Vakantiepark Landal Het Land van Bartje

• Activiteiten7,9
  • Onderkomen8,4

110 tips over Vakantiepark Landal Het Land van Bartje

MB, 4-12-2018
Eten op het park is erg lekker. Leuke winkeltjes in het dorpje Borger.
Suus, 29-7-2018

Kinderen 2 tot 10jaar —> sprookjeshof in Zuidlaren

Kinderen 3 tot 14jaar —> drouwenerzand Erg leuk!! Grote kermis en mooie prijs incl friet/snacks limonade ijs

Fietsenverhuur —> mooie omgeving dus huur een fiets op landal zelf of neem fietsen mee

Kijk voor het actuele activiteiten programma op de app van land van Bartje dat is anders dan wat er in de gids staat vanwege het weer

Chantal, 5-10-2017
Doe Museum in Veendam, stukje rijden (25min.) Maar erg leuk als het slecht weer is. Voor kinderen van 3-10 jaar zeker de moeite waard! Kleinschalig museum, voldoende te doen voor kinderen en genoeg te zien voor ouders. Erg vriendelijk personeel!!

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Het Land van Bartje voor je op een rij gezet:

DochterAnna, 21-11-2016

Een aanrader: Durf het park te verlaten, want er zijn een hele hoop toffe plekken rondom het park.

-Bos (ligt aan park vast)

-Fietsverhuur (+/- 10 minuten autorijden)

-Met de bus naar Emmen (20 minuten in de bus en je bent er!)

-Toffe museums rondom (voor jong en oud heel wat te vinden! Kunt u ook naar vragen bij de receptie)

Ik hoop dat jullie er wat aan zullen hebben! Veel plezier alvast :)

wiesmeijer, 26-8-2015
Aanraders om daar eens te eten: restaurant het land van Bartje in Ees; Jimm's restaurant in Giessen; restaurant Biese in Borger. Ook handig om thuis alvast een lijst te maken met doe dingen buiten het park. Wij hebben een museumjaarkaart en zijn naar het Hunnenbed museum en het Gevangenismuseum geweest.
Maaike, 8-8-2015
Sprookjeshof Zuidlaren en Kabouterland Exloo

Fenna Rolloos, 4-8-2015

Kabouterland in Exloo is erg leuk!

Het restaurant op het park is heerlijk en erg kindvriendelijk.

AH in borger is een fijne winkel, groot en met zelfscan.

Pannenkoekenhuis de Deugniet viel tegen, erg donker en er zaten rond 19 uur nauwelijks mensen meer. Pannenkoeken niet erg bijzonder.

Drouwenerzand in Drouwen vonden wij erg massaal en hoog 'Tokkie' gehalte. Grote kermis en vreetschuur.

Boomkroonpad was erg leuk, route van 3 km gelopen met kind van vier jaar.

Wilco, 20-7-2015
Voor hele kleine kinderen is Kabouterland heel erg leuk.
Verbeek, 13-7-2015

Orvelte op een kleine 20 min rijden is echt een aanrader. Oud museumdorpje met fantastische winkeltjes en lekker ijs!

Dierenpark Emmen 20/30 minuten, mooie dierentuin en vanaf volgend jaar spiksplinternieuw!

Het Smulpunt op het park heeft echt lekker friet!!

Twijfel niet om de fietsen mee te nemen, wij hadden spijt dat we dat niet hadden gedaan. De omgeving is prachtig!

Bartjes boerderij en de grote speeltuin zijn echt super leuk voor de kids.

Henk-Jan, 11-6-2015
Boomkroonpad in de nabije omgeving leuk om te bezoeken.