Vakantiepark Landal Het Land van Bartje

Vakantiepark Landal Het Land van Bartje
8,5

• Activiteiten8,3
  • Onderkomen8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Het Land van Bartje voor je op een rij gezet:

108 tips over Vakantiepark Landal Het Land van Bartje

Chantal, 5-10-2017
Doe Museum in Veendam, stukje rijden (25min.) Maar erg leuk als het slecht weer is. Voor kinderen van 3-10 jaar zeker de moeite waard! Kleinschalig museum, voldoende te doen voor kinderen en genoeg te zien voor ouders. Erg vriendelijk personeel!!
DochterAnna, 21-11-2016

Een aanrader: Durf het park te verlaten, want er zijn een hele hoop toffe plekken rondom het park.

-Bos (ligt aan park vast)

-Fietsverhuur (+/- 10 minuten autorijden)

-Met de bus naar Emmen (20 minuten in de bus en je bent er!)

-Toffe museums rondom (voor jong en oud heel wat te vinden! Kunt u ook naar vragen bij de receptie)

Ik hoop dat jullie er wat aan zullen hebben! Veel plezier alvast :)

wiesmeijer, 26-8-2015
Aanraders om daar eens te eten: restaurant het land van Bartje in Ees; Jimm's restaurant in Giessen; restaurant Biese in Borger. Ook handig om thuis alvast een lijst te maken met doe dingen buiten het park. Wij hebben een museumjaarkaart en zijn naar het Hunnenbed museum en het Gevangenismuseum geweest.

Maaike, 8-8-2015
    Sprookjeshof Zuidlaren en Kabouterland Exloo
    Fenna Rolloos, 4-8-2015

Kabouterland in Exloo is erg leuk!

Het restaurant op het park is heerlijk en erg kindvriendelijk.

AH in borger is een fijne winkel, groot en met zelfscan.

Pannenkoekenhuis de Deugniet viel tegen, erg donker en er zaten rond 19 uur nauwelijks mensen meer. Pannenkoeken niet erg bijzonder.

Drouwenerzand in Drouwen vonden wij erg massaal en hoog 'Tokkie' gehalte. Grote kermis en vreetschuur.

Boomkroonpad was erg leuk, route van 3 km gelopen met kind van vier jaar.

Wilco, 20-7-2015
    Voor hele kleine kinderen is Kabouterland heel erg leuk.

Verbeek, 13-7-2015

Orvelte op een kleine 20 min rijden is echt een aanrader. Oud museumdorpje met fantastische winkeltjes en lekker ijs!

Dierenpark Emmen 20/30 minuten, mooie dierentuin en vanaf volgend jaar spiksplinternieuw!

Het Smulpunt op het park heeft echt lekker friet!!

Twijfel niet om de fietsen mee te nemen, wij hadden spijt dat we dat niet hadden gedaan. De omgeving is prachtig!

Bartjes boerderij en de grote speeltuin zijn echt super leuk voor de kids.

Henk-Jan, 11-6-2015
    Boomkroonpad in de nabije omgeving leuk om te bezoeken.
    Danielle, 21-5-2015

Drouwenerzand is een leuk park, eten en drinken inclusief!

Bijzonder grote AH in Borger.

N SM, 10-5-2015
    Hunnebedden bezoeken in Borger, AH Borger!, Kaaswinkel en Keurslager Borger, Boomkroonpad, Dierentuin Emmen, Giethoorn bezoeken en bootje huren, Plopsa Indoor - erg leuk! - Dagje zwemmen in Centerparcs! Grandioos en niet ver rijden!

Onze bezoekers bekeken ook: