Vakantiehuis Drenthe

NederlandDrentheEesergroen

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehuis Drenthe voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 3 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 3 reviews
  • 9Ruimte

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

3 Reviews over Drenthe

• 10cindyvanderwaal15-06-2013

weer super

voor de tweede maal in eesergroen geweest. Een hele zonnige week waarin wij ons weer prima hebben vermaakt. Een dagje pretpark (drouwenerzand) is een aanrader voor kinderen t/m een jaar of 10. De markt in Emmen op vrijdag is ook leuk om te doen en gelijk te combineren met het winkelcentrum. Maar het leukst blijft het werken in de stal, vegen, voeren en kroelen met de koeien. Meerijden op de trekker is ook een feest. Bedankt familie Addink voor de gastvrijheid...we hebben weer genoten.

• 9cindyvanderwaal09-09-2012

Super!

Lactanteum Hoeve zoals deze boerderij officieel heet is een fantastische plek om te verblijven. Ook al staat het huis vlak naast de boerderij, er is veel privacy. Ruim huis waarin is nagedacht over de inrichting. Moderne badkamer met aparte douche, bubbelbad, wasbak en toilet. Slaapkamer op de begane grond net als de badkamer. Boven zijn er nog 4 slaapplaatsen dmv 2 eenpersoonsbedden en een tweepersoons slaapbank. Eigenaren zijn zeer gastvrij en maken de tijd vrij om alles uit te leggen over het runnen van een melkveeberdijf. Onze dochter van 3 heetft haar boerinnendiploma verdiend door iedere middag de kalfjes en jonge koeien te voeren. Mooie tuin met speeltoestel. Voor een dorp moet je even de fiets of auto pakken maar dat vonden wij niet verevelend. Genoeg te doen in de omgeving.

• 9Bert en Renee19-05-2010

Heerlijk vakantiehuis

Als je van rust en natuur houdt, dan moet je hier zijn. Gelegen op het erf van een melkveehouderij. Als je geluk hebt kan je de geboorte van kalfjes meemaken. Heel vriendelijke ontvangst met koffie en appeltaart en door Beau de hond. Vakantiehuis met vloerverwarming, mooi ingerichte keuken met wasmachine. Heerlijke bedden en mooie badkamer met bubbelbad en aparte (regen) douche. Mooie tuin met schommel en glijbaan. Stevige tuinset aanwezig.

Vakantiehuis Drenthe info

Facilities