Vakantiepark Westerbergen

• Onderkomen7,5

13 reacties Vakantiepark Westerbergen

Wandelen

Ruud, 28-1-2019

Hallo, wat zijn de mogelijkheden om te wandelen vanaf het park ?

vraag

kaleveld, 7-3-2018
heeft er iemand ervaring met de Bosbungalow Sequoia (C6) op dit vakantiepark of de chalet type c. Zijn deze gerenoveerd of oudbollig

8 persoonshuisje echtense kei

Sam, 25-3-2017
Kan iemand mij vertellen hoe deze huisjes aan binnenkant eruit zien? Op foto's erg oudbollig. Vorige jaar in 6 pers. Huisje gezeten die geheel gerenoveerd zijn. Zijn deze 8 persoonshuisjes ook gerenoveerd?

We hebben een aantal aanbieders voor Westerbergen voor je op een rij gezet:

Chalet type A 6-persoons

danielle, 28-4-2016
Hoe is de staat van deze Chalet type A 6-persoons. Hoe is de slaapkamer indeling? Iemand ervaringen met deze Chalet? Liggen ze rondom een speeltuintje?

internet

carolienmaria, 15-5-2015
heb je internet in je huisje ??
2 reacties

vaatwasser ?

c.dielemans, 25-10-2014
weet iemandf of er in de huisjes Vennepluus een vaatwasser zit ?

Speeltoestel op het veld

Suzanne, 25-7-2014

Wie weet bij welke soort accomodatie er een speeltoestel te vinden is op het veld? Lijkt me super voor me kids van 2 en 4, die erg graag glijden.

Alvast bedankt!

speeltuin achterste campingveld

Loes, 13-7-2014

Goede avond,

Weet iemand misschien of en wat voor "speeltuintje" er op het meest verste campingveld staat. Nummers in de 300.

Groeten Loes

Beoordelingsformulier 16 juni 2014

Berendregt, 22-6-2014

N.a.v. mijn beoordelingsformulier van 16 juni reageren jullie door te zeggen dat ik de voucher van mijn touroperator niet goed gelezen heb omdat daar de (hoge) extra kosten in vermeld worden.

Dat vind ik nogal een uitspraak. Na goed zoeken staan, verstopt onder de routebeschrijving,

de extra kosten van touristenbelasting en linnengoed gemeld. De schoonmaakkosten

van €50 per huisje is in geen voucher of wat dan ook terug te vinden!

Zijn jullie nu ook zo sportief om die fout toe te geven en ons die €150 terug te betalen?

Ben erg benieuwd naar jullie reactie maar ik kan mij daar al wat bij voorstellen.

Daarnaast lijkt het mij ook relevant deze informatie aan jullie touroperators door te geven.

Om nieuwe teleurstellingen te voor komen.

MVG O. Berendregt Uit Haarlem.

1 reactie

Vaatwasser in huis kraaiheide?

Babs, 6-4-2014

Wie weet of er een vaatwasser zit in de kraaiheide huisjes?

We hebben een aantal aanbieders voor Westerbergen voor je op een rij gezet: