Sorteren

Reviews over Eext

Een fantastische accomodatie !

Hanny
    7-11-2018

Prima plek. Schoon. Heerlijke bedden. Complete keuken. Allen enthousiast.

Echt een aanrader !!

Super ontspannen familie weekend met jong en oud!

Renske Postema
    9-7-2018

Alles was goed! Schoon, ruimte alles!

Wij komen zeker weer👍

Lisette
    3-7-2018

Huis is perfect. Mooie ruim woongedeelte, keuken van alle gemakken voorzien. Dat het slaapgedeelte los is van het woongedeelte hebben wij als zeer prettig ervaren. Wat voor ons de kers op de taart was, is dat iedere kamer voorzien is van een eigen badkamer en wc. Om de accommodatie met twee woorden te benoemen 'Mooi plekken 👌

Was helemaal Super, Gezellig en Top!

Lenny van de Wouw
    20-4-2018

De accommodatie was Top!

Alles prima in orde. Schoon, ruim en alles aanwezig.

Perfecte locatie voor een geslaagd familie weekend

Michel
    3-4-2018

Net terug van een super paasweekend! Accommodatie 't Veld is voor onze familie, welke uit 5 gezinnen bestaat, de perfecte plek voor ons familie weekend! Door de 5 losse appartementen met elk 2 slaapkamers, een badkamer, woonkamer en keuken was er genoeg ruimte voor privacy! De gezamenlijke woonkamer en keuken zijn erg ruim en compleet, waardoor samen zijn erg prettig was en de kinderen genoeg ruimte hadden om te spelen! Ook de ruimte en faciliteiten buiten waren perfect, waardoor we van alles hebben kunnen doen!! Tot slot wil ik er aan toevoegen dat alles netjes schoon was en het ontvangst met de zelf gebakken cake van de eigenaar heel fijn was!! Echt een aanrader dus!!