Camping Torentjeshoek

Contact

202 reviews over Camping Torentjeshoek

• 4arni28-07-2020

nooit weer

De locatie van de camping is leuk, er zijn mooie fietspaden, je bent gelijk in het bos. Maar ik vind de camping geen aanrader. Geen fijne sfeer en er zijn te weinig toiletgebouwen voor het aantal plekken. Er zijn 2 toiletgebouwen; bij de ene was maar 1 dames douche en 1 herendouche en bij het andere gebouw waren 4 douches. Terwijl er wel extra campingplekken gecreëerd waren. Je kan maar 4 min douchen, dat is niet echt ontspannen douchen, bijna niet te doen om mijn haar goed uit te spoelen. Ook maar 1 min warm water per dag om af te wassen, je kon extra minuten bij kopen als je vaker dan 1 keer per dag wilde afwassen. Met een gezin van 5 personen is 1 keer per dag afwassen wat weinig. Voor kinderen tot 10 jaar is de camping denk ik wel leuk, maar voor onze pubers van 14 en 17 jaar is er echt niks te beleven. Wij vonden de campingbaas niet vriendelijkheid, er kon met moeite gedag van af. Hij leek geen plezier in zijn werk te hebben.

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 9Karina20-07-2020

Verrassend mooi

Echt top plek. Mooie ruime staanplaatsen op veld, laan en tegen bosrand met veel privacy en toch contact. De camping zit vol zonder dat je het ziet. Vers brood is super lekker (toch een beetje Frankrijk beleving). De animatie krijgt echt dikke vette complimenten want hoewel wij twijfelde of we wel animatie wilde zijn we nu verrast door de creativiteit en betrokkenheid van de twee leidsters. Het is kleinschalig en origineel. En dan als laatste het beleefpark naast de deur dat ons verraste omdat de omgeving van het zwembad een super plek is om te verblijven met twee kleine kinderen. De omgeving is prachtig maar wel erg veel fietsende 60+'ers....😉. Enige is desinfectie en zeep bij sanitair dat vaak op was. Helaas niet aan te slepen tijdens corona. En stiekem toch veel gasten die het niet netjes achterlaten maar is verantwoordelijkheid van iedereen, niet alleen van schoonmaakploeg

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 7Herman Blom16-07-2020

Leuk!

We hebben ons 14 dgn prima vermaakt op de camping. 5 Toiletten is wel bijzonder weinig voor het grote aantal kampeerders en dan komen er ook nog heel veel bezoekers,. Douchen 4 minuten p.dg. met pasjes doet wat ouderwets aan en het in rekening brengen bij vertrek van gebruikte elektra is wat niet vaak meer voorkomt. Hie wordt dat berekend zonder meter?In de caravan alleen verlichting en koelkast gebruikt en de warmwaterboiler. 3 Maal de fietsaccu opgeladen. Bij vertrek 70 eenheden( kwh?) ad € 0,45 totaal €31.50 in rekening brengen was verrassend! De beheerder was bijzonder energiek en service verlenend

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2020

• 7John12-07-2020

Prima stek in de Drentse bossen

Nette camping, goed gelegen voor wandelen en fietsen in de Drentse bossen en hei. Voorziening op de camping verzorgd en up to date. Redelijk ruime plekken op een bosrijke camping. Wat hoogteverschillen en leuke sfeervolle plekken. ‘S avonds amper verlichting maar dat is prima te doen. Stroom- en watervoorzieningen zijn goed. Het systeem met pasjes (Beperkt tijd) voor douchen en warm water spreekt ons niet erg aan. In onze vakantie vinden we minder regels en wat meer vrijheid eigenlijk veel leuker. Maar dat kan heel persoonlijk zijn. De camping is minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, daarvoor zijn de paden en voorzieningen niet voldoende vlak aangelegd. Voor ons persoonlijk geen probleem, maar we hebben gezien dat anderen daar helaas veel meer moeite mee hebben. De bordjes met destinfectie doen in Coronatijd hun werk, de woordspeling (ik denk schrijffout) is grappig en trekt aandacht, verder is het Corona proof.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2020

• 10J Kamp21-06-2020

Zeer goed georganiseerde camping

Erg schoon sanitair, mooi gelegen. Ruime plaatsen. Keuze volop zon of meer in de bomen.

Gereisd met partner in juni 2020

• 10VvV06-06-2020

Mooie camping in de natuur en mooi opgezet

De camping ligt midden in de natuur, zonder drukke wegen eromheen. Als je wakker wordt hoor je de vogeltjes fluiten en je loopt zo het bos in. Ruim opgezet, geen hutje mutje. Camping plaatsen hebben veel privacy, maar je kunt ook kiezen voor een open veldje. Wij sliepen in een huisje. Van alle gemakken voorzien. Ze hebben er unieke accommodaties zoals een legertruck en boomhut. Mijn kinderen wilde zeker terug om daar ook een keer in te slapen. Zwembad om de hoek waar je kaartjes voor krijgt. Mooie fiets- en wandelroutes . Kortom genoeg te beleven en te doen. Ik zie zelden van deze mooie ruim opgezette campings. Ik zou het zeker aanraden!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 9Fam Gerbrands22-05-2020

Fijn verblijf

Erg fijn verblijf in de boomhut xxl. Met name het terras met prachtig ruim uitzicht is een erg fijne plek. Boomhut is verder luxe aangekleed en van alle gemakken voorzien. Kinderen vonden het fantastisch. Je loopt van de camping zo het bos in. Er zijn twee leuke speeltuinen voor de kinderen op de camping.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2020

• 9Erik06-05-2020

Mooie camping in de bossen van Drenthe

Een week op een comfort plek met privé sanitair gestaan. Mooie grote plekken met vlak naast je een hokje met douche toilet en wastafel. Het is een kleine ruimte maar schoon en voldoet prima!! Water aansluiting, vuilwater afvoer en stroom (10A) naast de plek. Het is een schitterend aangelegde camping met ruimte en veel speelmogelijkheden voor kinderen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2020

• 2019
    10maja hiemstra27-12-2019

allemaal top

een opa en oma vakantie, de mooiste vakantie en camping, zeggen mijn kleinkinderen, Tygo 9 en Maaike 6 jaar, na het kerstdiner, de vraag, nee eis, oma ga je nu boeken, Dat heb ik net gedaan, nog 6 maanden aftellen en voor-genieten

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 6J.Huisman.26-11-2019

Liever niet meer.

Mooie camping, maar is niet toeschietelijk voor mensen met wensen of handicap.

• 5Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Jurgen Weenink, eigenaar, 20-12-2019

Beste Meneer Huisman,

Wat jammer dat u het verblijf bij ons zo ervaren heeft. Graag zouden wij van u willen weten waar wij in uw ogen tekort zijn geschoten met het verblijf van u en uw partner. Met deze opbouwende kritiek zullen wij graag aan de slag gaan.

U kunt contact met ons opnemen via [email protected]

Met vriendelijke groet,

Jurgen Weenink en het T'Hoek team