Hotel Wesseling

Nederland, Drenthe, Dwingeloo

7.9Goed

93 reviews over Hotel Wesseling

• 8Lisa27-10-2020

Prachtig gelegen hotel met goede sfeer

Prachtig gelegen familiehotel, waar de gast nog gast is. Zeer vriendelijk en deskundig personeel en een fijne sfeer. De kamer was niet groot, maar prima, met goede bedden. Vloer in de badkamer mag wel een goede poetsbeurt krijgen, maar voldoet verder goed met lekkere badproducten van Rituals. Het ontbijt was voortreffelijk: ruime keuze en aan tafel geserveerd. Het hotel ligt bij een fietsknooppunt en vlakbij het prachtige Dwingelderveld: een ideaal hotel voor prachtige fietstochten door dit mooie stukje Nederland. Fietsverhuur is naast het hotel.

Gereisd met vrienden in oktober 2020

• 5Els van Dam14-08-2020

Eens maar niet weer

Te kleine kamer met dito bed (3e etage), zeer benauwd en warm, slechte kussens en matras. Badkamer modern maar geen schone, frisse uitstraling. Ontbijt prima, personeel vriendelijk.

Gereisd met partner in augustus 2020

• 8Marian27-07-2020

Mooi hotel midden in centrum

Mooi hotel met vriendelijke bediening

Gereisd met partner in juli 2020

• 9M. Teeling12-07-2020

geweldig verblijf

Hotel Wesseling is een gezellig hotel in het centrum van Dwingeloo. Een mooie uitvalsplek voor wandelingen of fietstochten. De fietsen kunnen in een afgesloten schuur staan. Ook bij regen is in de omgeving genoeg te doen. De receptionisten zijn vriendelijk en zeer behulpzaam. Het ontbijt wordt met een oprechte lach geserveerd en vanwege corona op een bijzettafeltje gezet. Niks is het personeel teveel. Ook 's avonds is het hier prima dineren. Onze kamer was standaard, niet heel luxe maar prima. Wij komen hier zeker terug om weer te genieten van de hartelijkheid en gastvrijheid.

Gereisd met partner in juli 2020

• 10E. Versteeg27-05-2020

Veilig gevoel

Twee nachten in het hotel verbleven. Ik zag er erg tegenop om te gaan in deze coronatijd. Maar wat was het goed geregeld alles klopte...het gaf een heel veilig gevoel. Heel fijn personeel...lekker eten ...prettige ambiance..een paar dagen genoten.

Gereisd met partner in mei 2020

• 9Betty Van rees19-05-2020

Heerlijk weekendje weg

We hebben heerlijk genoten in dit mooie hotel, met goede schone kamers. Het zeer vriendelijke personeel nam de covid regels zeer serieus, maar hadden desondanks tijd voor een persoonlijk praatje.

Gereisd met partner in mei 2020

• 2019
    7Ina20-06-2019

Eerst airco.....dan komen we terug.

Kamer was sober maar super schoon. Badkamer was mooi ..ruim...super schoon. Ontbijt ging wel....beetje aan de magere kant. Maar onze kamer was vreselijk warm..er stond een ventilator waarvan alleen de laagste stand het deed....raam wat op een klein kiertje kon. Slecht geslapen....wakker met hoofdpijn van de warmte. Airco zou geen overbodige luxe zijn. Toen we vertelden dat de kamer erg warm was..."bij mij thuis is het ook warm!" Vonden we niet zo n tactisch antwoord....terwijl hij bij de verwelkoming juist heel aardig was. Wel heel mooi gefietst in de omgeving van Dwingeloo. Als we weer gaan ...zoeken we een ander onderkomen.

Gereisd met partner in juni 2019

• 7Boud22-04-2019

Moet ik over nadenken

Nette maar sobere kamer,geen prullenbakken, op de kamer,een prentje of schilderijtje zou het gezelliger maken. En niet onbelangrijk: De ramen(kozijnen) verrot en schimmelig aan de onderzijde,Dit kwam echt vies over. Ontbijt met zelf gebakken grote broden ,prima,maar de brunch broodjes zoo klein,waarom geen kaiser of pistolet broodjes? 2 koffiemachine misschien een optie,scheelt veel en lang wachten,toch een 4☆ hotel? Diner kaart in verhouding veel te duur tov de rest.

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    9Sanne18-08-2018

Heerlijk verblijf

Prachtige en gezellige locatie. Kamer was op de begane grond. Was wat gedateerd maar prima. Professionele bedrijfsvoering. Medewerkers zijn vriendelijk, behulpzaam en adequaat. Aperitief op rekening van de zaak! Erg attent! Diner was heerlijk. Mooie culinaire plaatjes. Heerlijk modern verblijf in een toch wel wat oubollig Drenthe

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Pietien11-08-2018

Een aanrader voor een paar dagen!

Vriendelijk personeel, echt een fijn hotel,ivm de warmte kregen we een gratis opgrade naar een comfort kamer( we hadden een budget kamer geboekt en die was op zolder), dat is toch super!!

Gereisd met partner in juli 2018

Hotel Wesseling info