Camping El Rancho de Verano (Westernkamp)

CampingWeer vandaag25°13°
6,8

4 reviews over Camping El Rancho de Verano (Westernkamp) in het Nederlands

Dit nooit meer "Levensgevaarlijk

sam.kooistra
6-9-2015

Uitgaande van de plaatjes op de website kreeg ik een zeer positieve indruk."

Ik heb een westenweekend geboekt.

Echter het betreffende weekend verliep rampzalig.

Het was noodweer en de bossen waren onder de plassen. Toch liet de organisatie het weekend en de buitenritten gewoon doorgaan. Levensgevaarlijk.

Bij de tweede rit. Er brak binnen 5 minuten een teugel. Vervolgens knapte de buikriem van het zadel van mijn paard. In volle galop. Ik lag onder het paard en het paard lag in het prikkeldraad. Gelukkig is alles goed afgelopen zowel voor het paard als voor mij.

De man die mij ophaalde wist te vertellen dat ik mazzel had. De dag daarvoor hadden ze een meisje van het ponykamp met de ambulance moeten afvoeren.

De helft van mijn groep is die avond nog vertrokken!!

De leiding is op veel te veel vlakken tegelijk bezig.

Megaponykamp tegelijkertijd. Verkoop van paarden/ponys en dan nog weekend western rijden.

Top

Iris
6-10-2012

De accommodatie is erg ruim opgezet, met mooie en rustige bosrijke omgeving. Ronostrand ligt ernaast waar je kunt zwemmen bij mooi weer (entree zit bij huur accommodatie in) en in 5 minuten met de auto ben je in Roden (een dorpje met veel kleding- en schoenenwinkels). Ook kun je paardrijden of een huifkar huren bij het dochterbedrijf en voor de kids is er een hele grote speeltuin met oa. trampoline. En er is een biljart- en pingpongtafel die je onbeperkt mag gebruiken.

In roden en norg is gelegenheid uit eten te gaan en groningen ligt op een klein half uurtje van de ranch. Maar in de accoomodatie zit een hele ruime keuken met vaatwasser (binnen 5 minuten klaar) en een 6 - pits kookstel. Verder is de accommodatie heel mooi schoon.

geweldig

Maureen Blaauw
30-3-2011

Als je redelijk kan paardrijden is het hier geweldig.

De paarden leven alllemaal in een kudde en zijn hierdoor veel gewend accepteren veel van elkaar

Echt de moeite waard.

Groeten Maureen

schitterend!

aniek
26-3-2010

Goede ligging, naast het ronostrand. Zeer kind vriendelijk en met naast gelegen speeltuin.

Het gebouw zelf is helemaal nieuw alles is zeer schoon en ziet er erg netjes uit. Bevat

ook een speelruimte met pooltafel en ping pong tafel. Daarnaast kan je ook paardrijden

bij het rijcentrum het Fjorden paard. El rancho bevind zich in een zeer natuurlijke omgeving

met veel bossen, maar is tegelijkertijd ook 5 minuutjes van Roden bereikbaar( waar je heerlijk kan shoppen). Roden is een erg leuk Dorp met vele faciliteiten. Was erg leuk!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping El Rancho de Verano (Westernkamp) in Een - Een West, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping El Rancho de Verano (Westernkamp) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping El Rancho de Verano (Westernkamp) scoort een 6.83 uit 10 op basis van 4 reviews.