Tijdelijk €25 aanbetaling

De Hooge Stukken

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast De Hooge Stukken voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 61 reviews
+11

9.3FenomenaalScore uit 61 reviews

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

61 Reviews over De Hooge Stukken

• 10Van Heymbeeck Etienne02-06-2019

Super!

De vierdaagse fietsvakantie was van begin tot einde fantastisch. Het begon met een gezellige ontvangst door de zeer gastvrije uitbaters Tia en Ybo. En dan moesten we de prachtige appartementen en de mooie tuin nog bewonderen. Een prima bed en dito ontbijt maakten het verblijf nog heerlijker. De prachtige omgeving in "de kop van Drenthe" maakten onze vakantie compleet.

• 9Fam. Verwaal20-04-2018

Zeer aan te bevelen. Nog veel mooier in de zomer.

Het verblijf bij de eigenaren van Erfgoed de Hooge Stukken was aangenaam. We hadden de bovenverdieping van de voormalige boerderij grotendeels voor ons zelf alleen. De tuin en het omliggende erf zagen er goed verzorgd uit. Geen wonder met zulke eigenaren die zelf langdurige ervaring hadden in de tuinwereld. Zodoende was het 's avonds ook goed toeven en gezellig om samen te lezen of TV te kijken. Ook met eten waren we samen, knus en gezellig. Het ontbijt 's morgens was uitgebreid en goed verzorgd. Enig minpuntje was het geluid 's morgens vroeg van voorbijrijdend (landbouw)verkeer aan de rand van het erfgoed.

• 9M Smid Vos08-04-2018

Zeker voor herhaling vatbaar!!

We zijn hier heerlijk tot rust gekomen. Prima appartement. Alles is netjes verzorgd. En het ontbijt de volgende ochtend was heerlijk! Zeker een aanrader!! Fijne mensen

• 10Berry en Ineke Stavast10-08-2017

Meer dan fantastisch

De acomodatie, de service, de ligging, de eigenaren. In één woord geweldig

• 9Trijnie24-12-2016

Wij vonden het fantastisch!

De ontvangst is prima. Rustige lokatie. Gezellig ingericht appartement. Goed bed. Gezellige mensen. Kortom, een verblijf om aan terug te denken.

• 9Jan en liesbeth16-09-2016

Geweldig, goed management van Tia en Ybo ,genoten.

Jammer dat de weg erg druk is vooral smorgens Maar verder was alles perfect Veel informatie en zelfs een nieuwe fiets!

• 10Sabine26-01-2016

Heerlijke plek om te onthaasten

Mooie, rustige locatie. Omdat een van de kamers de mogelijkheid heeft nog een aparte kamer erbij te verkrijgen, is het zeer geschikt voor gezinnen met (jonge) kinderen. Her appartement is modern ingericht en zeer netjes. Ontbijt is lekker en uitgebreid en zit variatie in. Buiten een speelplekje voor kinderen en een groot grasveld om te kunnen spelen. Wij overwegen zeker nog eens terug te komen.

• 10Manon04-01-2016

Ook deze tweede keer weer een fijne plekje!

We komen hier nu voor de tweede keer en hopen er nog vaker te komen. Prachtig plekje, fijn appartement met twee aparte (erg ruime) slaapkamers, ruime zit/eetkamer en praktische keuken waar je ook makkelijk voor je eigen avondeten kunt zorgen. Je kunt al je eetspullen makkelijk kwijt in de ruime koelkast en de supermarkt is dichtbij. Wij maken ons eigen ontbijt, wat ook geen enkel probleem is. En dan de prachtige, grote tuin waar onze twee kinderen lekker in mogen spelen (en waar o.a. heerlijke pruimen in groeien!). De eigenaren zijn heel vriendelijk en gastvrij. Voor ons een super uitvalsbasis als we in Nederland zijn en familie en vrienden in het noorden van Nederland willen bezoeken. Een echte aanrader.

• 10Liesbeth J.06-12-2015

Mooie B&B met veel sfeer!

Een heerlijke plek om te overnachten. De boerderij is erg leuk ingericht en heeft een frisse uitstraling.

De B&B ligt een klein stukje rijden vanaf Groningen. Eelde heeft een prachtige omgeving om te fietsen of te wandelen. Zelf houd ik daar niet zo van, maar vanuit de auto zag de omgeving er mooi uit.

Het grootste pluspunt vond ik dat alles heel schoon was. Er was geen stofje te bekennen. De badkamer was fris en had een moderne uitstraling. Mijn beppe kon de lekkere bedlakens en handdoeken erg waarderen ( heeft zij 3x gezegd).

Een leuke overnachting. Het verblijf werd afgesloten met een heerlijk ontbijtje. Ik kan deze B&B zeker aanraden.

• 9Juan Carlos07-10-2015

Un lugar con mucho encanto

Un alojamiento perfecto para desconectar, pero cerca de la ciudad. Los dueños son muy amables y el apartamento estaba limpio, ordenado y bien equipado. El desayuno muy bueno y abundante. Es ideal para ir con niños porque dispone de un jardín grande con columpios.

Bed & Breakfast De Hooge Stukken info

Het complex