Vakantiehuis Scandinavisch dorp

Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag18°6°
Vakantiehuis Scandinavisch dorp
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Scandinavisch dorp voor je op een rij gezet:

60 reviews over Vakantiehuis Scandinavisch dorp in het Nederlands

Heerlijke plek met ruim opgezette hutten. De hutten zijn voldoende uitgerust met keukengerei. De koelkast sloot niet goed en moest stevig worden aangedrukt. Douche/toilet ietwat krap. douchegoot bij het optillen niet schoon en veel haren in het putje. Nadeel van de hutten is het niet kunnen open doen van de ramen. Ook veel stof bovenop de gordijnrails. Op korte afstand van het water. Goed restaurant met ontbijt, lunch en diner of gewoon een lekker bakje koffie. Nadeel wel dat het ontbijt pas om 10.00 uur is maar is prima!Vanaf de hutten ruime keus aan fiets- en wandelmogelijkheden

Prima verblijf, ik ben hier geweest voor een zakelijke trip voor een klant in Groningen. Het dorp is een prima uitvals basis voor de levendige stad Groningen.

Ik had mijn dochter (2jaar) en vriendin meegenomen en die hebben zich prima vermaakt terwijl ik bij mijn klant aan het werk was.

voordelen: Rustig, prima eten, lekkere speciaal bieren,

Nadelen: Wifi beperkt aanwezig, enkel VISA creditcard, uitgebreid ontbijt pas vanaf 9.30.

Erg genoten!

Hanneke tichelaar
5-6-2017

Zeker aan te bevelen, genoeg te doen, zeker ook voor kinderen!

Prima plek! genoten!

Mooie omgeving,vrije ligging huisjes

Nice and cosy

Alekzandra
4-9-2015

Kleine hutten, helaas kunnen de ramen niet open dus wat benauwd.

Vriendelijk personeel.

super, hoogseizoen 2015 aantrekkelijke prijs

Familie Oerlemans
26-7-2015

Wij hebben met een kindje van 1,5 jaar oud 2 weken hier doorgebracht. De service was top en vriendelijk.

Het eten in Elanderhus boven verwachting. goed rekening gehouden met eten voor onze zoon.We hadden voor 15 dagen geboekt en waren niet op de hoogte van een arrangement.Dit werd ons bij aankomst verteld waardoor we 40 euro minder kwijt waren en extra kregen:

1 uur privé sauna, 1 dag fietsen huren, 2 maal ontbijt (was heerlijk) en 1 maal diner. De blokhut is klein en knus. Wij wisten dat het niet groot zou zijn, daar stel je jezelf op in.Fijne gashaard die we goed benut hebben.Vindt ergens maar eens voor deze prijs in het hoogseizoen 2 weken een bestemming. Wanneer je een klein kind hebt en niet minimaal 1000 km wil rijden voor zon garantie en weet dat je in NL fantastisch vakantie kan vieren dan is dit een van die fijne plekjes.

Tip: neem een hekje mee om de veranda die op een verhoging staat af te schermen zodat je kind vrij kan spelen zonder van de veranda te vallen.

Mooie gelegenheid maar niet schoon

P. Fefor
5-12-2014

De laatste jaren enige malen een bezoek gebracht aan dit restaurant. We hebben er ook een feest gegeven.

De locatie is prachtig en het eten is goed, maar na aantal voorvallen houden wij het voor gezien.

Na ons feest was er onenigheid over de rekening. Dit werd uiteindelijk wel opgelost, maar het nare gevoel blijft, vooral door de onvriendelijke benadering.

Ook is ons opgevallen dat de tafels vaak niet schoon waren (plakkerig en kruimels).

De benadering is niet altijd klantvriendelijk en dat is erg jammer want het is een prachtige locatie.

Voor herhaling vatbaar

José Meijer
24-10-2014

Wij hebben dit dorp tijdens de fietsvierdaagse van Zuidlaren ontdekt. Wij zijn liefhebbers van het noorden. In deze omgeving zijn prachtige natuurgebieden om lekker te kunnen fietsen over goede fietspaden. Ook kun je veel vogels zien, zoals de zilverreiger, de ooievaar, ganzen, kieviten enz. Natuurgebied De Onlanden!

ontzettend genoten!

Matthias Hammer
11-10-2014

Wij hebben een heerlijk weekend gehad, de service was uitmuntend en alles was tot in de puntjes geregeld. De romantische blokhut is echt een aanrader en voor het eten komen wij zeker vaker terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Scandinavisch dorp in Eelderwolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Scandinavisch dorp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.