Vakantiehuis Stroodrie Groepsaccommodatie

Vakantiehuis Stroodrie Groepsaccommodatie
9,3

7 tips over Vakantiehuis Stroodrie Groepsaccommodatie

Ton, 14-1-2015
Het Dwingelderveld.prachtige wandel en fietsroutes. Ook paden voor mensen met een rolstoel. Her Dwingelderveld is een van de mooiste natuurgebieden .
Klasien van Olst, 18-11-2014
Voor jong en oud is er wat te doen. Je kan alle kanten op en wil je dat niet dan geniet je met een glaswijn en een boek bij de openhaard. Terwijl de kinderen veilig buiten spelen en de jeugd onder een zeer leuke overdekte gezellige buitenkeuken met elkaar kunnen vertoeven, dus voor ieder wat wils.
Elly, woongroep Houten, 12-10-2014

Je moet echt naar Orvelte, 30km verderop richting Westerbork, daar is een dorpje met heel veel kleine winketjes, waar je allerlei streek gerelateerde producten kunt kopen, met de huifkar rondgereden kunt worden, waar ook rolstoelers op kunnen en dat was voor ons heel belangrijk. Een enorm aardige menner: een van onze bewoners mocht op de bok! Ze had de dag van haar leven.

Ga eens naar de Bospub, elke eerste zondag van de maand speelt daar 's middags een muziekgroep Ierse muziek, ontzettend leuk

janny keizer, 30-6-2014
wij hebben gesurvivaled in Ruinerwold met outdoor Drenthe . startende , jonge ondernemers. Erg leuk om te doen.
Barbara, 7-6-2014
Gewoon een keer ervaren! Ook goede locatie voor een zakelijke bijeenkomst. Zoiets als een heide dag.
dijk-geleijn, 27-5-2014
Je kan in de omgeving heerlijk wandelen en fietsen.

fam. Geleijn, 27-5-2014
In de omgeving kan je heerlijk wandelen en fietsen.