Vakantiehuis Ruimte & Rust Dorpsstraat 5a

19 reviews over Vakantiehuis Ruimte & Rust Dorpsstraat 5a in het Nederlands

Fantastisch!

Marloes Wasserman,
20-11-2018

Ronduit geweldig! De locatie is waanzinnig mooi, het huis heeft alles wat je wil en meer. Er is een prachtig buitenverblijf, het uitzicht is fenomenaal en er lopen allemaal beesten rond wat een heerlijk landelijk gevoel geeft. Binnen is een haard, de bedden zijn comfortabel en alles is schoon. De jacuzzi en de pizza oven waren de kers op de taart. We hebben een geweldig weekend gehad en ik zou hier heel graag gauw terug komen.

Geweldig

menger,
19-6-2018

Geweldig weekend gehad met kinderen, kleinkinderen en omi. Een heerlijk groot huis, wel wat gedateerd maar sfeervol aangekleed. Er zit zoveel bij dat je je prima kunt vermaken. De jacuzzi was top! Je kunt het zo gek niet bedenken of het is er.

Prachtig

Els Veeneman,
14-5-2018

Een mooie locatie, erg ruime keuken, voorzien van alle gemakken.

Een grote kamer en veel slaapplaatsen! Fijn dat de bedden opgemaakt waren!

De tv gaf af en toe storing en de WiFi was matig.

dat de slaapkamers wat aan de kleine kant zijn.

de ruimte om met elkaar te zijn is geweldig en de keuken ook!

En erg gezellig met elkaar aan super grote tafel van 16 personen kunnen eten.

Een weekend met familie in dit heerlijke ruime en sfeervolle huis verbleven. Eigenlijk is een weekend te kort om van alle luxe en comfort te genieten. De ruime, complete keuken, een heerlijke jacuzzi, een prachtig terras met uitzicht op de paarden. De eigenaren waren zeer behulpzaam en vriendelijk. Een absolute aanrader.

Zeer prettige en ruime accomodatie

Ralf,
2-8-2017

Ruimte en Rust heeft alles wat er nodig is om met een groep volwassenen en oudere kinderen een heerlijke tijd door te brengen.

Paradijsje

Monique,
3-7-2017

Afgelopen weekend hebben wij volop genoten van deze paradijselijke accommodatie. De keuken is ruim geoutilleerd en gezellig om gezamelijk te koken. Ook de buitenkeuken is fantastisch door de overkapping met wijnranken zaten we tijdens een klein regenbuitje alsnog droog aan de ruime tafel. De accommodatie is gezellig ingericht zodat je je er meteen thuis voelt. En wat denk je ervan om met een glas bubbels in de jacuzzi over de weilanden met paarden heen te kijken!? Paradijsje toch!?

Genoten van ons verblijf in Ruimte en Rust!

Evelien Apeldoorn,
2-6-2017

Een heerlijk huis met ruime volledige keuken en verblijfsruimten voor 16 personen

Veel buitenruimte rond het huis met barbecue en pizza oven en jacuzzi waar we gebruik van hebben gemaakt.

De slaapkamers zijn aan de krappe kant, maar ja.... je hoeft er alleen maar te slapen!

Team Ruimte & Rust, Coordinator Groepsaccommodatie, 6-6-2017
Beste Evelien, bedankt voor de mooie review, we vonden het leuk dat jullie er waren!

Luxe en relaxed vertoeven hier!

Ingrid den Hollander,
22-5-2017

Vakantiehuis ruimte en rust is een fantastische plek om met familie of vrienden naar toe te gaan. Op de beneden verdieping is een luxe keuken met goede apparaten zoals een zeer luxe koffiezetapparaat, turbo afwasmachine (in 5 minuten is de afwas klaar), een ijsblokjes maker, etc en een gezellige grote eet tafel. Boven is er een grote woonkamer en daarnaast zijn er nog gezellige kamertjes met heerlijke bedden. De jacuzzi en de lounge set en pizza maker maken het geheel volledig compleet. De beheerders zijn zeer gastvrij.

Team Ruimte & Rust, Coordinator Groepsaccommodatie, 29-5-2017
Beste Ingrid, fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad. Wie weet tot een volgende keer!

Rust en Ruimte doet haar naam eer aan

familie van der meulen,
23-4-2017

Met ons gezin van 12 personen (10 volwassenen en 2 kleine kinderen) hebben wij het paasweekeinde doorgebracht in de accommodatie Rust en Ruimte. De boerderij is rustig en prachtig gelegen in het Drentse landschap; mooi uitzicht op weidse verten en de daarboven voorttrekkende wolkenluchten. De accommodatie biedt voldoende ruimte voor een gevarieerd gezelschap. Er zijn genoeg plekken waar groepjes in klein verband de contacten kunnen aanhalen, tegelijkertijd is er de ruimte om als geheel samen te zijn. Een goed toegeruste keuken binnen en een pizzaoven buiten geeft de mogelijkheid voor een smakelijke en samenbindende maaltijd. De jacuzzi bleek een topper voor een deel van ons gezin. Bijzonder is ook dat de inrichting van de boerderij niet doorsnee is en gelegenheid biedt om 'te leven' zonder krampachtig alles in de gaten te houden.

Nog een aandachtspunt? Een aantal bedjes voor de kleinste gasten zou een aanvulling zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ruimte & Rust Dorpsstraat 5a in Eesergroen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ruimte & Rust Dorpsstraat 5a zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.