Hotel De Rustende Jager

Hotel De Rustende Jager
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor De Rustende Jager voor je op een rij gezet:

152 reviews over Hotel De Rustende Jager in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

culinair genot,pers aandacht,redelijke prijs

Pat en Mar
29-6-2018

Komende vanuit een grotere keten dit hotel aangedaan en wat meteen opviel was de persoonlijke ontvangst met aandacht voor de opgegeven dieetwens. Vanuit het hotel zijn prachtige wandel- en fietstochten te maken. De sfeer is gemoedelijk en gezellig. Onze kamer was eenvoudig , schoon en functioneel. De reden waarom je zeker hier terug zal komen is de kookkunsten van de kok. Voortreffelijk!

We komen zeker nog eens terug!

D.Dalman
5-6-2018

Gezellig nostalgisch klein hotel, zeer vriendelijke servicegerichte bediening.

Eenvoudige kamers maar alles netjes en schoon,heerlijke bedden.

Eten was heerlijk, ontbijt was tevens prima in orde.

Prijs/kwaliteitverhouding klopt.

Wij waren als gezin met 2 kinderen van 6 en 8 jaar een nachtje blijven slapen ivm lange rit huiswaarts na dagje pretpark?

De omgeving is heel mooi.

domper !!

verbeek
17-8-2017

mooi gelegen hotel/restaurant, na binnenkomst viel meteen de overheersende luchtverfrisser lucht op , kamer was compact maar had alles wat het moest hebben , zeer erg krakende vloer,die trouwens afliep naar de richting van het hoofd kussen en daardoor wakker met hoofdpijn , na dag 1 overheerste de riool lucht de 5 aanwezige luchtverfrissers dus na twee nachten al besluit genomen om uit te checken ,en het verblijf niet af te maken.

positief; een goede kok aanwezig ,eten was voortreffelijk

Gastvrijheid en ambiance super

A. Hakala
4-8-2017

Bij aankomst zijn wij keurig ontvangen en werden we naar onze kamer gebracht,tevens wilde de eigenaar onze koffers naar de kamer brengen.

Onze kamer no 10 was redelijk.

1e nacht niet geslapen ook mijn vrouw niet, hadden op de kamer in en in de badkamer luchtverfrissers staan, wat erg overheerste, dus lekker in de natuur met een hoop gemicalieen op de kamer met hoodpijn tot gevolg. De volgende dag alles in een kasje gezet en het raam opengezet voor 15 cm, ging niet verder.

De 2e nacht goed geslapen. Al met al is het personeel zeer vriendelijk en gastvrij, ook hebben wij 2x gebruik gemaakt van het restaurant wat een aanrader is.

Veel lof voor iedereen, alleen jammer van al die luchtverfrissers overal, vast ergens een pallet op de kop getikt. Wij zullen het restaurant vaker bezoeken alleen zullen wij elders onze overnachtingen doorbrengen met onze dochter.

Onverwacht geluk

Manja de Boer
14-4-2017

In verband met mijn verhuizing naar Gieterveen voor 1 nacht twee bedden nodig; met internet gezocht en gevonden! Ik koos deze herberg vanwege zijn naam. En wat een vondst! Ontzettend lekker gegeten, lekkere bedden, fantastisch ontbijt en lunchpakket. En kers op de taart: Wat een lieve eigenaren en kok. Een adres voor het leven!

Deze Schiedammers hebben genoten

fam Heuchemer en de fam Balvers
16-9-2016

Vanaf woensdag de lunch tot vrijdag het ontbijt hebben wij genoten. Echt alles was tot in de puntjes toe geregeld. Tijdens het serveren van een drankje had de serveerster opgevangen dat één van ons een allergie had voor bepaalde groentes.

Dit hadden wij niet doorgegeven. Onze fout!! Maar bij het diner had men hier toch rekening mee gehouden. Geweldig!

Nooit weer

Jan
22-8-2016

Bij aankomst worden de gevaren van de trap verteld. Kamer zeer klein even als de sanitaire voorzieningen. Bed en vloer kraakt . Je kunt de buren horen praten en hun bed horen kraken. Ontbijt zeer sober.

Gastvrij, maar gehorig en hygiëne kan beter.

Welleweerd
24-5-2016

We hebben genoten van er een paar dagen tussen uit zijn. Even opladen in een mooi landschap en een mooi uitziend hotel.

De eigenaren waren zeer gastvrij en de laatste nacht waren we alleen en stond er 's morgens een lekker ontbijt klaar op onze eigen tafel.

Er was goede service op de slaapkamer mbt. schone handdoeken en het bed opmaken.

We hebben 1 maal een diner gehad en dit was uitstekend! Heerlijk!!

We vonden de kamer erg gehorig. Ook vonden we de badkamer erg klein en zat er schimmel in de voegen. En spinnenwebben boven het bed. De vering in het bed kon je goed voelen als je er op lag.

Het ontbijt vonden we wat karig. Er was genoeg maar niet veel keus, we misten daarin ook 'streekproducten', we denken dat hierin nog wel wat te winnen valt voor het hotel.

Uitstekend!

Judith Terlingen
8-3-2016

Voor 3 nachten geboekt in "De Rustende Jager",samen met mijn man genoten van het verblijf ,de omgeving,de gastvrijheid,het eten,kortom: Fantastisch!

We hopen nog dit jaar een boerderijtje te kopen in de buurt en we zullen dan zéker "De Rustende Jager" met regelmaat gaan bezoeken !!!

Gewoon gezellig,gastvrij en heerlijk eten

Ron Bootsman
30-11-2015

Wij zijn er al een paar keer eerder geweest en wonen niet in de buurt maar blijven toch met enige regelmaat terugkomen.

Het is niet alleen de goede keuken en het vriendelijke personeel maar ook de schitterende omgeving.

We zijn daar twee nachten gebleven en hebben gewandeld, gefietst en heerlijk gegeten,zo eet je bij ons in de buurt niet.

De hotelkamers zijn schoon en knus en het ontbijt is goed met heerlijk vers brood.

De jonge eigenaren zijn gedreven en doen er alles aan om het je naar de zin te maken.

Als ons drukke schema het enigzins weer een beetje toelaat reizen we graag weer af die kant op.

De prijs/kwaliteitverhouding vind ik goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Rustende Jager in Eext, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Rustende Jager zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Rustende Jager scoort een 7.93 uit 10 op basis van 153 reviews.