Vakantiehuis

21 reviews over Vakantiehuis Ruimte & Rust Dorpsstraat 5a in het Nederlands

Geweldig

'm. c van vliet
11-3-2019

Was een geweldig weekend met kinderen en kleinkinderen. Lieve eigenaars en mooie locatie. De inrichting is sfeervol en gezellig.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima

Sybrand Metz
12-2-2019

Het verblijf op de locatie Ruimte en Rust is ons als familie heel erg goed bevallen. Het gastvrije ontvangst waar de gemoedelijkheid vanaf straalde, van doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg, precies onze stijl. Ook waren ze zeer behulpzaam wanneer er iets was. Het gebruik van alle facilitaire zaken was ronduit goed te noemen. De jacuzzi was toppie. De keuken was prima voorzien van alles wat je nodig hebt. Pizza oven buiten niet gebruikt, dus binnen alles klaar gemaakt , leek wel een pizzeria, heerlijk rond de grote keukentafel met 16 personen. Deze locatie is een echte aanrader om met vrienden en/of familie er eens lekker op uit wilt zijn.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019
Mieke, Coordinator Groepsaccommodatie, 11-3-2019

Bedankt voor de mooie woorden Sybrand. Leuk dat jullie zo enthousiast zijn en dat alles naar wens was!

Fantastisch!

Marloes Wasserman
20-11-2018

Ronduit geweldig! De locatie is waanzinnig mooi, het huis heeft alles wat je wil en meer. Er is een prachtig buitenverblijf, het uitzicht is fenomenaal en er lopen allemaal beesten rond wat een heerlijk landelijk gevoel geeft. Binnen is een haard, de bedden zijn comfortabel en alles is schoon. De jacuzzi en de pizza oven waren de kers op de taart. We hebben een geweldig weekend gehad en ik zou hier heel graag gauw terug komen.

Gereisd Met vrienden in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig

menger
19-6-2018

Geweldig weekend gehad met kinderen, kleinkinderen en omi. Een heerlijk groot huis, wel wat gedateerd maar sfeervol aangekleed. Er zit zoveel bij dat je je prima kunt vermaken. De jacuzzi was top! Je kunt het zo gek niet bedenken of het is er.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2018

Prachtig

Els Veeneman
14-5-2018

Een mooie locatie, erg ruime keuken, voorzien van alle gemakken. Een grote kamer en veel slaapplaatsen! Fijn dat de bedden opgemaakt waren! De tv gaf af en toe storing en de WiFi was matig.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018

heel fijn huis om met grote groep te verblijven

Marian
15-11-2017

dat de slaapkamers wat aan de kleine kant zijn. de ruimte om met elkaar te zijn is geweldig en de keuken ook! En erg gezellig met elkaar aan super grote tafel van 16 personen kunnen eten.

Gereisd Met vrienden in november 2017

Een heerlijk, ruim huis voor een grote groep

Iris
20-10-2017

Een weekend met familie in dit heerlijke ruime en sfeervolle huis verbleven. Eigenlijk is een weekend te kort om van alle luxe en comfort te genieten. De ruime, complete keuken, een heerlijke jacuzzi, een prachtig terras met uitzicht op de paarden. De eigenaren waren zeer behulpzaam en vriendelijk. Een absolute aanrader.

Gereisd Met vrienden in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer prettige en ruime accomodatie

Ralf
2-8-2017

Ruimte en Rust heeft alles wat er nodig is om met een groep volwassenen en oudere kinderen een heerlijke tijd door te brengen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Paradijsje

Monique
3-7-2017

Afgelopen weekend hebben wij volop genoten van deze paradijselijke accommodatie. De keuken is ruim geoutilleerd en gezellig om gezamelijk te koken. Ook de buitenkeuken is fantastisch door de overkapping met wijnranken zaten we tijdens een klein regenbuitje alsnog droog aan de ruime tafel. De accommodatie is gezellig ingericht zodat je je er meteen thuis voelt. En wat denk je ervan om met een glas bubbels in de jacuzzi over de weilanden met paarden heen te kijken!? Paradijsje toch!?

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2017

Genoten van ons verblijf in Ruimte en Rust!

Evelien Apeldoorn
2-6-2017

Een heerlijk huis met ruime volledige keuken en verblijfsruimten voor 16 personen Veel buitenruimte rond het huis met barbecue en pizza oven en jacuzzi waar we gebruik van hebben gemaakt. De slaapkamers zijn aan de krappe kant, maar ja.... je hoeft er alleen maar te slapen!

Gereisd Met vrienden in mei 2017
Team Ruimte & Rust, Coordinator Groepsaccommodatie, 6-6-2017

Beste Evelien, bedankt voor de mooie review, we vonden het leuk dat jullie er waren!

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ruimte & Rust Dorpsstraat 5a in Eesergroen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ruimte & Rust Dorpsstraat 5a zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.