Camping Torentjeshoek

Camping Torentjeshoek
8,7

21 tips over Camping Torentjeshoek

Annemieke Kierkels, 18-2-2016
Blijf hier weg als je honden hebt!
Janneke Flink, 21-6-2015
Een mini-chalet is super voor een kort verblijf. De voorzieningen in het chalet zijn prima en een eigen douche is heerlijk. De boomhut is zeer basis maar een leuke ervaring met de kinderen.
K. Grevink, 8-6-2015

Verbetering van WIFI.

De eigenaar is hier al mee bezig.

We hebben een aantal aanbieders voor Torentjeshoek voor je op een rij gezet:

Ineke Dumas, 9-9-2014
    Elk jaar worden er de Wampex, Junior wampex en de Berenjacht georganiseerd. Zeer uitdagende activiteiten. Zie de website voor meer informatie
    fph.maters, 7-8-2014
    Neem voldoende vakantiebudget mee. Kamperen is niet meer zo goedkoop als vroeger. Je kan ook deelnemen aan kajak varen, GPS-loop, boogschieten, powerkite, etc. Gemiddels € 5,- p.p. kinderyoga € 2,- pp kopje koffie op terras € 1,85. Elke jaar wordt in de bouwvak de WAMPEX georganiseerd. Een 24 uur overlevingstocht, er is ook een jeugdwampex en een kinderwampex die overdag worden gelopen.
    Annemieke De Boer, 6-8-2014
    Wij hopen zeker vaker te gaan

erik plagge, 10-6-2014
    er zijn delen waar auto's mogen komen en en delen die autovrij zijn
    Koos, 25-5-2014
    De camping ligt in het nationale park "het dwingelerveld" wat een uniek gebied is.
    Jolanda de Vries, 13-5-2014
    IJs- en koffiezaak Fanelli's in Dwingeloo. Een must voor iedere ijs/koffie liefhebber!
    m., 10-5-2014

Orvelte ( zoo bizar is erg leuk om met kinderen heen te gaan)

Assen is erg leuk winkelen.

We hebben een aantal aanbieders voor Torentjeshoek voor je op een rij gezet: