Sorteren

Reviews over Eext

Voor herhaling vatbaar.

Andre de groot
    11-11-2018

Het ons er gigantisch goed bevallen. We waren er met de hotel jaarkaart. Eten was goed. Kamer is wat gedateerd, maar van alle gemakken voorzien. Douche is wat aan de krappe kant.

Personeel is enorm vriendelijk en behulpzaam.

Heel ontspannen sfeer. Zeker een aanrader.

Verder zit je heel dicht bij Het Drents-Friese Wold.

geweldig

jan krale
    7-9-2018

een prima restaurant niet groot 12 of 13 kamers goeie service bosrijke omgeving geweldig goed eten en niet duur naar verhouding

culinair genot,pers aandacht,redelijke prijs

Pat en Mar
    29-6-2018

Komende vanuit een grotere keten dit hotel aangedaan en wat meteen opviel was de persoonlijke ontvangst met aandacht voor de opgegeven dieetwens. Vanuit het hotel zijn prachtige wandel- en fietstochten te maken. De sfeer is gemoedelijk en gezellig. Onze kamer was eenvoudig , schoon en functioneel. De reden waarom je zeker hier terug zal komen is de kookkunsten van de kok. Voortreffelijk!

We komen zeker nog eens terug!

D.Dalman
    5-6-2018

Gezellig nostalgisch klein hotel, zeer vriendelijke servicegerichte bediening.

Eenvoudige kamers maar alles netjes en schoon,heerlijke bedden.

Eten was heerlijk, ontbijt was tevens prima in orde.

Prijs/kwaliteitverhouding klopt.

Wij waren als gezin met 2 kinderen van 6 en 8 jaar een nachtje blijven slapen ivm lange rit huiswaarts na dagje pretpark?

De omgeving is heel mooi.

Gastvrijheid en ambiance super

A. Hakala
    4-8-2017

Bij aankomst zijn wij keurig ontvangen en werden we naar onze kamer gebracht,tevens wilde de eigenaar onze koffers naar de kamer brengen.

Onze kamer no 10 was redelijk.

1e nacht niet geslapen ook mijn vrouw niet, hadden op de kamer in en in de badkamer luchtverfrissers staan, wat erg overheerste, dus lekker in de natuur met een hoop gemicalieen op de kamer met hoodpijn tot gevolg. De volgende dag alles in een kasje gezet en het raam opengezet voor 15 cm, ging niet verder.

De 2e nacht goed geslapen. Al met al is het personeel zeer vriendelijk en gastvrij, ook hebben wij 2x gebruik gemaakt van het restaurant wat een aanrader is.

Veel lof voor iedereen, alleen jammer van al die luchtverfrissers overal, vast ergens een pallet op de kop getikt. Wij zullen het restaurant vaker bezoeken alleen zullen wij elders onze overnachtingen doorbrengen met onze dochter.