Vakantiepark Westerbergen

• Activiteiten8,7
  • Onderkomen8,0

44 tips over Vakantiepark Westerbergen

Jenna, 24-7-2018

Tijdens je verblijf zin in een andere look bij total look in Hoogeveen zit je goed.

Goede lieve kapsters en een afspraak is zo gemaakt via hun website ideaal.

Erik, 4-12-2017

op een vakantiepark horen geen quads thuis.

Het lawaai irriteert en bezorgt kleine kinderen een onveilig gevoel.

Zowel vrijdag- als zaterdagavond rond 18:00 reed er een quad onder de gesloten slagboom door, richting de chalets en om de vijver.

bas, 7-8-2017

De handzeepbakjes moeten elke dag bijgevuld worden dit wordt nogal eens over het hoofd gezien waardoor je je handen niet goed kan wassen na een wc bezoek.

En de maximale douchetijd van 6 minuten in de familiedouche is erg kort als je jezelf en 2 kinderen wilt douchen/haren wassen. er zijn nl maar 2doucheplaatsen in de fam douche.

ps ik ben geen geitenwollen zeurkous en heb een SUPER vakantie gehad!! Volgend jaar weer boeken

We hebben een aantal aanbieders voor Westerbergen voor je op een rij gezet:

BeertjeS, 8-5-2016
Neem voor huisje Echtense Kei een antislip matje mee voor het bad. De douche is namelijk in het bad. In de ramen boven zitten vliegenhorren, die moet je even doorhebben dat ze er zitten. Beneden bij het terras zit een zonnescherm. De waterkoker is enorm traag. Duurt wel een kwartier om het water op te warmen. Wil je veel privacy en uitzicht op de weides met koeien, ga dan voor huis Echtense Kei nummer 1. Zit tevens een berging bij voor fietsjes e.d.
ciskavandemeent, 6-8-2015
Tip bik mooi zonnig/warm weer: het buitenbad in De Wijk. Erg ruim opgezet, mooi speelbad dat van 2 cm naar 140 cm loopt en een groot diep zwembad met duikplanken. Ligweide en snackhuisje aanwezig. Heerlijk vertoeven daar!
pfzmr44, 5-7-2015
Bezoek Huize Echten, museumdorp Oud Aalden

Barbara, 21-6-2015
Dichtbij het park zit op de hoek een eetgelegenheid, waar we onwijs lekker gegeten hebben. Ook echt een aanrader.
Marieke, 3-5-2015
fietstochten, gevangenismuseum, Orvelte, Giethoorn, Hoogeveen
familie uit amsterdam, 28-2-2015
Hoogeveen is dichtbij en daar zitten grotere supermarkten. Meppel een leuke stad om te winkelen.
Henny NIjman, 27-2-2015
Gewoon lekker wat drinken bij het restaurant of snackbar en de kinderen hun gang laten gaan.Hoewel aanwezigheid bij de activiteiten ook leuk zijn.

We hebben een aantal aanbieders voor Westerbergen voor je op een rij gezet: