overal aangekoekt vet, dode insecten, stofnesten en spinrag van jaren oud. Niet alleen op moeilijk bereikbare plaatsen, ook op vloer, muren, lichtknopjes, aanrecht, (vooroorlogse) koelkast en keukenkastjes. De CV (warm water & verwarming) ging steeds uit, de wc lekte, en overal bleven pissebedden vandaan komen.

Alles was er, van schoenveters tot lijm: zo te zien werd dit huisje tot 2 jaar geleden met liefde bewoond. De huidige eigenaars lijken het over een andere boeg te gooien. Leidingen werden vernieuwd, maar men nam niet de moeite ze te schilderen. Er werd een tweede 'slaapkamer' gecreëerd zodat men voor meer personen een toeslag kan rekenen. Het tussenwandje van dit hokje werd schots en scheef oranje behangen, er werd een verblindende lamp neergezet en klaar is Kees.

Een vies huis is schoon te maken, maar zonder hart voor de business is het meestal snel bekeken.

Prachtig huis met heerlijke tuin!

Riet
8-5-2010

Wij zijn in de eerste week van mei een week in dit huis geweest. Het is compleet ingericht,met alles wat je nodig hebt om je thuis te voelen. De enorme tuin met prachtige kikkervijver en de rustige omgeving maken t compleet. Veel fiets en wandelroutes aanwezig, je kunt je hart hier ophalen in de bosrijke omgeving. Een aanrader voor de rustzoeker en de natuurliefhebber!!!!

wat een luxe en veel privacy geweldig

marionne emmens
27-5-2009

Beste Fam. De Boer,

Onze verwachtingen waren positief maar de ontvangst, alle informatie uit de omgeving in uw info map en de luxe inrichting hebben alles overtroffen.., echt alles was in de bungalow aanwezig. We hebben vooral genoten van de mooie ruime tuin en haar privacy. De schitterende wandel- en fiets paden in de omgeving van Eext waren echt schitterend.De ruime parkeerplaatsen bij de bungalow was heerlijk makkelijk voor mijn vrouw, zonder veel gesjouw alles makkelijk de bungalow in kunnen brengen.

s'morgens wakker worden en omgeven door veel vogel gefluit en zelfs 2 eekhoorntjes deed ons verrassen.

We kunnen anderen het zeker aanbevelen, en komen graag nog eens terug.

Groetend,

fam. Emmens.(via kennisen in Gieten)

Rust, ruimte, natuur en toch van alles te beleven.

Jolanda
27-5-2009

Niet zomaar een vakantiehuisje maar een echt vakantiethuis!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Eexterkoele in Eext, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Eexterkoele zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.