Reviews over Eeserveen

Fijne kampeerboerderij!

Joke,
    21-8-2018

Prima locatie! Schoon netjes! Heerlijk wandelen met de hond, mag gewoon los lopen. Meertje in buurt waar hond mag zwemmen. Aanrader.

Geweldig!

Kelly en Femke,
    1-6-2018

Een complete vakantiewoning met heel veel privacy in een schitterende omgeving. Alles is aanwezig in het huisje. Goed geschikt voor 2 personen en een huisdier bijvoorbeeld. Aan alles is gedacht en de gastvrouw en heer zijn erg vriendelijk. Het huisje is voorzien van alle gemakken en heeft een geweldige grote tuin. Wij hebben tijdens ons vriendinnenweekendje genoten in “de Kapschuur”.

Mooie rustige camping met schoon sanitair,

Hva,
    24-5-2018

Mooie rustige camping met schoon sanitair ,grote kampeerplaatsen ,vlak bij het bos waar je met je hond vrij mag wandelen, in de omgeving kun je heerlijk fietsen en is er genoeg te bezoeken in de omgeving

Genieten van de rust en de natuur

C&A,
    17-5-2018

Aan het bos gelegen camping waar je heerlijk vrij met de hond kunt wandelen. Ook is er een meer op loopafstand waar honden zijn toegestaan. Zeer centraal gelegen met vele bezienswaardigheden en leuke plaatsen.

Een aanrader!

Iris Westerkamp,
    24-8-2016

De vakantiewoning staat op een fantastisch plekje, wat een uitzicht en wat een ruimte om het huisje. De woning is zeer compleet uitgerust. Er is zo veel in de omgeving te doen en te zien maar we hebben ons er ook heerlijk kunnen ontspannen. Kortom, een absolute aanrader!